Szukaj

Lista ocen Daewoo Leganza 2.0 133KM 98kW 1997-2001 (126) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 116 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jychu
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Dla mnie układ jezdny jest na 4+. Zawieszenie zestrojono komfortowo. Auto jest miękkie, dobrze pochłania polskie dziury. Pozwala także na odrobinę dynamiki. Wychyla umiarkowanie na szybkich zkrętach. Plusem jest tania eksploatacja zawieszenia. Nie jest pozbawione wad, lecz jakiś tam kompromis został napewno osiągnięty.
4,0
~Radek
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Wyjątkowo dobrze się prowadzi. Według opinii innych układ kierowniczy jest nieprecyzyjny. Ja uważam dokładnie na odwrót, jest precyzyjny i czuły, porównywalny do japońskich coupe z tamtych lat. Hamulce dosyć słabe, spowalniają zamiast zatrzymywać. Zawieszenie miękkie i ciche, dobrze radzi sobie z dziurami
4,0
~Adam
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Zawieszenie zdecydowanie za miękkie i nie chodzi o pływanie przy wiekszych prędkościach bo tu nie ma tragedii, auto jest na tyle cięzkie, duże i szerokie, że toru jazdy trzyma się dośc dobrze i prowadzi sie pewnie. Jednak na dziurach pojawia się dyskomfort i czasami potrafi hałasować.
4,0
~LooKs
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
jak na swoja klase i cene wszystko ok zawieszszenie miekkie i wytrzymale, dobrze sie trzyma w zakretach przy duzych predkosciach tylko trzeba przyzwyczaic sie do wspomagania gdzie powyzej 100km/h kierownica staje sie \"sztywna\" i trzeba z nia \"walczyc\" przy duzych predkosciach w zakretach. Slabe hamulce
3,0
~JK
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Chyba najsłabsza strona auta, mimo wytrzymałego zawieszenia i mało kosztownego w naprawach. Auto zbyt miękkie zwłaszcza w szybszych zakrętach, słabo tłumi nierówności nawet po wymianie amortyzatorów na firmowe. Dość dobrze sprawuje się na śliskich nawierzchniach.
2,0
~22v
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Dramat. Ciągłe problemy, zbieżność, silentbloki wychodzą przy wymianie ale razem z wahaczem, maglownica po wymianie (serwis ASO 3500 bez robocizny, "u magika" nowa za 1000 zł), hamulce z tyłu to lepsze są w maluchu (konia z rzędem temu co wie gdzie bębny na tył kupić (poza ASO).
5,0
~xxx
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
No tutaj nie ma sie co czarować, jest rewelacyjnie. Zawieszenie, jest ciche, pewne , szrokie, doskonala trzyma samochód w zakrętach. Na naszych drogach niewiele rzeczy robi na nim wrażenie. DO tego jeszcze trwałe
5,0
~mario_74@onet.eu
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Leganzę prowadzi się znakomicie, pomocna jest kontrola trakcji, ale bez niej też dałoby się żyć, ale jak jest, to niech już sobie będzie...Trochę buja przy większych prędkościach tj. tak 120-140 km/h, ale może ten typ tak ma.
2,0
~Sebi102
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Tragedia wymieniam już czwarty amortyzator prawy nikt nie wie z jakiego powodu się to dzieje. Po roku amortyzator zachowuje się jak pompka do roweru.Wymieniałem gumki drążka stabilizacyjnego, łączniki drążka stabilizacyjnego o
Dziennik kosztów dla Daewoo Leganza 2.0 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,0
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Bernard
Daewoo Leganza
Sedan 2.0 133KM 98kW
Zbyt miekkie zawieszenie, przy gwaltownym hamowaniu nurkowanie, slabe hamulce, slabe trzymanie sie drogi przy gwaltownych zakretach ale za to komfort na wysokim poziomie, brak niepokojacych stukow, dobre pokonywanie nierownosci
Daewoo Leganza