Szukaj

Lista ocen Citroen Xantia II (85) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~130rapid
Citroen Xantia II
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
Klasa sama dla siebie. Wszędzie chwali się udane kompromisy między komfortem a właściwościami jezdnymi. W tym wozie nie ma kompromisów. Jedno i drugie jest na wysokim poziomie, komfort na imponującym! Zadziwiające, chociaż Xantia ma konstrukcyjnie już 15 lat na karku, to jeździ jak współczesne, najlepsze wozy z przednim napędem. Fakt, nie ma w niej nic z zadziorności Forda Mondeo, ale wynagradza to królewską jakością tłumienia...
5,0
~nexxtsevo@o2.pl
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Doskonale - to jest wlasnie odpowiednie slowo aby opisac uklad jezdny Xantii. Na pochwale zasluguje zwlaszcza zachowanie mocno obciazonej Xantii podczas wyprzedzania na drodze z koleinami. Zadnych gwaltownych reakcji zawieszenia na nierownosci, zadnych nieprzewidywalnych reakcji czy zmian kierunku jazdy. Do tego wzorowy komfort jazdy na dlugich trasach - czy to na autostradach, czy to na drogach gorszej jakosci. Oczywisci nie nalezy sie...
5,0
~tomaszmysliwiec@poczta.onet.pl
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Na poczatku byłem zachwycony z resztą nie tylko ja ale i większość znajomych podrużujących autem. Ale z czasem jakoś przyjemnośc z jazdy się rozmyłado momentu jednak jak nie przewiozłem sie znajomej fordem a potem jeszcze bmw3 . Jednak to jexdzi jakos tak inaczej. Dla mnie ma coś z i z płyniecia łódką czy też ż krazowników amerykańskich a nawet( i tu mówie poważnie) z flegmą resorowania rodzimego poloneza(oczywiście na nieco innym poziomie).A...
5,0
~Gazdov
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Zawieszenie to jeden z dwóch atutów układu jezdnego Xantii. Hydrauliczne zawieszenie daje komfort jazdy i prowadzenie w zakrętach jakiego nie ma w innych autach. Dobrze utrzymane zawieszenie hydrauliczne nie jest awaryjne (śmiało można stwierdzić iż jest mniej awaryjne i tańsze w obsłudze od klasycznego zawieszenia). W połączeniu z tylną belką skrętną wejście w dość ostry zakręt z naprawdę dużą prędkością i utrzymanie się w nim nie stanowi...
5,0
~Martinello
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Po wymianie sfer zawieszenia hydro - pneumatycznego płynie się po dziurach jak poduszkowcem :) Na prawdę byłem zdumiony poziomem komfortu - nigdy nie spotkałem się z taką stabilnością. Przed wymianą było też całkiem dobrze. Mam zwykłe zawieszenie bez skomplikowanego systemu stabilizacji. Dla własnego spokoju warto wybierać prostą wersję zawieszenia. Liczą się też koszty nawet samych sfer - jedna kosztuje około 150zł - zwykłe zawieszenie ma 6...
5,0
~mike1979
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
ten samochód po prostu płynie na naszych drogach. Komfort, komfort i jeszcze raz komfort. W ciągu jednego dnia pokonałem trasę Łódź Kołobrzeg, Kołobrzeg- Łódź i po powrocie miałem sporo energii, gdzie w moich poprzednich samochodach po pokonaniu tej trasy byłem wykończony i obolały. Zawieszenie idealnie spisuje się na naszych dziurawych drogach. W koleinach samochód bardzo delikatnie je pokonuje,jedyne co czujesz to delikatne kołysanie. Koszt...
5,0
~citron
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Nie ma sobie równych. Xantia to łódź pływająca po asfalcie. Wrażenie z pierwszej jazdy Xantią: siedzę na materacu pływającym w basenie z wodą, który jedzie na lawecie... Wbrew pozorom można się do tego przyzwyczaić i to szybko,nawet zbyt szybko... i ta miękkość wcale nie przeszkadza w odczuwaniu drogi. No może na początku, przy pierwszej, drugiej jeździe, ale tylko ludziom przyzwyczajonym do delirycznego trzepotania podczas jazdy na...
5,0
~Scorsesse
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
No tu jest rewelacja! Jedyne porównanie to stare mercedesy. Płynie się po drodze. Zawieszenie hydropneumatyczne to bajka. Chyba nie kupię innego wozu niż cytryna. Elementy zawieszenia nie są drogie i są stosunkowo długowieczne. Czasem spadnie plastikowy łącznik korektora wysokości ale to banał. Nowy łącznik kosztuje 15zł. Wymiana 1min. Nowym właścicielom radzę przeczytać instrukcję obsługi zawieszenia :) Najniższe położenie zawieszenia to...
5,0
~Mattisek
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
Wielu na hasło hydro od razu mówi "dziękuję". Ja powiedziałem "dzień dobry" i mam nadzieję, że do sprężyn nie wrócę. To jest mega komfortowa sprawa. Jeździ się nieporównywalnie lepiej niż na tradycyjnym zawieszeniu. Przy tym koszty jego utrzymania nie są większe od tych z innych aut. Nie wierzyć panom Mietkom ze stodołowych warsztatów, że hydro "tylko będzie ciekło". Minusem jest duża średnica zawracania. Trzeba...
Dziennik kosztów dla Citroen Xantia II
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kateurmate@gmail.com
Citroen Xantia II
Liftback 3.0 V6 190KM 140kW
posiadam wersję activa wiec przyczepność jest nieporównywalna do innych aut.Ta wersja jest dużo sztywniejsza od zwykłej xantii co niestety na naszych drogach skutkuje \"waleniem\" na poprzecznym nierównościach. Układ kierwoniczy utwardza się razem ze wzrostem prędkości podobnie jak można utwardzić zawieszenie włączając system Hydroactiv. Nawet wtedy auto nie przestaje być komfortowe. Activa jest bardzo sztywna,ale charakterystyczne dla...
Citroen Xantia II