Szukaj

Lista ocen Dacia Sandero II (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~p.wojtek
Dacia Sandero II
Stepway TCe 90KM 66kW
Jeżeli chodzi o trzymanie się drogi to bardzo miłe zaskoczenie. Obawiałem się "pływania" i "kołysania" podczas wchodzenia w zakręty ze względu na wysoki prześwit. Ale auto naprawdę dobrze się trzyma drogi, efekt przechylania niemal nie odczuwalny, pewnie wchodzi w zakręty. Duża w tym zasługa zamontowania szerszych opon. Natomiast trochę gorzej z układem kierowniczym, wspomaganie kierownicy mogło by być bardziej precyzyjne....
5,0
~MK
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Jak wspomniałem, jak na auto tej klasy, nowe i w takich pieniądzach jest bardzo dobry. Nie płynie się jak w nowej Klasie S ale nie oczekujmy tego od Dacii za 50k. Nierówności wybiera dobrze, wspomaganie również działa dobrze, szybkie zmiany kierunków podczas wyższych prędkości także znosi odpowiednio, kwestia wyczucia auta tak naprawdę.
5,0
~Gaga
Dacia Sandero II
Stepway 1.5 dCi 90KM 66kW
Majstersztyk. Maksimum wygody, maksimum prostoty konstrukcji. Wydaje się niemożliwe do pogodzenia a jednak tak jest. Przez studzienki i rozjazdy tramwajowe autko przelatuje jak poduszkowiec. Charakterystyka zawieszenia nie zachęca jednak do rajdowego wchodzenia w zakręty, bo nie do tego auto jest stworzone.
5,0
~Paweł
Dacia Sandero II
Stepway TCe LPG 90KM 66kW
Udany kompromis między komfortem, stanem polskich dróg i lekkim uterenowieniem. Auto dobrze jeździ po szosie (lepiej niż Duster), nieźle wytrzymuje dziury i tarki (trochę gorzej niż Duster), daje radę poza asfaltem (znów trochę gorzej niż Duster). Całkiem znośnie pokonuje się dłuższe trasy.
4,0
~Marcin
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Poprawny, względnie komfortowy na polskich dziurawych drogach. Jazda w zakrętach wymaga zmniejszenia prędkości, w przeciwnym razie karoseria pochyla się dość znacznie. No nie jest to auto sportowe, raczej wozidło. W korkach stoi tak samo jak auta 3 razy droższe ;)
4,0
~Paweł
Dacia Sandero II
Stepway Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Jak już przelamiesz strach przed przechyłami to okazuje się że jest przewidywalnie i można pozwolić sobie na więcej ładnie wybiera nierówności im gorsza droga tym mam wrażenie że lepiej;)
4,0
~k_tomek
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Zawieszenie jest ok: raczej miękkie niż sportowe. Generalnie wszystko działa dobrze / przeciętnie / neutralnie. Auto niczym się tu nie wyróżnia, ale trudno też wskazać jakieś poważne wady.
4,0
~Kamil
Dacia Sandero II
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Słaby skręt kół utrudnia parkowanie. Wspomaganie kierownicy zabiera tyle mocy, ze przy włączonych światłach i maksymalnie skręconej kierownicy samochód potrafi zgasnąć na jałowych obrotach (około 700).
4,0
~Kacperek
Dacia Sandero II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Układ kierowniczy zwykły bez fajerwerków, auto jedzie tam gdzie kierownica każe ;) Za to zawieszenie jest świetne, lepsze zdecydowanie od większości konkurencji z segmentu B.
2,0
~Gufer
Dacia Sandero II
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Gumowaty i nieprecyzyjny zawias . Auto z racji że wysokie niestabilne i wrażliwe na boczne podmuchy . Wspomaganie hydrauliczno-elektryczne działa z opóźnieniem .
Dacia Sandero II