Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II (111) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Eryk
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Nie korzystam z systemu start/stop a mimo to na postoju silnik jest prawie niesłyszalny. Podobnie jest podczas delikatnej jazdy którą preferuję - Silnika prawie nie słychać, dopiero na wyższych obrotach delikatnie warczy ale nie jest to irytujący dźwięk. Wyciszenie do prędkości 120 km jest bardzo dobre. Powyżej tej prędkości jest gorzej ale to nie przeszkadza gdyż bardzo rzadko jeżdżę prędkościami autostradowymi - Głównie miasto lub trasa...
2,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Tu jest kiepsko. Składa się na to - nieprzyjemne klekotanie silnika a raczej wtrysków LPG - sylwetka auta a co za tym idzie szumy powietrza i kół (nadkola są szczątkowe i jak wjedziemy na żwir to kamyczki walą w blachę aż miło) - komfort akustyczny powyżej 110-120 km/h jest prawie żaden, podobno pierwsza generacja miała jeszcze gorzej, musiał być to koszmar. W porównaniu do mojego poprzedniego 18-letniego Volvo s40 to tu mamy dramat.
2,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Tu jest kiepsko. Składa się na to - nieprzyjemne klekotanie silnika a raczej wtrysków LPG - sylwetka auta a co za tym idzie szumy powietrza i kół (nadkola są szczątkowe i jak wjedziemy na żwir to kamyczki walą w blachę aż miło) - komfort akustyczny powyżej 110-120 km/h jest prawie żaden, podobno pierwsza generacja miała jeszcze gorzej, musiał być to koszmar. W porównaniu do mojego poprzedniego 18-letniego Volvo s40 to tu mamy dramat.
5,0
~Ksawery
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Tego się obawiałem ale jest na prawdę bardzo dobrze. W mieście silnik praktycznie niesłyszalny, dopiero na autostradzie (którymi często nie jeżdzę) słychać jego pracę, ale też nie dokucza to bardzo. Oprócz tego reszta dźwięków też jest nieźle tłumiona. Do prękości 100km/h jest bardzo dobrze. Powyżej trochę gorzej ale nie jeżdżę praktycznie wcale autostradami więc dla mnie to żaden problem. Do miasta i na trasę jest cicho.
4,0
~Dusterofan
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dobre wyciszenie, jeszcze lepsze niż w wersji przedliftowej. Odgłosy silnika wyraźnie cichsze niż np. w Sandero z tym samym silnikiem, w którym w czasie jazdy próbnej, przy mocniejszym dodaniu gazu charakterystyczny terkot trzycylindrówki był wyraźniejszy. Szkoda, że nadkola to znów praktycznie goła blacha. Gdyby wyciszyć wnęki kół (choćby plastikowymi nadkolami) byłoby lepiej.
3,0
~Marcin T.
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Jest zaskakująco ok, powyżej 130km/h głośno, ale nie spodziewałem się inaczej. Mocno hałasuje na małych nierównościach, czasami słychać dziwne stuki z zawieszenia, jakby dobijało. Silnik niesłyszalny dopóki nie wpadnie w rezonans koło 3 tys obrotów, wtedy bardzo głośno, a potem koło 3,5 tys znów ciszej. Było by naprawdę dobrze gdyby nie kilka głupich niedopracowań.
5,0
~a
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Nie odbiega od innych samochodów klasy średniej jak i od innych suv'ów. Samochód jest dość wysoki i stawia opór powietrza. Jazda jest cicha do ok. 120-130 kmh można rozmawiać bez podnoszenia głosu z pasażerami tylniej kanapy. Powyżej 150 kmh robi się nieco głośno, ale to normalne przy wysokich samochodach z dużymi lusterkami. Fizykę ciężko oszukać ;)
4,0
~Szkrobi
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Auta o takim kształcie nie da się do końca wyciszyć ale w tym przypadku zrobiono kolosalny postęp w stosunku do DD1. Przy jeździe autostradowej 160 km/h słychać tylko szum i można słuchać normalnie radia. W poprzedniej wersji przy 140 nie słyszałem własnych myśli. Hałas nie pochodzi od silnika a jest spowodowany wiatrem i toczeniem kół.
5,0
~Marko68
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Jak oni to zrobili. Jeździłem już niejednym samochodem, znajomi wożeni Dusterem mówią po pierwsze: bardzo cichy. Słychać szumy z nadkoli, szumy opon. Poza tym niewiele, no i nic nie stuka i nie puka. Serio. Przy 120 km/h szumią relingi (nawet nie lusterka) ale to nie jest jakoś specjalne dziwne, nadal jest dość cicho.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Mikie
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Wyciszenie przeciętne ale nie słabe. Do ok 120km/h jest ok, potem zdecydowanie za głośno. Nie wiem od czego to zależy, ale silnika czasem prawie nie słychać, a innym razem słychać jak terkocze sobie. Oprócz tego dach jest fatalnie wyciszony, goła blacha i to słychać podczas deszczu, bardzo słychać.
Dacia Duster II