Szukaj

Lista ocen Citroen Xantia II Kombi (35) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~nexxtsevo@o2.pl
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Jednostka 2.0HDI 109PS zostala wprowadzona do produkcji w roku 1999. Jak na obecne standardy jest moze lekko glosna, jednak glownie z zewnatrz. Na zimnym silniku nie ma objawow \"klekotania\" charakterystycznych dla konkurencji spod znaku VW. Nie ma rowniez zadnych problemow z odpalaniem. Pomimo swojego przebiegu (350tys) bez problemow zapalal po 3dniach na mrozie zeszlej zimy stojac \"pod chmurka\" (-30st). Nie moge powiedziec ze zapalil...
5,0
~Gazdov
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Silnik 2.0 HDi z początkowej serii A, jeszcze pozbawiony drogiego w obsłudze filtra cząstek stałych FAP, jest w zasadzie bezawaryjny i jest to niewątpliwie jego największa zaleta. Silnik posiada intercooler i turbosprężarkę której pracę czuć już od 1250 obrotów a maksymalny moment obrotowy to 250Nm już przy 1750 obr, osiąganych przy 90km/h na V biegu, co przekłada się na bardzo dobre spalanie. Najlepsze rezultaty w spalaniu są osiągane między...
3,0
~czarkins
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Silnik pracuje super.Jednak od poczatku mam problem z sensorem pedalu gazu. Nawet po wymianie problem nie zniknal. Po wcisnieciu gazu auto zamiast przyspeszac to zwalnia.Do dzisiaj mnie to dreczy. W upalne dni motor startuje dluzej(trzeba dluzej krecic)nie mam poecia dlaczego. Poza tym chodzi cichutko i miekko.W srodku rowniez cisza.Moglby byc tez bardziej elastyczny.
5,0
~były posiadacz
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Silnik jest bardzo dobry pod warunkiem ,żę się dba czyli na czas wymiana oleju Total oraz filtrów.Miałem szczęśćie w silniku miałem wtryskiwacze Boscha.Napęd to mocna strona auta silnik jest ekonomiczny pali latem na trasie 4,5 l on,w mieście 7,3l Zimą na trasie około 5,6 w mieśćie 7,8l.Pilnować też należy wymiany napędu rozrządu.
5,0
~KeBi
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Silnik rakieta. Ciężkie auto a na skrzyżowaniach mało kto ma szanse. Przesiadając się z innych aut aż chce się wciskać gaz ;). Trzeba się tylko przyzwyczaić aby trzymać obroty powyżej 1600obr/min aby turbinka działała - te silniczki nie lubią niskich obrotów. Praca równiutka i cichutka - nie to co tedei pancervagena...
4,0
~colin0@wp.pl
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
idzie od ok. 2000/min do odciecia, troche za malo pary na jalowym (moze to wina lpg - sekwencja), jezdze z racji pracy wieloma samochdami, w trasy glownie passaty B5 1.6 benz, 1.8 20V, 1.9 TDI i 2.5 TDI, (byl szefa ale sprzedal) , mondeo 1.8 benz, jest ok., tylko trzeba jednak dodac gazu , niektore ruszaja bez ;) (np. passat 1.8)
4,0
~colin0@wp.pl
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
nie narzekam , czasami na lpg potrafi zgasnac zwlaszcza przy mrozie -15st, na benzynie wszystko ok, silnik cichy, przecietny ale w dobrym tego slowa znaczeniu, bezawaryjny...a chcialoby sie V6 bo buda ciezka gdyby nie ta cena paliwa :)
5,0
~marynarz
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Pod względem kultury pracy silniki HDI biją na głowę TDI. Wystarczająco mocny, raczej nie lubi wolnych obrotów, ale nie trzeba też kręcić bardzo wysoko: 2000-2500 wystarczy. jadąc 90 km/h na 5 biegu trzyma 2000 ob/min.
4,0
~tooreck
Citroen Xantia II
Kombi 1.8 i 90KM 66kW
moc wystarczająca do poruszania się z przyzwoitą prędkością, auto bezproblemowo osiąga prędkość maksymalną (185m/h), sportowy silnik to nie jest ale daje radę, dobra elastyczność, mimo przebiegu silnik nie bierze ani grama oleju
Dziennik kosztów dla Citroen Xantia II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mattisek
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
2.0 zarówno w trasie jak i na mieście daje odpowiednią rezerwę mocy by bezpiecznie jeździć i wyprzedzać. Poza tym apetyt na paliwo ma podobny jak jednostki 1.6 i 1.8
Citroen Xantia II Kombi