Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I (129) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 222 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~GrzesiekW
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Jak na razie na szczęście nic. Wtryskiwacze LPG przy 10tys km padły, ale one także były fabrycznie wadliwe i objęte akcją serwisową. Wymienili mi wszystkie w serwisie bez żadnych dodatkowych kosztów. Od tej pory wszystko jest OK. Z perspektywy czasu, jedyne co inaczej bym zrobił to kupił bym to autko z silnikiem benzynowym a LPG założył sam w dobrym warsztacie. To tylko w związku z tym, że fabryczne Landi Renzo montowane w Daciach są...
5,0
~ouragan
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Nic, kompletnie nic poza eksploatacyjnymi częściami przez 10 lat ! Poza Dacią nikt już takich samochodów nie produkuje. Duża zasługa zbudowania tego wozu na sprawdzonych częściach i podzespołach renault z lat 90. Rumuni dorzucili nadwozie na 5 dorosłych osób, bagażnik 510 litrów i zawieszenie wytrzymujące standard ich dróg. Uwaga na korozję! Zabezpieczenie raz do roku podwozia i profili daje święty spokój.
1,0
~naiwny
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
zepsuły się -przekładnia kierownicy (3000km) -przewód do spryskiwacza tylnej szyby -korozja (mocowanie tylnych amortyzatorów, rynienki dachowe, pas przedni, komora grodziowa, wlew paliwa) -plamy od wewnątrz na podsufitce -terkotanie skrzyni biegów na biegu jałowym -złe wskazania pomiaru paliwa, nie pokazuje pełnego baku przy nalaniu nawet pod korek -przepustnica fatalnie działająca
1,0
~kratylos
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
bylo by dobrze gdyby nie korozja - auta z 2004-2007 sa zle zabespieczone i 4-5 latki maja juz duzo korozji ja przez 6 lat uzytkowania pomalowalem prawie cale auto poza 1 blotnikiem i maska lacznie z dachem wnetrzem bagaznika komora silnika itp.. co wiosne mialem wysyp rudej na aucie dla tego po 6 latach jak skonczyla mi sie gwarancja na blachy auto poszlo do zyda choc mechanicznie bylo bez zazutu...
1,0
~Johny
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Druga awaria pojawiła się po ok 2000 km. Nastąpiło ( wg ASO ) rozszczelnienie spojenia między tłumikiem a katalizatorem. Samochód zupełnie stracił rytmikę spalin ( a co za tym idzie moc) i ledwie dowlókł się do ASO. Na szczęście awaria ta nastąpiła niedaleko mojego miejsca zamieszkania, teko jednak nie zaliczył bym na korzyść samochodu. Kolejny raz na pochwałę zasłużyło jedynie ASO Renault.
5,0
~Miro
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
290 000 km Awaria czujnika tem. powietrza ! NIKT nie mogl zlokalizowac tej awarii ! Nawet serwis Renault !!! Dopiero dzieki forum dacia, dowiedzialem sie , ze jest taki czujnik i sam go wymienilem. Koszt 35 zl i 30 sek. pracy ! Objawy : nie pali na zimnym silnku ! Inna usterka, to padlo sprzeglo po 280 000 km Ale to chyba normalne.
4,0
~Piter
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
to sie jeszcze okaze ale sadze ze samochodzik zbudowany na sprawdzonych podzespołach reno nie powinien sie tak czesto psuć a poztym na rynku jest duzo czesci jak i zamiennych tak i orginalnych a nawet uzywanych z racji czesc od clio 2 i megany nie ma problemów
3,0
~Rafi
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Mój egzemplarz posiadał problem z elektroniką i "wypadającymi zapłonami", spowodowało to w pewnym momencie brak możliwości uruchomienia pojazdu pomimo pracującego bez zarzutu rozrusznika i akumulatora. Po jakimś czasie dał się uruchomić.
4,0
~Szczepan Sopur
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Auto w czasie eksploatacji miało tylko jedną poważną usterką, którą była wymiana przekładni kierownicy (gwarancja). Możliwe, że miałem po prostu pecha. Auto nigdy nie stanęło w drodze i nie miałem z nim żadnych poważnych problemów ani drogich napraw.
5,0
~Piotr Olsztyn
Dacia Logan I
Van 1.5 dCi 85KM 63kW
Zaliczmy do tego fabryczną wadę uszczelki pompy wtryskowej w wersji 85? Chlapała ropą i paliła za dużo. Okazało się że to jakaś miedziana podkładka na pompie wtryskowej, raz raz usunięta przez serwis. Drugi egzemplarz jaki posiadam absolutnie bezusterkowy!
Dacia Logan I