Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I (194) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 157 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~GrzesiekW
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
To chyba największy mankament jeśli chodzi o komfort użytkowania tego samochodu. Po przekroczeniu 3000 obrotów robi się dość głośno. Trzeba prowadzić rozmowę podniesionym głosem. Ale z drugiej strony słychać co autko ma nam do powiedzenia, wszelkie niestandardowe stuki i puki mogą świadczyć o potrzebie przeglądu.
3,0
~mrwait
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Powyżej 110 km/h robi się na prawdę głośno, zarówno od szumów opływających samochód jak i silnika. Po mieście ok, ale wyraźnie słychać silnik podczas przyspieszeń. Jako, że samochód większość życia spędził do tej pory w miejskich/podmiejskich warunkach, świerszcze dochodzące z różnych miejsc nie są autu obce.
4,0
~Jarek
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Zanim wsiadłem do Logana byłem przekonany, że jest bardzo głośny, ale o dziwo nie jest! Do 120 da się jechać, silnik ma wtedy ok. 2750 obr/min więc nie za bardzo go słychać. Jazda 150 km/h - już bardzo głośno. W 308 jest zdecydowanie ciszej, o Fabii szkoda mówić.
3,0
~Dl
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Do póki się nie przekroczy 3k obrotów to jest super. Później zaczynamy się czuć jak w maszynowni ruskiego czołgu. No, trochę przesadziłem, ale nie jest wtedy najlepiej. Podczas jazdy autostradą szum jest wszechobecny, niestety. Zarówno ten spod maski, jak i szum powietrza.
3,0
~Szczepan Sopur
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Wyciszenie w normie ale nie ma się czym zachwycać. Do klekotania silnika można się przyzwyczaić. Powyżej 3500 obr/min jest sporo głośniejszy. Zawieszenie pracuje głośniej niż się spodziewałem. Na trasie powyżej 140 km/h szum powietrza zaczyna przeszkadzać w rozmowie.
3,0
~wiga
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Wyciszenie do 80 km/godz wystarczające , powyżej 100 km/h - 120 km/h jest słabe, a powyżej 130 km/h jest złe, nieszczelne uszczelki drzwi przednich, hałas z silnika, hałas z ogumienia Barum (fabryczne) - zbyt duże natężenie hałasu wewnatrz wozu i o uciązliwej tonacji
4,0
~Gregosa
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Diesel common-rail pracuje bardzo cicho, jak na ropniaka. Kabina dobrze wyciszona, ale mogłoby być chyba jeszcze lepiej. Hałas aerodynamiczny niższy niż spodziewałem się po lekturze szeregu testów. Nieco głośne opony fabryczne warto zastąpić gumami wyższej klasy.
1,0
~Andrzej
Dacia Logan I
Van 1.5 dCi 90KM 66kW
Jest tak głośno że łatwiej jest używać języka migowego niż słów, jadąc po dziurach wszystko trzeszczy i sprawia wrażenie jak by się zaraz miało rozpaść (zawieszenie i układ kierowniczy całe) przy prędkości ponad 100 silnik wyje i próbuje wyjść z karoserii
3,0
~Raphael
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Cicho nie jest. Do 90 km/h przyzwoicie, od 100 km/h już trochę przeszkadza, przy 120 km/h da się wytrzymać, przy 140 km/h hałas taki, że nie można zasnąć ;) Na szczęście kwestie wyciszenia jest w stanie zagłuszyć standardowy sprzęt audio.
3,0
~tytoos
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
niestety cena musi wygenerować gdzieś oszczędności i dotyczą one właśnie wyciszenia. ale między 150 a 170 km/h częstotliwość pracy silnika nie jest uciążliwa, co nie znaczy, że jest cicho. w każdym razie na autostradzie można grzać...
Dacia Logan I