Szukaj

Lista ocen Daewoo Nubira II (65) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~robert
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
308000!!! nie stalem nigdy na drodze ani na poboczu.Drobne usterki nękały troche te auto,ale najwiecej jednorazowo do tego auta dołożyłem 650zł.Chcę zmienić w najbliższym czasie moją nubi,ale jak czytam na tym portalu opinie aut z wyższej półki typu:Opel Vectra C , Ford MondeoII,Renault LagunaII roczniki od 2001 w górę to włos na głowie mi się jeży!!! niektóre egzemplarze w/w aut nie mają nawet 100000km. a usterki typu głowice,wtryski itp.Nie...
2,0
~Q-ba
Daewoo Nubira II
Sedan 2.0 i 133KM 98kW
do 60 tys. km było ok. - potem w kolejności: wymiana całych wahaczy z przodu - ASO nie chciało wymienić samych tulei! - i łączników stabilizatora, po 90 tys. padła przekładnia kierownicza - nie udało mi się jej zregenerować - nowa kosztowała 2000 zł i okazała się wadliwa fabrycznie - na szczęście sklep wymienił na kolejną. przy 95 tys. km kolejna wymiana wszystkich wybitych elementów gumowych w zawieszeniu! To auto nie na nasze drogi.......
2,0
~R. Z.
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
tradycyjnie zawieszenie (o czym wspomniałem wyżej)to totalna porażka,praktycznie co pół roku wizyta u mechanika, uszcelka pod glowicą i zaraz potem panewki oraz wał do szlifowania, pompa paliwa (jeżdżę też na benzynie) wtryski (pomimo że odpalałem na benzynie i przejeżdżalem ok. 20 km), kiepski wodzik do sprzęgła, problemy z instalacją wodną (wycieki płynu chłodniczego)cewka wysokiego napięcia też nie jest górnych lotów. Nadmienię że...
1,0
~Rad
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
Nie zliczę razy ile samochód po prostu zgasł w trasie i nie mógł ponownie odpalić. Różnego rodzaju wycieki (olej, płyn chłodzący) to norma praktycznie przy 200tyś km w tym samochodzie. Aż strach się poruszać tym autem. Wymieniałem m.in. dwa razy uszczelkę pod głowicą, sprzęgło, wszystkie tłumiki w tym tylni dwukrotnie, wszystkie elementy zawieszenia.
2,0
~Zbyszek Wrocław
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
Z przodu podwozie jest tak skonstruowane, że 2 z 4 śrub mocujących je do nadwozia MUSZĄ skorodować i się urwać. Inne śruby też się raczej urywają niż odkręcają. Mój mechanik klął za każdym razem jak musiał coś robić. Z wymianą czegokolwiek jest 2 razy więcej roboty niż w innych autach, fatalny dostęp do wszystkiego.
3,0
~C20LET
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
Poważnych usterek podczas jazdy nie było. HAMULCE ze starości skorodowały metalowe przewody hamulcowe i ciśnienie je rozerwało powodując utratę płynu i hamowności. Poza tym zdarzyło się, że nie chciał zapalić z powodów elektrycznych, ale jak już zapalił za pomocą pychu/linki to już leciał. Hamulce - ocena zero
4,0
~Trupodzierzdzca
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
Poza skrzyniami biegów które chyba zaprojektowano z myślą o 40KM i mniejszej wadze, reszta spoko. Wymieniałem przekładnię kierowniczą, ale to pochodna oplowskiego rozwiązania i podobnie się zużywa. Nigdy nie zawiódł mnie w trasie. Raz holowano mnie po zerwaniu łapy skrzyni biegów, ale to było w nocy na baaaardzoo szybkich jazdach.
4,0
~Grzesiek
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
zdarzyła się tylko jedna taka rzecz mianowicie hałasować zaczął rozrząd i okazało się ze jest juz do wymiany pomimo iż zrobił zaledwie 25 000 Okazało się iż poprzedni właściciel wsadził tam Chińczyka ! Nie róbcie takich Bo zniszczycie auto ! A oszczędność nie jest duża.
1,0
~EloRico
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
W zaledwie 7 tys. km przerobiłem 2 silniki i 2 uszczelki pod głowicą. Padł alternator. Trzeba było wstawić nowe progi z podciągami i zespawać drążki kierownicze (chyba tak to się nazywało) plus zrobić 2 zaprawki na karoserii. Kupiona za 4 700 (utargowane z 5,5k), a włożyłem 4 200...
1,0
~mmu
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
3 razy wymieniana uszczelka pod głowicą, co chwilę amortyzatory, tłumiki wszystkie 3 wymienione w tym środkowy dwa razy. Do tego odma silnika i alternator. Tragedia. Części może i tanie ale trzeba coś przy tym samochodzie robić praktycznie co chwilę. Karoseria to dziura za dziurą.
Daewoo Nubira II