Szukaj

Lista ocen Citroen Xantia II Liftback (45) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~citron
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Zachęcam do poszukiwania egzemplarzy krajowych. Xantie to naprawdę niezawodne, tanie i dobrze (jak na ich czasy) wyposażone samochody. Poprzednie auto to Xantia. Złom z Niemiec i poligon doświadczalny. Zdecydowanie odradzam takie samochody. Ale nawet on nie zostawił mnie na drodze. PSUŁO SIĘ wSZYSTKO - z wyjątkiem tego czego każdy się w tych autach boi. Z WYJĄTKIEM HYDRAULIKI. Pomimo tego radzę: Nie kupuj, jak nie znasz budowy układu...
3,0
~Fckgw
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Korozja! To auto jest wcinane przez rudą jak sałata przez króliki albo wino przez menela. Klasyczny przykład w Xantii to lewy tylny próg widoczny po otwarciu drzwi. Same progi też szybko lecą ale po otwarciu ich widać dopiero pełnię zniszczenia. Rdzy jest dużo, koroduje wszystko pod spodem i całkiem szybko. To jest największa bolączka tego samochodu - złe zabezpieczenie dołu przed korozją. No ale przecież we Francji też pada deszcz, są zimy......
5,0
~130rapid
Citroen Xantia II
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
Mam ją od 2009 r. i przebiegu 91 tys. km i NIC się nie działo. Serwis ograniczał się do działań zaplanowanych lub prewencyjnych. Ten wóz się zużywa, a nie psuje. Mechanicznie Xantie są twardymi zawodnikami. Przebiegi rzędu 400-500 tys. km nie są niczym niezwykłym, nawet w benzyniakach. Hydropneumatyki należy się bać tylko jeśli trafi się zaniedbany egzemplarz. Niestety, takich aut w PL jest sporo. :/ Xiężna jest skomplikowana, ale zadziwiająco...
5,0
~Scorsesse
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Maglownica - wyciekał płyn. Generalnie kupując Xantię trzeba sprawdzić układ hydro pod kątem wycieków - eliminacja może być trudna i kosztowna. Trzeba sprawdzić tylne łożyska - są zintegrowane z piastą i koronką abs więc są drogie. Mam dobrego mechanika także w sumie przez ponad dwa lata na wszystkie części i naprawy wydałem mniej niż 2000 gdzie wiele napraw było elementami "pakietu startowego" po zakupie. Generalnie części są trochę...
5,0
~tomek
Citroen Xantia II
Liftback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
auto 2 razy stanęło mi na drodze ale to tylko i wyłącznie z mojej winy i głupoty. raz zerwał mi się pasek osprzętu - był już mocno zurzyty i za bardzo wierzyłem w jego trwałość, a drugi raz przez koło pasowe które już dużo wcześniej dawało oznaki swojego zurzycia. a tak po za tym to nic. jeden minus to korozja na łączeniu lewego tylnego nadkola z progiem. wada fabryczna która psuje w pełni ocynkowane auto. 90 % egzemplarzy na to cierpi. nie...
4,0
~kateurmate@gmail.com
Citroen Xantia II
Liftback 3.0 V6 190KM 140kW
W xantii jest tak, że za dużą usterkę (unieruchomienie) odpowiada np jeden gumowy wężyk:) Trzeba dbać o szczelność układu hydraulicznego,bo jak wiadomo jest on sprzężony z kierowniczym i hamulcowym, a jak pęknie to nie da się auto nawet holować...tylko laweta:) Jeżeli regularnie serwisowana, to nie ma poważnych wad (poza tym, że silnik v6 ma za słabe chłodzenie i trzeba kontrolować poziom płynu chłodniczego)
5,0
~roberto19787@wp.pl
Citroen Xantia II
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
Wymieniłem 2 razy końcówki drążków kierowniczych, łożyska w kołach, napełniłem gruszki, wszystko za pare groszy z takim przebiegiem to bdb+. No i jeszcze wymieniłem dwa razy napinacz paska rozrządu koszt 170zł bez roboty, wymieniałem tylko dlatego że nie miałem osłony pod silnikiem i czesto się dostawało do niego wody i dlatego się psuł, wię ta usterka z mojej winy.
3,0
~MarLub
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Po 255.000 padła pompa paliwa. Na szczęście unieruchomiła mnie blisko domu i auto mogło sobie poczekać na nową pompę. To jedyna gruba awaria, która unieruchomiła mi auto. Ale jak zawsze: lepiej zapobiegać niż leczyć i w takim wiekowym i nietypowym aucie wszystko sprawdzić trzy razy niż raz zapomnieć i się zdziwić na trasie.
5,0
~mike1979
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
W moim przypadku dotychczas wymieniałem końcówki drążków kierowniczych(wiadomo nasze drogi),wymiana koła pasowego,nabicie sfer,regeneracja korektorów wysokości- nie był to jakiś wielki koszt i po części związany z oszczędnościami poprzedniego właściciela. Na pewno nie jest wyższy od samochodów z tradycyjnym zawieszeniem.
Dziennik kosztów dla Citroen Xantia II Liftback
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~władek
Citroen Xantia II
Liftback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
z poważnych usterek to poleciała mi pompa wody ale to wina poprzedniego właściela i mechanika którzy wymieniając cały rozrząd uznali że pompa jest oki i nie trzeba jej wymieniać. po za tym wymieniam to co się zurzywa.
Citroen Xantia II Liftback