Szukaj

Lista ocen Dacia Sandero II (39) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Dacia Sandero II
Stepway TCe LPG 90KM 66kW
Do specyficznego dźwięku trzech cylindrów da się przyzwyczaić. Także turbodziura jest niewielka i mało uciążliwa. Poza tym silnik jest prawie bez zarzutu, poza zbyt małą mocą. Na co dzień to mało przeszkadza - ale przy dłuższej podróży autostradą, zwłaszcza niemiecką, koników chwilami brakuje. Dodać by 15-20 koni i było by OK. Drugi problem, wynikający raczej z uwarunkowań lokalnych, niż samej konstrukcji: fabryczna instalacja lpg ma bardzo...
5,0
~MK
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Mały litrowy silnik. Wiedziałem co brałem i wiem co mam. Potrafi odwdzięczyć się 4 litrowym spalaniem w trasie ale przy dobrej redukcji bardzo chętnie wkręca się na obroty. Według mnie lepiej się zbiera niż 1.2 R4 a miałem taki w Fabii 2012. Dobre operowanie skrzynią sprawia, że zbiera się szybciej niż podaje producent a prędkość maksymalna z jaką jechałem to 180 km/h chociaż brata jedzie 165 km/h i więcej nie chce. Być może to kwestia...
3,0
~k_tomek
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Mam mieszane uczucia oceniając silnik tego samochodu. Jego największą zaletą jest niewątpliwie niewielkie zużycie paliwa. Z lekką nogą w cyklu mieszanym osiąga się wyniki ok. 5l. Seicento paliło mi więcej. Kultura pracy jest przeciętna. Potrafi zatrząść autem na postoju, choć nie jest to szczególnie mocne ani dokuczliwe. Do 3 tys. obrotów w miarę cichy. Potem hałasuje. Wydaje mi się, że to jest dobry silnik do segmentu A. Tu trochę na...
3,0
~Gufer
Dacia Sandero II
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Silnik przeciętny . Standard to powolne schodzenie z obrotów . Do tego tryb oszczędzania paliwa na światłach i drganiami jednostki . Mineło 30 tyś km i już jest ubabrany od oleju przy odmie i wlewie oleju . Strach pomyśleć co będzie po 300 tyś . O ile dojedzie do tego przebiegu bo może producent nie przewiduje dla tej jednostki tyle .Zużycie paliwa powiedzmy że w normie ale nie jest to jakiś mega oszczędny .Silnik jak to 16 V rozwija skrzydła...
4,0
~look
Dacia Sandero II
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Turbodoładowana jednostka 0.9 Tce, identyczna jak montowana w najnowszym modelu Renault Clio. Chwalona przez ekspertów aczkolwiek nie brakuje głosów, że tak wyżyłowany silnik długo nie wytrzyma. Nikt nie jest jasnowidzem więc czas pokaże. Co do osiągów to Ferrari to nie jest ale porównując do wymienionego już Clio, Sandero jest nie co dynamiczniejsze ze względu na zdecydowanie lżejsze nadwozie. Ze świateł nie ruszysz ostatni ale pamiętajmy, że...
4,0
~Gaga
Dacia Sandero II
Stepway 1.5 dCi 90KM 66kW
Silnik daje radę. Oprócz zawieszenia to najlepsza część tego samochodu. Jest dosyć zrywny i do prędkości autostradowych nie ma problemu z przyspieszaniem. W mieście także sprawdza się znakomicie, o ile ktoś nie ma ambicji startu pierwszy spod świateł. Elastyczny, jak to diesel. Może nie jest to 1.6 HDI ale nic mu nie brakuje, zważywszy na swoją niewielką pojemność.
4,0
~p.wojtek
Dacia Sandero II
Stepway TCe 90KM 66kW
Demon szybkości to nie jest, ale 90 KM pod maską w połączeniu z niedużą wagą auta pozwala na sprawne wymijanie triów w trasie. Na niższych biegach depnięcie pedału gazu i po uruchomieniu turbiny nawet jest nieźle, trochę wciska w fotel. Ale to tylko przy wyłączeniu trybu ECO który sprawia, że auto staje się mułowate.
5,0
~Andy
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
90Km i turbina robi swoje. Spokojnie można się ścigać z większością aut, ale tylko do 150km/h, potem odcina moc i 160 km/h jakoś wchodzi, a 170km/h tylko z górki na autostradzie. Mega przyspieszenie, 90% aut z wolnossącymi silnikami wyraźnie zostaje w tyle. Mina kierowców 2, 3 razy droższych aut bezcenna
4,0
~RMak
Dacia Sandero II
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Silnik pozwala na sprawną jazdę w pojedynkę. Brak mocy czuć, gdy samochód obciążymy dodatkowymi pasażerami i bagażem. Po zdjęciu nogi z pedała gazu hamowanie sinikiem jest bardzo słabe - sam pedał odbija szybko, ale obroty spadają zdecydowanie wolniej niż w innych samochodach, którymi jeździłem.
Dziennik kosztów dla Dacia Sandero II
Średni koszt przejechania 100 km
29,50 zł
6,4
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Wasylek
Dacia Sandero II
Stepway Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Bardzo dynamiczny silnik TCe90 z turbodoładowaniem. Idealny do takich samochodów. Lubi pracę do 3 tys obr. więc jest dość cichy. Obowiązkowy układ Start&Stop można wyłączyć przyciskiem. Minusem jest jedynie wolne nagrzewanie w zimie, co rzutuje na wydajność ogrzewania kabiny.
Dacia Sandero II