Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara II Hatchback (108) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotrek604
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zdarzyła się jedna, ale uważam, że to akurat wada konkretnie mojego egzemplarza. Zablokował się termostat i pękła nagrzewnica, a gorący płyn chłodniczy wylał się do środka. Sama nagrzewnica jest tania (ok. 100 zł), ale do jej wymiany potrzebne jest rozebranie deski rozdzielczej, co wygenerowało sporo kosztów. Przy okazji wymieniono przewody chłodnicze i płyn w układzie. Przy okazji zalała się jakaś wtyczka głęboko pod deską rozdzielczą i...
1,0
~BenK
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 VTS 167KM 123kW
od poczatku problemy z ukladem wydechowym - pekajacy katalizator, lozysko PP wymieniane po okolo 80 tys km., problem z kilma opisany wyzej, wymiana prowadnic fotela kierowcy po 50 tys., wymiana jednego reflektora - uszkodzenie poziomowania swiatel, A teraz najlepsze: zima 2005/2006 przy okolo -25 stopnach na trasie po przejechaniu 200 km, wiec silnik byl cieply, zamarzlo odpowietrzenie miski olejowej i z powodu zwrostu cisnienia wywalilo caly...
1,0
~Mariusz Wer.
Citroen Xsara II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Komputer chodzi " jak mu stoi czapka" a steruje prawie wszystkim - od pompy paliwa zaczynając a na wycieraczkach i klapie bagażnika kończąc. Kilka razy mi podczas trasy po prostu samochód zgasł, po pół godziny chodził jakby nigdy nic. Koszt naprawy/wymiany komputera 3-5tys. Alternator 1500, zawieszenie, pompa paliwa itd.... ASO to tragedia, brak kompetencji, nochy zadarte i zdzierają!!!!! W końcu sprzedałem ledwo ledwo .... nigdy samochodu na...
5,0
~Winik
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
fakt faktem wymienilem tylna belke ale na naszych drogach wszystko wymieka a poza tym byl juz jej czas (880 razem z robocizna) i laczniki stabilizatorow ale to groszowa sprawa:)i problem z BSI ale z winy kombinatorow z ASO.Zostalo naprawione przez dobrego elektronika tez za grosze(nie jest to awaria ktora meczy te auta tylko glupota ASO)
4,0
~Maciek
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 110KM 81kW
Gdyby nie spieprzona konstrukcja pedału i linki sprzęgła , auto zawsze dowiozło by mnie do celu. Nie znoszę gdy awaria nie pozwala dojechać chociażby do najbliższego warsztatu, a po wymianie na oryginalne części w ASO cały czas coś skrzypi , jakby miało się znowu rozsypać . Podsumowując : linka i pedał sprzęgła, kable elektryczne, elektryka.
4,0
~Jacek
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Silnik i skrzynia - igła! Prawie 170 tys i ZERO zużycia oleju! Za to: - Regularne pocenie się koło półosi. - trzeba dbać o tylną belkę (łożyska czopów) - Padł alternator przy 160 tys (280 zł). J ak padł, to komputer przestał wyświetlać info o ładowaniu i nic nie poradzi... Generalnie nigdy nie zawiódł w trasie.
2,0
~andrzej kajato@wp.pl
Citroen Xsara II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów,wymiana uszczelniaczy wałka rozrządu i wału korbowego(po 5 tys.),wymiana na nową osłony silnika (pęknięty zaczep mocujący grubości 4 mm!!! po 2 tygodniach od założenia w ASO (polecam osłonę bez względu na cenę - ok. 485 ale bez niej wszystkie ""bebechy" są na wierzchu
3,0
~Maros
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
151 000 km wymiana wszelkich gum w zawieszeniu, przy 186 000km wachacze + kpl gum. wina samochodu czy dróg??? 187 000 padł przełącznik kierunkowskazów - 350zł, dwa razy wymiana łożyska koła przedniego 2x150zł, no i zapowiedziana wymiana sprzęgła - 600zł i na tym koniec, reszta to eksploatacja
5,0
~dziadek
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Posiadam to auto od lipca 2002 roku, sprowadziłem go z Belgii przy stanie licznika 3200 km. Przy stanie licznika 8700 km zamontowałem instalację gazową i do dnia dzisiejszego nie miałem poważniejszej awarii - poza wymianą zawieszenia przedniego po 60 000 km i tylnego po ok. 120 000 km.
4,0
~Maniek maniekmon@wp.pl
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Z poważnych usterek nic nie zanotowałem poza sygnalizującym światełkiem awari silnika, co miało miejsce po jakiś czas po wymianie rozrządu, prawdopodobnie kabelki żle łaczyły na stykach, bo kmputer nizc nie wykrył, poza tym samo przestało świecić( pewnie mechanik naruszył jakieś złącza kabli)
Citroen Xsara II Hatchback