Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I (161) - Ergonomia

Na liście zabraknie 190 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~hiero
Dacia Logan I
Van 1.5 dCi 68KM 50kW
Dlaczego wszystko co złe w Renówce przeniesiono do Dacii? W dodatku dodano jeszcze kilka tragicznych rozwiązań. Do wszelkich przycisków baaaaardzo daleko. Ustawienie pokrętła nawiewów znajduje się za dźwignią zmiany biegów. Podczas jazdy ciężko zmienić np. prędkość wentylatora. Przyciski elektrycznych szyb również znajdują się po obu stronach włącznika nawiewów. Kompletna porażka. Przycisk klimy także w takim położeniu. TRAGEDIA!!!...
2,0
~Jarek
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Dramat! Po kolei: gdzie jest manipulator do sterowania lusterkami? Na boczkach drzwi-czyli tam, gdzie w każdym samochodzie? Nie! Jest... pod dźwignią hamulca ręcznego (!). Gdzie są przyciski do opuszczania szyb? Wiadomo, że nie na boczkach, to byłoby zbyt proste! One są na desce rozdzielczej, pod radiem! A jeszcze lepsze - gdzie są te przyciski od tylnych szyb? Tak! one są tuż za dźwignią hamulca ręcznego! Poza tym - deska rozdzielcza jest...
4,0
~Manusart
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Auto ma sporo schowków. Dzrwi otwierane na boki są wygodne dla wysokich osób i na parkingach. Obszerne drzwi otwierają się szeroko i wygodnie się wsiada. Przyciski podnośników szyb na konsoli centralnej, nie są narażone na działanie czynników atmosferycznych jak na drzwiach i dwa przyciski pozwalają i kierowcy i pasażerowi obsłużyć szyby - proste, tanie i trwałe rozwiązanie. Niektórym przeszkadzają lekko cofnięte pokrętła obsługi wentylacji,...
4,0
~El Logano
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Wszystko pod ręką. Niektóre rozwiązania podporządkowano niskim kosztom produkcji i trwałości np. el.regulacja lusterek, przyciski szyb el., ale mi to nie przeszkadza, jest pod ręką. Osobne spryskiwanie i wyceranie szyb też ma zalety, kirowca decyduje po spryskaniu szyby czy, kiedy i ile ma być wytarta przez wycieraczkę. Cofnięta u nasady konsola centralna też mi nie przeszkadza, przyzwyczaiły mnie do tego inne auta, które używałem. Bardzo...
3,0
~Michał z Gdańska
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Przyjemnie podświetlona deska rozdzielcza. Do regulacji wentylacji można się przyzwyczaić (podobnie było w wielu innych autach np Clio II). Regulacja szyb na desce - przyciski nie są narażone na deszcz, jak to ma miejsce na drzwiach, a można się przyzwyczaić, poza tym za pomocą dwóch przycisków i pasażer i kirowca mają dostęp do obu szyb. Regulacja lusterek na tunelu centralnym między fotelami pod ręką, rozwiązanie znane z wielu modeli aut...
4,0
~ m.jaeckel@interia.pl
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Wszystko pod reka, z wyjatkiem wlacznikow otwierania szyb przednich.Normalnie,tzn. w wiekszosci aut sa na drzwiach, a tu trzeba ,,szukac,,Ale to tez kwestia przyzwyczajenia.Pozatym wszystko czytelne,czy w nocy,czy przy oswietleniu slonecznym,wskazniki cieklokrystaliczne pozostaja czytelne !!! Pisze o tym z wykrzyknikiem, bo jezdzac Renaul Espace IV,kiedy padaly promienie sloneczne, to nic nie mozna bylo zobaczyc na tzw.,,desce rozdzielczej,, W...
2,0
~Jurek - Sokółka
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Ogromny samochód za małe pieniądze. Drugiej marki za taki stosunek na rynku nie ma. Bagażnik - szkoda, że nie otwiera się z środka lub nie ma centralnego zamka. Za każdym razem trzeba wyjmować kluczyk ze stacyjki - bardzo uciążliwe. Próg w bagażniku powinien być jednak niżej. Trochę przeszkadzają kabłąki i sprężyny. W nim jednak zmieszczą się 2 poćwiartowane krowy i jeszcze zostanie miejsce. Kokpit po prostu brzydki. Pokrętła umieszczone...
4,0
~Gregosa
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Wszystko pod ręką. Położenie i sposób działania kilku włączników wymaga przyzwyczajenia np. przyciski elektrycznego podnoszenia szyb są na konsoli środkowej, lusterek pod hamulcem ręcznym. Włącznik wycieraczek działa w odwrotną stroną niż w większości aut, podobnie nisko położone pokrętła nawiewów. Kierownica dobrze leży w dłoniach, a skok (fakt, że długiej) dźwigni zmiany biegów wcale nie jest tak długi, jak narzekają niektórzy dziennikarze....
5,0
~GrzesiekW
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Do niestandardowego ułożenia przycisków i pokręteł w Daćkach da się przyzwyczaić. Przydał by się tylko fajny podłokietnik i gniazdko w bagażniku. Na plus na pewno duży i super praktyczny schowek pod sufitem nad drugim rzędem siedzeń i rekordowo duży bagażnik. Z auta da się zrobić minicampera. Relingi są prostej konstrukcji (nie jak różne niestandardowe wynalazki w bardziej nowoczesnych autach) i bardzo wytrzymałe. Wg książki można na nich...
Dziennik kosztów dla Dacia Logan I
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,3
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~JW23
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Mam regulację podparcia lędźwiowego. Co prawda siedzi się wyprostowanym jak na stołku, ale na długiej trasie kierowca mniej się męczy. pozostałe miejsca siedzące..do kitu. Brak regulacji zagłówka do przodu, brak regulacji wysokości kierownicy. pokrętła nawiewu działają w odwrotną stronę niż w innych autach (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara)lecz to kwestia przyzwyczajenia. elektryczna regulacja lusterek to rekord świata (pod lewarkiem...
Dacia Logan I