Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia 1410

docktor@poczta.onet.pl, 21 lat temu
Silnik 1.4 63KM 46kW
Rok produkcji 1984
Przebieg: 36 tys. km
Dacia 1410 1.4 63KM 46kW 1984-1996 - Oceń swoje auto
2,77
31% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Podsumowujac: auto, ktore ma wiele zalet i wszystkie wady.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zadziwiajaco elastyczny, mily przebieg maks. momentu (dobrze idzie na niskich obrotach), generalnie niezle.
2,0
Skrzynia biegów
Nieprecycyjna, baaardzo duzy skok lewarka - trzeba miec "zlodziejska lape" - zgrzyt, ciezko chodzi, fatalna precyzja wykonania
2,0
Układ jezdny
Niedokladnie wykonany (wieczne wyceki z przegubow), dziwnie zestrojony - niby twardo, a na zakretach kolysze, uklad kierowniczy niepraecyzyjny i dla kulturysty - amatora
Komfort
4,0
Widoczność
Zadnych uwag
3,0
Ergonomia
Jak na poznego Ceausescu to niezle.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra tylko przy otwartych oknach. Ogrzewanie kierowca - niezle, pasazerowi marzna nogi w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tylu ciasno, kanapa niewygodna jak sofa z Kalwarii.
3,0
Wyciszenie
Tak sobie, przy 90 km/h glowa zaczyna bolec po godzinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mile zaskoczenia na stacjach - po miescie pali max. okolo 8l, w trasie spada nawet do okolo 6l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ja kupilem za 5000 PLN, przez 1,5 roku wladowalem 7000 PLN (tylko naprawy), sprzedalem za 3500...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuje sie wszystko: pekaja manetki, linki, liczniki (predkosciomierz), odpadaja detale wykonczenia, korozja zre blache w oczach, plastki w kabinie graja symfonie... najlepiej stosowac zasade nie ruszania niczego.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mialem auto 3 letnie, przez 1,5 roku. Zepsulo sie chyba wszystko co moglo sie zepsuc (wylicze czesc tego, co pamietam, pozbylem sie dziada w 1999): wahacz, przeguby 2x, hamulce przod i tyl, sprzeglo, pompa paliwowa, pompka spryskiwaczy, elektryka, wiecznie cos z gaznikiem, skrzynia biegow (rozpadla sie podczas jazdy, tzn. walek wypadl z lozyska, na szczescie na 1-ce przy 10 km/h, a na nieszczescie za granica), wreszcie po 40 tys. okazalo sie ze poszly pierscienie a silnik jest w zasadzie do remontu.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dacia 1410