Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara I Kombi (68) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Kabee
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Trafiłem na pechowy egzemplarz, prawdopodobnie po powodziowy. Co prawda tylko raz musiałem wracać z trasy przedwcześnie (ale dojechałem na własnych kołach) ale napraw było bardzo dużo. Sprzęgło dwa razy (drugi raz z powodu źle wykonanej wymiany za pierwszym razem), uszczelka pod głowicą, elektronika, kable (przelotki) do głośników i zamków w drzwiach i tylnej klapie, tylna belka, wózek, progi, pompa paliwa, pompa wspomagania, chłodnica...
4,0
~Leon
Citroen Xsara I
Kombi 1.8 i 16V 110KM 81kW
Kupiłem auto z przebiegiem 105 000 km i wymieniłem objemkę za 2,50, żarówkę za 10,00, łącznik stabilizatora za 80,00. Z tego co widzę za kilka tys. kilometrów wymienię wszystkie tarcze hamulcowe i klocki, a jakiś czas później tylny tłumik. Poważnych usterek nie spodziewam się, po to wymieniam rzeczy, które byćmoże ktoś inny uznałby może za wciąż jeszcze sprawne. Mnie jest szkoda czasu i kasy na takie eksperymenty.
5,0
~tabaza1@tlen.pl
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Żadna z moich Cytrynek nigdy mnie nie zawiodła i zawsze dojechałem do domu. Czego nie mogę powiedzieć o droższych i dużo wyżej postrzeganych autach faszystowskich na czele z AUDI 100 2,5 TDI, w którym potrafił mi strzelić pasek rozrządu kilka tysięcy po wymianie. Z powodu awarii ORYGINALNEGO napinacza.
5,0
~Zaanvb
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 68KM 50kW
Nie było jak na razie. TO że raz nie zapalił w czasie tegorocznych mrozów w okolicach 30 stopni to była wina zatkania się otworu odpowietrzenia zbiornika paliwa. Po prostu się "zassał". Kiedy na to wpadłem zakręcił prawie od razu - musiał tylko troche paliwa pociągnąć z baku
2,0
~Tomek
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 68KM 50kW
Przy przebiegu 150 tyś. pompa wspomagania, 200 tyś. uszczelka pod głowicą, nagrzewnica, dwa razy w ciągu 11 lat tylne zawieszenie (droga sprawa) Ostatnio ciężko działa drążek zmiany biegów, jeszcze nie zdiagnozowałem co jest przyczyną:)
5,0
~tarantoga
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Rewelacja. Jedynie olej sie saczy z silnika ale nie trzeba dolewac. Po 200tys wymiana uszczelki pod glowica. Slaby lakier, byle kamyczek i juz brak lakieru ale zato niema rdzy (nie zaprawkuje od kilku lat i nie rdzewieje)
2,0
~Adzik
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
W ciagu 3 lat wymieniłem tylko rozrusznik, akumulator, i praktycznie całe przednie zawieszenie ... ;/ tłumik środkowy i końcowy, lewa i prawa półoś i lewa zwrotnica... Wyniosło mnie to razem ok 2500zł.
5,0
~Olamagato
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Brak. Na razie nie widzę powodów. Brak koła dwumasowego i filtra DPF mówi wiele. Problemem jest tylko szybkie przepalanie taniego tłumika (sam kupiłem) przy ciągłej jeździe ~200 km/h
3,0
~alek
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 68KM 50kW
tylko "3" bowiem wszystko przede mna. Zatem wiem że czeka mnie stałe kontrolowanei stanu tylnej belki, poziomu płynu chłodniczego, czy delikatne obchodzenie się z klamkami :)
5,0
~Mariusz
Citroen Xsara I
Kombi 1.6 i 88KM 65kW
Tutaj duży plus i miłe zaskoczenie!!! Nic się nie dzieję pod warunkiem, że wszystko na czas się wymienia.To chyba jak w każdym autku. Pozytywnie!!!
Citroen Xsara I Kombi