Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV (112) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Średnie spalanie między trochę poniżej 7 litrów przy oszczędnej jeździe a 8,5 litrów w trasach na autostradach z załadunkiem. Dynamika silnika do prędkości 100 km/h w zupełności wystarczająca, natomiast powyżej 100 km/h, szczególnie gdy przewozimy kilka osób, wymaga wyższych obrotów w trakcie wyprzedzania. 5 biegowa skrzynia wystarcza, obowiązkowo tempomat - bardzo ułatwia na dłuższych trasach. Praktyka jest taka, że na drogach ekspresowych i...
5,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zadziwiająco dynamiczny, cichy i posiadający niezłą kulturę pracy jak na trzycylindrową jednostkę. Auto przystosowane do LPG i co ciekawe, ma na LPG lepsze osiągi niż na benzynie?! Na LPG auto przełącza się momentalnie - nie tankujcie całego baku benzyny bo nie spalicie tego w rok! W mieście, do 50km/h przyspiesza bardzo fajnie, na autostradzie trzeba trochę planować wyprzedzanie, ale jest spoko. Ogólne wrażenie z użytkowania silnika jest...
3,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Oszczędny silnik o słabej kulturze pracy (3 cylindry) i jednak niewystarczającej mocy jak na masę samochodu. Cieszy fabryczna instalacja LPG, jednak ocenę psuje nierówna praca silnika i niedobory mocy w zakresie od 2000 do 3000 RPM. Przy jeździe z zalecaną przez ekonomizer prędkością obrotową na danym przełożeniu samochód "nie jedzie", wibruje i denerwuje. Dopiero po wkręceniu na wyższe obroty (co robi chętnie i żwawo) jest przyzwoicie....
3,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Oszczędny silnik o słabej kulturze pracy (3 cylindry) i jednak niewystarczającej mocy jak na masę samochodu. Cieszy fabryczna instalacja LPG, jednak ocenę psuje nierówna praca silnika i niedobory mocy w zakresie od 2000 do 3000 RPM. Przy jeździe z zalecaną przez ekonomizer prędkością obrotową na danym przełożeniu samochód "nie jedzie", wibruje i denerwuje. Dopiero po wkręceniu na wyższe obroty (co robi chętnie i żwawo) jest przyzwoicie....
5,0
~Marcin T.
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Dynamika jak najbardziej zadowalająca, auto przyspiesza od samego dołu i nie dostaje zadyszki na wyższych obrotach. Brzmi przyjemnie, pracuje bardzo cicho, słychać go dopiero przy ostrzejszym traktowaniu. Spalanie do 120km/h bardzo fajne, nie powinno przekraczać 7l/100km, potem rośnie drastycznie. Po odebraniu auta z serwisu po 700km byłem na serwisie gdyż zuważyłem zbyt wysoki poziom oleju, panowie upuścili oleju. Przy 1500 km po dotarciu...
4,0
~Radzio
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Przyznam się że trochę się go obawiałem, 1.6 sce niby tylko 115 KM , niby ludzie twierdzą że średnio żwawy, ale według mnie (porównując do citroena xsary picasso 1.8 , tez 115 KM, mój poprzedni samochód) bardziej zrywny. Powyżej 120 fakt trzeba zredukować i przeciągnąć trochę obroty jak się chce wyprzedzić dynamicznie, ale tragedii nie ma. Po mieście z pod świateł , moja daćka idzie z innymi furami lampa w lampę.... system start&stop można...
4,0
~Serpentes
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Trochę mułowaty. Żeby sprawnie wyprzedzać konieczna redukcja biegów nawet do trójki i auto całkiem nieźle się zbiera. Silnik w miarę cichy. Jak dotąd żadnych problemów. Oleju nie bierze. Ogólnie silnik za słaby do tego auta co uwidacznia się np w jeździe tempomatem gdy jadąc trasa na 5 biegu i wjeżdżając na górkę auto traci prędkość. Nie jest w stanie utrzymać prędkości ustawionej na tempo macie. Po mieście i w trasie po drogach krajowych w...
4,0
~Krzysztof
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
1,6 sce 115 km demonem prędkości może nie jest ale mi w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się. Niedobór mocy jest wyraźnie odczuwalny dopiero przy pięciu osobach na pokładzie. Mój egzemplarz cierpiał na choroby wieku niemowlęcego typu falujące obroty przy porannym odpaleniu szczególnie zimą, jednakże wina była po stronie samego softu wtrysków a nie silnika. W ramach gwarancji na przeglądzie wgrano nowe oprogramowanie. Ponadto...
5,0
~gogol
Dacia Duster II
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
110 KM z 1.5 litra - wydaje mi się, że nie jest to specjalnie wyżyłowany silnik. Dzięki temu powinien wiele tysięcy przejechać bez większych problemów. Producent w nowym modelu zaleca wymianę oleju co 20 000 km - ja zamierzam robić to co 10 000. Nie są to wielkie koszty, a silnik na pewno się ucieszy. Dodatkowym atutem (subiektywnie) jest to, że jest to sprawdzona jednostka od Renault (1.5 dCi K9K) - produkowana i ulepszana od wielu lat. Demon...
4,0
~Edward
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Z wad: Przy niskich obrotach potrafi zgasnąć, np. przy parkowaniu - problem dotyczy wielu użytkowników. Z informacji na klubów Dacia wynika to z konieczności dostosowania silnika do normy Euro6. Podczas puszczania gazu wyje jak silnik w Seicento. Z zalet: ekonomiczny, cichy, prosta pod względem mechanicznym konstrukcja z dwoma wałkami rozrządu i łańcuchem rozrządu. Radzi sobie z tym samochodem, choć rakieta to rzecz jasna nie jest.
Dacia Duster II SUV