Szukaj

Lista ocen Cupra Formentor Crossover (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 190KM 140kW
Mój pierwszy automat, choć wieloma jeździłem w krótkim czasie. Nie jest to taki komfort jak bezstopniowa E-CVT toyoty, ale też w DSG nie ma tego wycia silnika przy przyspieszaniu. W trybach innych niż Sport zmiana biegów jest niezauważalna, wyborna. W trybie Sport jest lekkie szarpnięcie, zapewne tak ma być. Tryb Sport to też natychmiastowa reakcja na gaz. Pozostałe tryby mają lekkie opóźnienie w reakcji. Trzeba mieć to na uwadze, kiedy...
3,0
~piotr_ciekliński
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 310KM 228kW
Sama technologia dwusprzęgłowa działa bardzo przyzwoicie, zmienia biegi niewyczuwalnie, przy trybach sportowych z fajnym strzałem, natomiast automatyczne sterowanie przełożeniami to nieporozumienie, na "D" chodzi jak dziadek, żeby w ogóle zredukował to trzeba wcisnąć gaz prawie w podłogę, na "S" zawsze trzyma obroty do 3000/min, nawet jak się już nie ciśnie, przez co silnik wyje. Trzeba non stop się przełączać między trybami. Tryb "żeglowania"...
1,0
~Trochę zawiedziony
Cupra Formentor
Crossover 1.5 TSI 150KM 110kW
Niestety u mnie nie jest dobrze. Dsg fajnie pracuje ale wydaje niepokojące odgłosy w tzw "trybie zeglowania" na nierównościach. Tłucze coś jakby miało się rozsypać Serwis nie widzi problemu a w rozmowach "bardziej na boku" każdy mówi że tak być nie powinno. Pytanie więc po co gwarancja skoro takie rzeczy mają miejsce. Byłem w trzech serwisach i w każdym mnie odsyłano bez naprawy. Dramat
5,0
~mic_ghost34
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 190KM 140kW
Skrzynia DSG jest bardzo szybka i jeździ się z nią bardzo przyjemnie. Ma swoją charakterystykę, do której trzeba się przyzwyczaić i jej nauczyć. Dzięki temu nie ma mowy o jej nieprecyzyjnym lub nieprzewidywalnym działaniu. Tryby D i S różnią się diametralnie i trzeba po prostu umieć się nimi posługiwać i używać adekwatnie do aktualnych potrzeb na drodze.
1,0
~Bartosz
Cupra Formentor
Crossover 1.5 TSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów padła po 5 tysiącach przebiegu. Cała jest do wymiany. Podczas jazdy i postoju słuchać było metaliczne tarcie i szuranie ze skrzyni, które stawało sie coraz głośniejsze z dnia na dzień. Serwis ASO stwierdził konieczność wymiany całej skrzyni biegów.
1,0
~Leszek Woznicki
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 310KM 228kW
Skrzynia tragiczna. Calkiem niezle pracuje w trybie sport, bardzo dobrze w trybie Cupra. W codziennym uzytkowaniu tryb norm. tragedia.Powoli zmienia biegi, jest bardzo ospala, szczgolnie w terenie gorzystym z wieloma zakretami. W miescie jest do zaakceptowania.
5,0
~mk
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 310KM 228kW
świetna: spokojna, nawet trochę ospałą w trybie "kanapowym", ale to plus, pozwala na spokojną jazdę gdy na taką ma się ochotę. Po zmianie trybów (sport/cupra) reaguje bardzo szybko, ciężko wyczuć jakikolwiek lag.
5,0
~Bielsko-Biała
Cupra Formentor
Crossover 1.5 TSI 150KM 110kW
DSG działa bardzo dobrze w trybie "sport", w "normal" ma lekkiego laga przy ruszaniu, ale to typowe dla wszystkich współczesnych samochodów. Najważniejsze, że w trybie sport działa tak jak powinna.
5,0
~TheCorroner88
Cupra Formentor
Crossover 2.0 TSI 190KM 140kW
działa bardzo sprawnie, bez zarzutów. Manetki również działają bardzo dobrze. oczywiście wyczuwalna 1-sekundowa dziura w przyspieszeniu przy mocniejszym depnięciu na pedał gazu, ale to norma.
4,0
~Łukasz
Cupra Formentor
Crossover 1.5 TSI 150KM 110kW
Sześciobiegowy manual MQ261. W erze walki z CO2 VW zdecydował się na modyfikacje wydłużając wyższe biegi. Pełna moc dostępna dopiero powyżej 5k obrotów. Skok drążka krótki i bardzo przyjemny.
Cupra Formentor Crossover