Szukaj

Lista ocen Citroen ZX Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1991-1997 (73) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~honzikh
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto awaryjne, nie ma się co czarować. Szczególnie we znaki daje się zawieszenie, które po prostu jest za delikatne na polskie wertepy. Osprzęt silnika też bywa zawodny. Przez 2 lata z rzeczy ponadplanowych wymieniłem: półoś przednią (300 zł z wymianą), pompe paliwa (250 zł), rozrusznik (regeneracja 150 zł), wtrysk (420 zł), łożysko tylnej osi (250 zł). W aucie do zrobienia pozostało: tylna belka (ok. 1000-1200 zł), linka prędkościomierza (100...
4,0
~herbu herbu@interia.pl
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Samochód ma już 15 lat i prawie 300 000 km za sobą. Ma prawo się psuć, ale jakoś tego nie robi. I całe szczęście. Przejechałęm nim przez rok 50 000 km. Wymieniłem sworzeń wahacza, półoś (ale to było zaplanowane w chwili zakupu), łożysko w tylnim zawieszeniu, tłumik końcowy. Do tego 1 komplet klocków hamulcowych - ale to element normalnie zużywający się. W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tarcz hamulcowych, linki prędkościomierza - nie...
1,0
~właściciel zx´a 1400 avantage
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
fatalnie - zamki to największa bolączka tego auta - ja już nie mam siły - jak uda się bez problemów otworzyć drzwi to potem nie można ich zamknąć bo zamki nie łapią - dzisiaj urwał się przycisk od zamykania od środka - piszę to wszystko zimą - serwis citroena poprawiał to już dwa razy - efekt mizerny - latem problem nie występował - uważam, że to nie jest auto na nasze warunki atmosferyczne, poza tym ciągle palące się żarówki - elektryka to...
3,0
~bootsman
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
zeschniety gumowy kolnierz polosi po 6 miesiacach stania u dealera.. wskaznik paliwa dziala w kratke, podswietlenie deski tez, drzwi zamykaja sie gladko tylko kiedy jest otwarte okno.. sruba kola zapasowego przyrdzewiala na amen (po 7 latach nie ruszania miala prawo czy nie?).. rama fotela kierowcy sie nadlamala - spawanie.. rozjechaly sie prowadnice - fotel wyskakiwal do tylu przy ruszaniu.. Przy mrozie -30 padla linka predkosciomierza.
3,0
~mikolaj1977@o2.pl
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
końcówka drązka kier. zaczeła stukać po 112000 !!! super wynik łączniki częsciej ale są tanie polecam polskiej firmy TENCAR ok 75 zł dwa razy padł szyberdach elektryczny ale znalazłem starego warsztatowca który naprawił za rozsądne pieniadze (nowy w serwisie 12500 to nie zart) wymieniłem podnosnik szyby elektrycznej kupiłem uzywke 150zł Słabym punktem są hamulce linkę ręcznego mozna regulowac co 2 miesiące .
3,0
~amator kierowca
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Zgniła druga linka tylnej szyby(pierwsza po 190 tys. km) i teraz obie tylne stoją podparte kołkami. Poza tym w ogóle nic sie nie psuje. Miał kiedyś okres przepalania się żarówek w desce rozdzielczej, ale po wymianie pod blokiem przeszło i nigdy więcej nie wróciło. Od czasu do czasu trzeba wymienić łącznik stabilizatora, albo jakieś tuleje wahacza, czasem łożysko, ale to wszystko jest tanie i robią od ręki
5,0
~Plewson
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Jedyne "usterki", jakie się pojawiały były śmiechu warte, np. wyrobił się plastikowy rygiel od drzwi, komplet czterech nowych z chin kosztuje 20pln. Poza tym auto wymagało jedynie czynności eksploatacyjnych, oczywistych przy aucie w tym wieku.
4,0
~pozytywny
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Nie przypominam sobie aby coś się psuło. W ciągu 4 lat raz wymieniłem żarówkę oraz głośniki, ponieważ się \"skończyły\". System otwierania tylnych okien w drzwiach przestał działać, a naprawa okazała się być nieopłacalna więc zignorowałem tą sprawę.
5,0
~Jacek
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
jest doskonale jade nawet 800 kilometrów bez obawy ze stanie w drodze drobiazgi to jak narazie wymiana pare zarówet w poświetleniu licznika,dosyć słaba struktura kierownicy strasznie szybko się się wyciera trzeba założyć kondona na kierownice
5,0
~Marcin (Klub Cytrynki)
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Przez 11lat eksploatacji tego auta na polskich drogach wymieniłem jedynie dopiero drugi raz klocki hamulcowe, serwo hamulców i przewód doprowadzający płyn hamulcowy, no i tyle, a reszta to części eksploatacyjne jak płyny filtry oleje etc.
Citroen ZX Hatchback