Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer (101) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Mam wersję z hydrauliką, świetnie wybiera nierówności i jest bardzo komfortowe, chociaż wbrew pozorom nie jest to latający dywan, jak niektórzy sobie wyobrażają, stary CX był dużo bardziej miękki. Mimo to przesiadka np z Passata może być porażająca ;) Auto zamiast podskakiwać na dziurach po prostu się delikatnie kołysze. Jednak brew pozorom mimo tej miękkości nie mamy wrażenia jakby miało się przewrócić na pierwszym zakręcie, jest...
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
KOMFORT - z tego słynie Citroen. W wersji z hydropneumatyką to jest jakiś obłęd (a przypominam, że C5x7 można także kupić z klasycznymi amortyzatorami i sprężynami). Wierzcie lub nie ale w tej klasie samochodu (a nierzadko w klasach wyższych) nie ma porównania do Citroena. Fakt, że nie jest to auto sportowe (chociaż ma przycisk sport) jedynie podkreśla zalety tego zawieszenia. Nie lękajcie się go. Koszt eksploatacji wcale nie przekracza...
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
O zawieszeniu inne mogą pomarzyć. Ktoś kiedyś napisał "dziurawe drogi stają się gładkie" Ciekawostka, Kiedyś jechaliśmy na dwa auta C5 III i A4 B8 po pewnym czasie kolega dzwoni abym zwolnił bo w Audi nie da się jechać tak szybko po tej drodze a jemu już dłużej takich drgań nie wytrzyma. A pyzatym zawieszenia utwardza się w zakręt, trzyma stały prześwit, a kiedy obciążymy auto to nawet się podniesie ponad nominał i utwardzi. Hamulce C5 ma...
5,0
~Wacko
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Zawieszenie pneumatyczne to bajka, nie tylko w mieście ale i na trasach. Garby na ulicach miękko bierze przy 25 km/h i głowa w aucie nie skacze. Na trasie włącza się opcję sport i trzyma się autostrady jak przyklejony. Przejechałem nim Karpaty i Alpy wzdłuż i wszerz - świetny w góry. Jak chcesz zjechać w lekki teren z kamieniami, trawą czy koleinami wystarczy go podnieść o poziom wyżej i nie ryje podwoziem. Jeśli jest potrzeba pokonania...
4,0
~Jurek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Dla mnie jest komfortowy na autostradzie na co dzień się nie nadaje do szybkiej jazdy też nie bo zakrętach w zimie jest kiepsko bardzo szybko można się zakopać jak i szybko wpaść w poślizg do Citroena C8 mu daleko napewno jak bym drugi raz kupował bym nie kupił dla mnie osobiście citroen C5 jest autem gorszym osobiście w ciągu miesiąca dwa razy się nim zakopałem na Polnej drodze przez co to auto bardzo mnie wtedy wkurzyło gorsze auta nie...
4,0
~marekp
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Przed zakupem jeździłem wersją z hydro jak i ze zwykłym zawieszeniem. Hydro bardzo fajna sprawa, ale przesiadka z twardszego samochodu dawała wrażenie "pływającej kanapy". Znalazłem wersję z zawieszeniem wahaczowym, które i tak było dla mnie odrobinę za miękkie. Zamiana felg na większe i opon z niższym profilem rozwiązały problem. Przy większych prędkościach nie można poczuć się komfortowo (rażenie przechylania i uciekającego przodu). Jak...
5,0
~pnasz@wp.pl
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Bardzo dobrze się prowadzi przy spokojnym stylu jazdy. Kierownica jest jakby odizolowana od podwozia co jest i dobre i nie dobre, ale nie czuć nic (niestety) co "robią" koła. Kierownica nie wraca sama do jazdy na wprost po skręcie, trzeba nią wrócić - oczywiście nie wymaga to najmniejszej siły. Hydro-pneumatyczne zawieszenie samo-poziomuje się do tego samego poziomu bez względu na obciążenie samochodu! Perfekcyjna jest możliwość...
5,0
~Danny
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Super zawieszenie hydro. Działa bez problemowo i nie ma żadnych luzów ani wycieków ani awarii. Jest miękko. Po długiej trasie autostradą po Europie nikt nie jest zmęczony. Dzieci śpią. Przełącznik na tryb sport faktycznie działa i auto się usztywnia i jest prawie zwyczajne: Pewnego razu jechałem bardzo szybko po wsiach i po ostrych zakrętach, no i skończyło się tym, że moja żona, dwoje dzieci i pies zaczęli wymiotować, ale gdy przełączyłem...
5,0
~thudy
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Układ jezdny jest precyzyjny a osoby które jeździły tym samochodem z zawieszeniem HA3+ powiedzą że "jeśli Citoren C5 to tylko z zawieszeniem hydraktywnym" i ja się pod tym stwierdzeniem podpisuję. Komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie i dostosowuje się że warunków na drodze. Odnoszę wrażenie że samochód jest stworzony do pokonywania dużych odległości, właśnie wtedy można poczuć różnicę pomiędzy standardowym zawieszeniem a HA3+.
5,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moja wersja wyposażona jest w zawieszenie hydroaktywne, którego nie można porównać z konwencjonalnym. Komputer automatycznie dostosowuje twardość, podnosi samochód jeśli go mocno załadujemy, usztywnia jeśli włączymy tryb Sport. Prawdziwy połykacz polskich tragicznych dróg. Dodatkowo możemy sami obniżyć samochód jeśli wkładamy do bagażnika coś dużego, lub nieporęcznego. Przejeżdzając przez duże przeszkody możemy auto bardzo wysoko podnieść.
Citroen C5 III Tourer