Szukaj

Lista ocen Daewoo Lublin I (23) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~hubert1973@wp.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
w ogóle to jeździ, ale mam 2 poważne usterki - wyciek z bloku silnika płynu chłodzącego na razie minimalny, ale koło litra płynu na tydzień dolewam i nie wiem jak się zabrać za naprawe, druga to bardzo dziadoskie przewody i obudowa filtra powietrza dość powiedzieć, że jak się złapie za chwyt powietrza i zatka poczem doda gazu do nie ma żadnej reakcji- silnik chodzi radośnie jakby nigdy nic to nic dziwnego że silniki padają jak muchy jak chodzą...
5,0
~tomek7892@wp.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
na 120tys przebiegu i 12 lat(tak to nie dużo rocznie tylko ze auto urzytkowane przez montera stolarki cały czas po miescie i okolicznych wsiach z dziurawymi drogami , odpalane 15 razy dziennie, i duzo km na wstecznym po podwórkach) u mnie jeden raz nie dojechał do domu sam (jazda po dziurach i urwana łapa silnika, pekniete przewody od chłodnicy , koszt naprawy 100zl :)), po 12 latach trocheę rdzy najbardziej tylne drzwi (wymiana z...
2,0
~marcin_piekacz@o2.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Więc tak wymiana głowicy (pęknięta), awarie alternatora i układu elektrycznego, przeciekająca maglownica ( ale jakoś się jeździ ), rdzewiejąca blacha - wszędzie gdzie to możliwe, wymiana przewodów od wtrysków, wymiana pompy hamulcowej, nie pisze o takich rzeczach jak wszystkie możliwe łożyska, rolki, sworznie, tarcze, krzyżaki itp bo co 50.000 trzeba wymienić wszystkie.
3,0
~AtaTransSystem
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
wymieniona glowica, alternator, rozrusznik, pompa wody, silownik gaszacy silnik przy pompie, chlodnica, pekly sruby wasow przy zwrotnicach (wada fabryczna) podczas jazdy! (na szczescie podczas manewrow), dobre hamulce (lukas),padl mechanizm roznicowy ( taniej bylo wymienic caly most -uzywany), blacha fatalna ale latwo sie spawa
3,0
~pawlos
Daewoo Lublin I
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
niema co ukrywać samochód dość awaryjny, przynajmniej w moim przypadku, ale niebył oszczędzany, cały czas garażowany na podwórku pod gołym niebem, w czasie mrozów (dużych) po wymianie akumulatora i ustawieniu zapłonu, niebyło problemów z odpaleniem, pod warunkiem odpowiedniego paliwa
3,0
~Maniek Łask
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Blacha strasznie koroduje 2 razy reklamowane na gwarancji w 1999 i 2001,od tego czasu spokój,małe wykwity na progu przy tylnich drzwiach oraz wymieniłem reperturki progów drzwi przednich prawych oraz przesówanych
5,0
~Sss
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Przez kilka lat jedynie wykonana wymiana oleju i filtrów oraz serwis hamulców. Ostatnio pojawił się wyciek na przewodzie od pompy ciśnieniowej, ale nie unieruchomił auta. Koszt 30zł + robocizna. Rewelacja.
4,0
~Łukasz
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Rzadko coś poważnego występuje. Urwał się zawór przez co trzeba było robić kapitalkę po 300000km. Słabo zabezpieczona blacha przed korozją ale gdy się dba to wytrzyma kilka dobrych lat.
4,0
~lublinek 98
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
nie zauważyłem brak poważnych awarii a nawet jeśli coś padnie to koszt części jest niski - to nie tysiące złotych jak przy nowych dieslach ale kilkaset złotych .
2,0
~spnet@2com.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
!!! LUBLIN I: Częste wycieki oleju z silnika, nierówno "biorące" hamulce, parę razy awarie ukł. kierowniczego, raz straciłem kierowalność podczas jazdy - pękł drążek.
Daewoo Lublin I