Szukaj

Lista ocen Citroen Saxo (183) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 208 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Pangia
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Trochę się przechyla na boki, ale dopóki zachowuje się zdrowy rozsądek, to jest bezpiecznie. Do autostradowych prędkości jednak zdecydowanie się nie nadaje, chyba że chcemy być jak Kubica i zakończyć nasz popisowy rajd na barierce przez najmniejszy podmuch wiatru. Belka tylna z tyłu sprawia, że jest dość sztywny i nieco trzęsie na nierównościach, zwłaszcza na wąskich oponach, przód zaś resoruje względnie miękko, więc prowadzenie jest dość...
3,0
~VOYTEC
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Miałem wiele aut i mogę powiedzieć że te małe francuskie pojazdy wyśmiewane przez wielu, doskonale prowadzą się na nierównościach dzięki niezależnemu tylnemu zawieszeniu (wleczone wahacze), łatwo nimi wjechać na krawężniki, są dzielne w ciężkim terenie.Jeżdzę tym autem w pracy, zrobiłem nim ok. 140 tys. km. Czuję to auto. Auta ze sztywnymi belkami nawet gdyby miały na masce 4 kółka niech się schowają. Beznadziejna jakość przedniego zawieszenia...
4,0
~tomek424
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Zawieszenie przednie jest tradycyjne i zużywają się takie pierdółki jak sworznie, końcówki drążków itd. Normalna rzecz na polskich drogach, przy czym ceny części nie są wysokie. Z kolei tylne zawieszenie to belka na drążkach. Dobra rzecz ale droga w naprawach. Regeneracja i robocizna to koszt około 1000 zł ale są alternatywy. Można kupić dobre belki z demontażu i samemu założyć. Wtedy koszta nie są wysokie.
4,0
~wbdb@wp.pl
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
I tu należałoby opisać wyższość świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy. Jeśli już coś robię w swoim autku to właśnie zawieszenie. Zrobię przód, troszkę jazdy, robię tył i tak cały czas. Na szczęście części tanie i mój dobry mechanik do kompletu i jakoś idzie / leci, a raczej jedzie dalej. Jak to ludzie mówią - francuz jest miękki i nie na polskie drogi. A mój jest nadzwyczaj twardy, ale komfortowy.
5,0
~MARCIN T,
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
bardzo dobre prowadzenie, dobrze trzyma się drogi, b.pewny i szybko reaguje na ruch kierownicy, jazda po dziurach trochę jest mordęgą - saxo nie lubi naszych polskich dróg, ale można się przyzwyczaić, jazda po dziurach powoduje trzaski i stuki w zawieszeniu, słychać też trzaski dobiegające z tylnej półki, radzę nie przejeżdżać przez tory z dużą prędkością, samochód raczej zbyt delikatny na nasze drogi
4,0
~James Huk
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Jak na swoje czasy całkiem, całkiem, w porównaniu do nowej Fiesty MK7, wypada już słabawo - widać że nie ta przyczepność, ale tragedii nie ma - żeby wypaść z drogi trzeba się postarać. Moja wersja niestety nie posiada wspomagania, więc nie wiem jak się ono sprawuje (z tego co czytałem na forach zagranicznych, sprawuje się bardzo dobrze :) ).
3,0
~ICEQBA
Citroen Saxo
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Wszystko fajnie gdyby nie fakt problemow z tylna belka i faktem ze z powodu przedniego stabilizatora chcieli mnie skroic 580zl za przedni wahacz (udalo mi sie kupic zamiennik za 200) to bylo by ok. Prowadzi sie fajnie. Kompromis pomiedzy sztywnoiscia a komfortem. Ps. tylna belka strasznie droga w naprawie (regeneracja 800-1200zl)
5,0
~Wojtek Gruby
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
autko prowadzi sie rewelacyjnie :D !! krótki rozstaw osi i precyzyjny ukłąd kierowniczy robią swoje :) tylna belka jest zdecydowanie za miękka :( bo wsiada na tył 2 osoby i siedzi na odbojach a belka jest w tej chwili podniesiona do góry. można zastosować twardsze amortyzatory wtedy było by idealnie.
3,0
~piotrekmxm@gmail.com
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
MIĘKKO I PO DZIURACH ZNOŚNIE, ALE W 5 OSÓB DUPA TROCHE SIADA. UWAGA NA BELKE BO JAK SIE NIE DBA TO CORAZ BARDZIEJ SIADA, PODOBNO CO 20 TYŚ. TRZEBA ŁOŻYSKA W NIEJ WYMIENIAĆ A JAK NIE TO SZTYWNIEJE I CAŁA DO WYMIANY, JA SWOJA NIE NOWĄ ZA 400 ZŁ KUPIŁEM. I CO ROK WYMIENIAM PÓŁOŚ A JEŻDZE TERAZ NORMALNIE
3,0
~pawel.vin@interia.pl
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 54KM 40kW
oczywiscie slynna tylna belka, jedno kolo z tylu chodzilo jakby mialo eske, gdy mi siadlo 5 chlopa to myslalem ze mi kola poodpadaja, pisczely opony o nadkole, ogolnie tylne kola wygladaly ala /----] w widoku z tylu ale byl i plusy, niezle tlumil nirownosci, faldy na drogach, auto plynelo po drodze
Citroen Saxo