Szukaj

Lista ocen Daewoo Lublin I (33) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Łukasz
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Silnik 2.4TD 90KM Lublin II izoterma 3.5t. aktualny przebieg 480000km. Kapitalny remont robiony przy 300000km. Koszt około 3.5tys zł. Turbo jeszcze oryginalne nie regenerowane. Kultura pracy ładna. Autko wozi znaczne ciężary 2,5-3,5 tony samego ładunku i spisuje się znakomicie. silnik daje radę. Gdzieniegdzie mimo wymiany uszczelek poci się ale wystarczy umyć co jakiś czas. Odpala przy nawet największych mrozach -25st. Wszystkie wymiany na...
3,0
~AtaTransSystem
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
dymi na wolnych obrotach, cieknie z turbiny (przy 100kmh smierdzi w kabinie jakby olej rzygal na kolektor wylotowy), swiece zarowe grzeja wolno ale odpala w zimie, przegrzalem glowice w gorach i kosztowalo ladnie, malo wymagajacy jesli chodzi o paliwo, relatywnie duzo pali- 10,8l100 (pomiar z 40tys km, trasa miasto pol na pol lekkie rzeczy na pace, blaszak ten mniejszy), nie bierze oleju po wymianie glowicy
2,0
~spnet@2com.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
!!! LUBLIN I ANDORIA 4C90: Kultura pracy do zaakceptowania, ale elastyczność tragiczna, brak mocy i przyspieszenia (może poza jedynką i dwójką), bardzo głosna praca silnika, mocno się grzeje. Praktycznie nie da się jechac dłużej > 90 km/h. W moim egz. nie bierze oleju, łatwo sie uruchamia ale do -10st. poniżej jest kłopot,ale raz udało się nawet przy -22. Ogólnie lipa.
2,0
~hubert1973@wp.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
biegi się zmienia średnio co 10 km na godzinę, 5-tka przy 50ciu, wrażenie jakby silnik był nie samochodowy tylko od jakiej motopompy albo co elastyczność zerowa może by to nie przeszkadzało, tylko skrzynie bardzo się sypią w poprzedniej wyskakiwała 3 i 4 zmieniłem na używaną i teraz wyskakuje mi... 2!!! Podobno prawie wszystkie tak mają z tym przebiegiem...
4,0
~pawlos
Daewoo Lublin I
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
Wszystko zależy od rocznika i użytkowania kierowcy, w przypadku max. użytkowania, tj. jazdy z prędkością 140km/h (prędkość max, jaką udało mi się wycisnąć, gdy był jeszcze nowy- 2.5 diesel), i ciągania ładunków ok. 2 ton(2.9t masy całkowitej) Po 140000 tys. km. remont silnika konieczy i to gruntowny!
3,0
~Sss
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Jest głośny, nie zapewnia też rewelacyjnej dynamiki. Sprawny spala za to stosunkowo nieduże ilości oleju napędowego, nie psuje się, a jak cokolwiek nawet jest do naprawienia to nie unieruchamia samochodu a sama naprawa kosztuje grosze.
3,0
~pawlos
Daewoo Lublin I
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
remont silnika po 140000 tys. (wada fabryczna - prawdopodobnie, to główny powód remontu) Teraz pracuje bez zastrzerzeń. cena remontu z robocizną to ok. 1000 PLN (rozsądna cena, bo tanie części) Premoncie powinienem zrobić następne 140000 tys. - chyba
5,0
~StanisławB
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Niezbyt mocny, za to trwały silnik. Jeżeli ma paliwo, sprawny rozrusznik, i świece żarowe- zawsze odpala. Bardzo ładnie pracuje na wolnych obrotach, przypomina dźwięk starego Mercedesa. Na wyższych obrotach bardzo głośny.
3,0
~Maniek Łask
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Dynamika średnia,auto bez problemu rozpędza się do 100 ,najszybciej jechałem 120 (prędkość według fabryki 105km/h) jednak przy takiej prędkości jest trochę za głośno.lecąc 100 da się wytrzymać
5,0
~lublinek 98
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Mój egzemplarz ma 61 tys km przebiegu - silnik jest w wzorowym stanie - pali i chodzi jak nowy - jedynie mocy brak w porównaniu do td ale to w koncu auto do jazdy a nie do szaleństw.
Daewoo Lublin I