Szukaj

Lista ocen Citroen XM I Hatchback (78) - Silnik

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~rafal000rafal@poczta.onet.pl
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Silnik to był jedyny jasny punkt tego samochodu. Odpalał od razu i mało palił. Ale za to jak dymił :-) Kiedy zapalałem samochód na podwórku stawiałem za sobą potężną zasłonę czarnego dymu. Jak się już nagrzał, to było spoko. Kolejnym minusem tego pojazdu bylo kapanie oleju na postoju. "Citroeny tak maja" - mowili mi wszyscy, ale mnie to wkurzalo; odjezdzasz i zostawiasz kilka ciemnych kropel oleju. Kapal mi olej silnikowy z jakiejs uszczelki...
4,0
~esox53@wp.pl
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Od przebiegu 168000 km silnik sprawuje się bez zarzutu. Przez ten okres tylko pompa wtryskowa złapała powietrze przy dźwigni przepustnicy (wysłużony oring). Regularne zmiany rozrządu i nie ma z silnikiem problemów. Moc jak na turbodiesla starej generacji dobra (dużo zależy od turbiny). Nie miałem żadnej awarii silnika.
5,0
~izywec@gmail.com
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Jak dla mnie to niezależność od temperatur zewnętrznych dzięki stabilizowanemu podgrzewowi paliwa + płaski przebieg maxymalnego momentu obrotowego no i super niskie zużycie paliwa. Komory wirowe z czopikowymi wtryskami to całkowita niewrażliwość na niespodzianki na stacjach benzynowych.
4,0
~xyz
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
Nie mam zastrzeżen, wiadomo, ze wspolczesne silniki pracuja ciszej i kulturalniej, ale ogolnie jest dobrze. Ładnie się zbiera, wyprzedzanie nie stanowi jakiegos wielkiego problemu. 12-sto zaworowy, 109konny turbodiesel zostal uznany za najtrwalszy element tego auta.
5,0
~Z.U.L
Citroen XM I
Hatchback 2.0 i 122KM 90kW
Cholernie dobra elastyczność.... :) To prawda, że od 50 można sobie wrzucić piąty bieg i auto nawet pod górkę się nie dławi :D Sam silniczek na gazie może troszke za słaby, ale jak ktoś chce jeździć szybciej to niech zainwestuje w 3 litry :D Spalanie baarddzo przyzwoite :)
4,0
~PABLITO OŁAWA
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
dobra elastycznośc przy stosunkowo niskich obrotach nie zmusza do mieszania gałą podczas manewrów wyprzedzania.Od 2100 obr/min bardzo dobrze sie zbiera z 5 biegu. Na Polskie warunki bardzo dobry silnik. Małe zuzycie paliwa jak na tą pojemność. polecam!!
4,0
~robert@portalfirm.pl
Citroen XM I
Hatchback 2.0 i 122KM 90kW
Za głośny w zakresie powyżej 3500 obr. Z wiekiem coraz głośniejsza pompa układu hydropneumatycznego. Na benzynie przy wprawnej zmianie biegów "nie kłania" się Audi czy BMW. Poniżej 2000 obrotów lepiej zachowujesię na gazie.
5,0
~kubek
Citroen XM I
Hatchback 2.1 TD 12V 110KM 81kW
jezdzac tym autem w dwie osoby jest nie do wyjebania, na miejskich odcinkach nie ma bata na to auto, jest to niezwykly silnik jak na prawie 1,5 tony przyspiesza przyzwoicie, niejeden juz sie zdziwil
4,0
~Jacek labodki@tlen.pl
Citroen XM I
Hatchback 2.0 i 122KM 90kW
Przez 5lat nie miałem żadnych problemów z silnikiem, duża elasytyczność,bardzo cicha praca nawet przy większych obrotach.Po remoncie silnika to juz nie to samo co fabryka-zrobił się głośny i usterkowy
5,0
~Kamil
Citroen XM I
Hatchback 3.0 i V6 170KM 125kW
Silnik bardzo elastyczny, na gazie łądnie ciągnie, jednak rakieta przy swojej masie to to nie jest. Nie polecam ścigać się na gazie z 3 litrowymi lub 5 litrowymi beemkami ;)
Citroen XM I Hatchback