Szukaj

Lista ocen Daewoo Espero (223) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 351 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~gajer@epf.pl
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
wycieki z nieszczelnej chłodnicy, trzykrotne zatarcie się łożyska w alternatorze co spowodowało zablokowanie się paska klinowego i niemożność uruchomienia silnika, dwukrotne spalenie się pompy paliwa, padające wtryskiwacze benzyny (ale to od jazdy na gazie), bezskuteczna walka z padającymi wiązkami od ABS-u oraz STRASZNA korozja co jest wielką bolączką wszystkich Daewoo Espero - osobiście w swoim Espero (z powodu korozji) oryginalny lakier mam...
5,0
~pomorskie
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
Jeżdzę espero 3 rok i muszę przyznać , iż auto jest wdzięczne zajebiście !!!! wymieniam olej filtr i dalij jazda .usterki poważne występują ale jak poprzedni właściciel nic nie robił przez 9 lat padł mu tylko rozrusznik i centralny przez 9 lat i 110 tys km .Mi natomiast na 37 tyś km nic na trasie się nie przydażyło takiego co musiałbym holować czy się zatrzymać awaryjnie . w mrozy espero odpala od strzała powyżej 20 na minusie .części są tanie...
3,0
~d.j.
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
jezeli chodzi o usterki mechaniczne to przecietny statystyczny polak byłby super zadowolony z tego auta. ja mam duze przebiegi dlatego zawsze cos sie dzieje przewaznie z zawiszeniem, prawdą jest tez to jakie mamy drogi. WIELKA KLAPA, KLOPS, PORAŻKA, A WRĘCZ BEZNADZIEJA TO ELEMENTY KAROSERI, ELEMENTY BLACHARSKIE I ICH KORODOWANIE !!!! WIELKI MINUS TEGO AUTA \"\"\"A NAPRAWDE LUBIE TO AUTO\"\"\"\" I JAK TO POWIEDZIAŁ MANIEK DO MCQUEENA SZEFIE...
1,0
~Mateusz
Daewoo Espero
Sedan 2.0 i 105KM 77kW
Podatność na usterki jest to zdecydowanie pięta achillesowa tego auta. Jest to najczęściej spowodowane tanią instalacją LPG (tak jak w moim przypadku). U mnie średnio co 2 miesiące coś padało (a to uszczelka pod głowicą 2krotnie, napinacz rozrządu, sprzęgło) Na zimnym silniku na gazie dusił się (mimo że jeżdżę spokojnie). Ogółem jest to powód sprzedaży mojego espero. Oczywiście rdza po każdej zimię rosła w oczach. W zawieszeniu także zawszę...
3,0
~ZACZEKAJ ESPERO
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
DO 53OOO PRZY 162000 KM ODMUWIŁA POSŁUSZĘŃSTWA ROLKA NAPINAJĄCA PASEK ROZRZĄDU .SILNIK ZOSTAŁ USZKODZONY 3 CYLINDER I ZAWORY .SILNIK WYMIENIŁEM NA DRUGI NAPRAWA NIEOPŁACALNA .ROLKA WYTRZYMAŁA 46 TYS /60 TYS TRZEBA BĘDZIE WYMIENIAĆ MAX CO 40 TYŚ KM .DZIWNE ORGINALNA CZĘŚĆ GM. SKF JEST 3 RAZY DROŻSZA ALE MOŻE WARTO. ROZRZĄD JEST TANI 100 ZŁ ZA KOMPLET. POMPY WODY ORGINALNE RACZEJ DOBRE NIE TRZEBA WYMIENIAĆ RAZEM Z ROZRZĄDEM CHBA ŻE CO 3 WYMIANY...
4,0
~mirek
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
nie było poważnych usterek, od początku odpuściłem sobie jakikolwiek serwis, nie robię nic co nie jest konieczne, wymieniam jedynie olej w silniku, dobry syntetyk co 15.000 km, instrukcja zaleca co 10000 km, oraz filtr powietrza i filtr oleju co 15.000 km, świece co 30.000 km, rozrząd co 60.000 km, płynu chłodzącego nie wymieniałem nigdy, płyn hamulcowy i olej w skrzyni biegów po 180000 km (zapomniałem że trzeba to robic częściej), ale poziom...
1,0
~kuba
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
No to już tragedia. Dwie sprężyny w zawieszeniu, tłumik, karalizator, rozrząd (normalne w sumie) sprzęgło, łapa sprzęgła pękła (to dwie osobne awarie, da razy nie dojechałem do domu) klocki, łączniki stabilzatora, akumulator i nie pamiętam co jeszcze. Zasada była taka. Co 1000 km coś się psuło i trzeba było jechać do serwisu. Czasem duperala, ale raz na dwa misiące to nie była duperela.
3,0
~Kozi
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Jedynę co w nim naprawiałem to alternator. Jednakże warto wspomnieć o karoserii parę słów, a mianowicie: najszybciej lecą progi, błotniki i tylna klapa pod blendą, jest też ona bardzo giętkia a może o tym świadczyć fakt, że została wgnięciona gołą ręką podczas próby wyjechania z zaspy. Innym poważnym problemem są tandetne plastykowe lampy przednie, które matowieją.
4,0
~Conveyor
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
Powaznych usterek na razie nie zanotowalem. Korodujacy uklad wydechowy, zuzyte lozysko tylnego kola to byly wszystkie powazniejsze awarie. Cos stuka w przednim zawieszeniu, nie wiadomo co. Stukalo juz za poprzedniego wlasciciela przed 50 tys. km, wiec przeszedlem nad tym do porzadku dziennego. Co ciekawe prawie nie rdzewieje, pojedyncze ogniska rdzy w okolicy jednego z blotnikow.
4,0
~jiGsaw
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Póki co tylko pompa wody padła, ale po 150 tysiach miała prawo, reszta bez zarzutu, popyhacz zaworów ostatnio się odezwał, ale z tym można jeździć. Warto wspomnieć o wszechobecnej korozji w 11 letnim aucie, jedni mówią, że był ocynk, inni, że nie... Tak, czy inaczej, 10 lat starsze niemieckie, nawet te nieocynkowane często wypadają lepiej.
Daewoo Espero