Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara I Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1997-2000 (73) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Greg
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
po czterech latach (około 80 tys.) pompa paliwa, uszczelki pod głowicą, czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przy przebiegu 120 tys. trzeba robić belkę (ten typ tak ma). Poza tym spokój tylko trzeba znaleźć właściwy warsztat bo z autoryzowanym serwisem nie ma co ciągnąć dłużej niż do zakończenia gwarancji - dzięki nim miałem dwókrotnie wymieniane tarcze i klocki (ciągłe drgania podczas hamowania, jak się okazało pochodzące z tylnych bębnów).
1,0
~Dża
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Rdza moi drodzy. Swoje zezłomowałem, bo nie dało się nim już bezpiecznie jeździć. Progi, podłoga, podłużnica, tylne nadkola, kielichy - wszystko trawił rudy. Pomimo konserwacji i walki ciągle było coś nie tak. Chciałem kupić drugie, takie samo ale nie znalazłem żadnego egzemplarza, który byłby mnie zeżarty od mojego. Oglądajcie przez zakupem samochód z każdej strony, żeby się srogo nie zawieść.
4,0
~BSN
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
wada w układnie elektrycznym, samochód \"zgubił\" masę, po czym na desce rozdzielczej temperatura silnika wzrosła do maks i po kilku dniach zaczęła wariować strzałka od paliwa (podnosiła się i opadała) panowie z serwisu mieli problem ze znalezieniem usterki. Uszkodzony przegób - w tym samochodzie oznacza to wymianę całej półosi, ciężko dostać odpowiedni zamiennik, stanowczo nie polecam regeneracji półosi !
3,0
~staryjabol
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Oprócz wspomnianych stuków i wymiany łączników stabilizatora, wymieniłem również tuleję gumowo metalową tylnego zawieszenia, sprzęgło kompletne przy 110 tkm, przed sprzedażą pojawił się również problem z alternatorem - kontrolka zaczynała żarzyć przy większym obciążeniu
4,0
~Luka
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Mam 100 tys. Trzeba wymieniać regularrnie co 20 tys stabilizatory drążka - po 80 zł - polskie drogi, 1 raz cewka padła, przy 90 tys wymieniłem rozrząd. Poza tym samochód nie stanął mi ani razu na drodze więc jest ok.
1,0
~woyek1@o2.pl
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
po 20000 wyciek oleju na łączeniu silnik- skrzynia, po 30000 wyciek płynu hamulcowego-poluzowany przewód przy zacisku, 40000 "zgniła" wiązka od alternatora, dwa razy na lawecie do serwisu "zawiesił" się rozrusznik
3,0
~RedRoad
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Cóż, zawieszenie nie na polskie drogi. Wymianiałem już tylna oś (wahacze się zatarły, a są w osi), mimo wymiany uszczelki pod głowica ze wszystkimi okolicznymi zabiegami olej nadal lekko cieknie.
4,0
~ja123
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Jedyna powazna usterka jaka w nim mialem to dzien po zakupie uszczelka pod glowica Koszt z wymiana swiec oleju jak i naprawa uszczelki ok 700zl (po znajomosci) ;)
3,0
~jrjkl
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Wymiana panewek wału korbowego, uszczelki głowicy silnika, regeneracja tylnej skrętnej (regeneracja bo wymiana jest już mało opłacalna) Ciągle coś tam stuka i trzeszczy
3,0
~Michał Majewski
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Częściej niż w innych markach trzeba naprawiać zawieszenie. Ale to cena nieprzeciętnego komfortu. Do tego tylna belka zawieszenia. Jak padnie to koszt naprawy spory.
Citroen Xsara I Hatchback