Szukaj

Lista ocen Daewoo Nubira I Kombi (113) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~CDX
Daewoo Nubira I
Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
Zaraz po zakupie padł wał pośredni kolumny kierownicy - 390 zł plus robota 100. Potem tłumik środkowy za 190 i katalizator za 360. Potem robiłem tylne zawieszenie za 250. Potem drgania silnika przenosiły się nawet na siedzenia. 140 zł koszt poduszki silnika odpowiedzialnej za tą usterkę. Teraz mam awarię układu kierowniczego. Kierownica mimo wymienionego wału nie wraca mi do położenia do jazdy na wprost. Samochód jest niesterowny i...
3,0
~Jacek
Daewoo Nubira I
Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
Tak jak wspomnialem wcześniej... Mialem remont silnika po 200 tys. Mozliwe ze to wina sprzet lub zaniedbanie poprzedniego wlasciciela. Do powaznych usterek moge zaliczyc cieknaca maglownice, ale badzmy szczerzy ta sa czesci mechaniczne ktore po 250tys maja prawo szwankowac. Zawiszenie jak juzwspomnialem troszke upierdliwe.
3,0
~marti5
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Chłodnica klimatyzacji z uwagi na jej umiejscowienie źle znosi sypaną na jezdnie sól i po kilku zimach ją wymieniać. 2 razy wymiana sprzęgła. Słabe hamulce bębnowe. Wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki pod pokrywą zaworów. Zapieczone wtryskiwacze.
1,0
~andrzej kumkała
Daewoo Nubira I
Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
bardzo zle bo mam wgniecenia na prawym boku i urwane lusterko wsteczne i naprawa tego kosztuje ze 2 tysiac. i ma zawieszenie za niskie bo po jednej jezdzie syna po klepisku caly tlumik razem z rurom az od silnika do wymiany bo sie wyrwal razem z zaczepami
3,0
~automaniak70
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Wiecznie psujące się zawieszenie. Obliczyłem że co ok. 20 tys km należy przeprowadzić jego remont. Zawieszenie nie na nasze drogi. Szkoda że układ zawieszenia nie został przeniesionu żywcem z lanosa. Na lanosie przejechałem 120 tys km i nic nie remontowałem.
5,0
~Vahanara
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Po przejechaniu 150 tys. km jedyna awaria, która unieruchomiła samochód to spalona pompa paliwa - w obiegowej opinii to wina instalacji lpg a właściwie eksploatacji auta na gazie ale nie jestem tego pewien czy to aby to.
3,0
~Piotr.
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Po ok.1500 km-urwał się tłumik tylny,po 45 000-pęknięcie sprężynki jednego z zaworów[kilka wizyt w ASO,zanim naprawiono usterkę],wymiany części w zawieszeniu-wahacze,tulejki[2x],po 70 000-pęknięcie wkładu nagrzewnicy.
3,0
~Grzeesiek
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Przy przebiegu 110000 pierścionki poszły się kochać i chlała oleju jak głupia - 1L na 300km. poza tym z grubszych żeczy to padła chłodnica i sprężarka klimatyzacji, innych usterek nie było
3,0
~golmark
Daewoo Nubira I
Kombi 1.6 i 16V 106KM 78kW
Nim go kupiłem mechanik dolewał 1 litr oleju na 1000 km ! Po remonciku silnika nic nie trzeba dolewać.Trzeba dbać o pasek rozrządu.Powinni fabrycznie przeprogramować komputerek z zapisanymi danymi dla wtrysku!

Usterki Daewoo Nubira I

Liczba wpisów: 16

Daewoo Nubira I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~rafał z poznania
Daewoo Nubira I
Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
zalezy na jaki sie trafi - jeżeli ma sie pecha to w tym modelu mozna autentycznie trafic na taki gdzie ciagle coś się psuje - radze sprawdzic ksiazeczke napraw - w wiekszosci jednak problemów brak
Daewoo Nubira I Kombi