AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Daewoo
Tico
0.8 41 KM 30 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
(403) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
656
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Artas
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Nigdy nie zawiódł, z rzeczy które padły przez ten czas to chyba tylko immobiliser którego naprawa się nie opłacała więc go wymontowałem, wymieniana pompa, wahacze, alternator, gaźnik - a więc jest całkiem dobrze szczególnie że lat trochę zeszło a części są tanie jak barszcz.. aha i niestety też muszę wspomnieć o korozji, która niestety dotyka wszystkie Tico, u mnie najgorzej wypadają progi drzwi (ale w razie czego wymiana samych drzwi tez...
Dodane
12 lat temu
4,0
~trakkowski
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Choć mnie to jeszcze nie dotknęło ale wiem, że czułym punktem są hamulce, elementy zawieszenia i korozja, którą widzi chyba każdy użytkownik Tico...ja także, trzeba o to dbać bo to cienka blaszka i odbijające kamienie z pod kół mogą nabroić...dobrze jak już mówiłem założyć nadkola na tył, oraz jeśli chcemy pojeździć trochę tym autkiem dbać o belkę pod silnikiem(potrafi się przeżreć i opuścić silnik)i zatroszczyć się o jakieś zabezpieczenie...
Dodane
17 lat temu
3,0
~r@pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Z przykrością - pomimo całej sympatii dla tego autka - muszę odnotować kilka usterek. Już na gwarancji reklamowana była kolumna kierownicza, poza tym wymiana baku (skorodował i przeciekał!), felg!!! prawdopodobnie przy wymianie kół niezostały one dostatecznie mocno skręcone i nakrętki zaczęły przechodzić przez felgi co obiawiało się turbulencjami przodu samochodu, a czym groziło... to może już nie dopiszę. Korozję też zaliczę do poważnych...
Dodane
21 lat temu
5,0
~marek
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
w zasadzie nie było problemów przez 7 lat jazdy, a jeśli były to takie że nie stanął i nie kosztowało to wiele: tylne łożyska podatne na zacieranie, zapowietrzenie uk. hamulcowego. Ostrzegam jednak przed RDZĄ! Tica gniją: maska z przodu, tylna klapa, drzwi na dole wszystkie. Nie jest to jeszcze groźne, ale postępuje. Jesli ktoś chce kupić, to niech to sprawdzi, czy czasem sprzedający nie nałożył lakieru na szybkiego, bo jakoś nie chce mi się...
Dodane
20 lat temu
4,0
~pepedg@vp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Elementy eksploatacyjne. 90000 km przekładnia kierownicza, amortyzatory, wahacz przód. przekładnia dawała znać już przy 70000 km. Szczęki hamulcowe wytrzymują 30000 - 40000 km klocki 70000 km, bębny wymieniałem przy 70000 km a tarcze przy 80000 km były uszkodzone. 3 razy wymieniane elementy rury wydechowej. No i łożyska tylnych kół po 40000 km a później praktycznie co 10000 km. Podobno przyczyną tak szybkiego zużycia się łożysk był...
Dodane
20 lat temu
3,0
~Aster
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Przy 80000km padł moduł zapłonowy i pękł lewy przegub (5000km wcześniej inny mechanik oglądał ten przegub i twierdził, że jest ok - a mówiłem, że coś stuka). Prawy przegub szykuje się do wymiany. Poprzedni właściciel wymieniał też pompę paliwową. W ciągu 10 lat eksploatacji po wrocławskich dziurach ze 4 razy były wymieniane tylne łożyska. Pad modułu był jedyną rzeczą (poza rozładowanym akumulatorem), która unieruchomiła ten samochód w trakcie...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Piotrek Ka
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
jak dotąd nigdy nic(odpukać)!Zawsze dojeżdżam tam gdzie chcę dojechać :] jednak z takich napraw "poważniejszych" to wymieniłem przedni wahacz i to nie dlatego,że sie złamał czy cuś tylko dlatego,że sworzeń już zaczął lekko postukiwać,a sworzeń i wahacz w tym modelu to jeden nierozbieralny element aha i koszt wahacza 39zł,wymieniłem sam.Jak narazie samochód nie stał u mechanika nawet przez sekundę(to też odpukać) nigdy mnie nie zawiódł :]
Dodane
20 lat temu
3,0
~grobo@op.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Nigdy nie stanął!Natomiast wymieniałem już :przerdzewiałe zbiornik paliwa i miskę olejową wachacz prawy przód mandżete prawej półosi praktycznie kompletne bębny(pomijając standardowe naprawy hamulców przy każdym przeglądzie)sprężyny tylnego zawieszenia (przerdzewiały nie jeżdżę praktycznie z obciążeniem)i amortyzatory przód tył ale to już z własnej inicjatywy.Co ciekawe w moim egzemplażu nie ma żadnych problemów z łożyskami tylnych kół!
Dodane
20 lat temu
4,0
~sky
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Wymieniłem przeguby(pękniete osłony),teraz leci już z góry do wymiany wszystko w zawieszeniu.Wadliwa konstrukcja tylnych bębnów hamulcowych.Bardzo mała skuteczność tylnych hamulców.Nawet po naprawie generalnej działają jako tako góra pół roku.Poza tym nadwozie nie ma żadnej ochrony antykorozyjnej fabrycznie.Wszelkie odpryski należy natychmiast zamalowywać+plus coroczne konserwowanie progów i dolnych krawędzi drzwi,maski i klapy.
Dodane
19 lat temu
5,0
~kaliimea@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pompa wodna wymieniona po około 48000 km bo ciekła. Rozszczelniła się też jakaś zatyczka (uszczelka?) przy silniku ale od chłodzenia (i znów wyciekał płyn chłodniczy - jakiegoś mam pecha do tego układu chłodniczego) - zaprzyjaźniony mechanik rozebrał pół silnika żeby się doń dostać, a potem jeszcze w sklepie się dowiedział że takich zatyczek to wogóle nie ma w sprzedaży, bo producent nie przewidział , że to się może psuć).
Dodane
21 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
41
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
4,0 (1 059 ocen)
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Daewoo Tico w pigułce
Daewoo Tico
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Daewoo Tico
Dane techniczne
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Usterki
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Publikacje
Daewoo Tico
Newsy
Daewoo Tico
Galerie
Daewoo Tico
Nasze pomiary
Daewoo Tico
Filmy
Daewoo Tico
Ogłoszenia
Daewoo Tico
Ceny aut używanych
Daewoo Tico
Dziennik kosztów
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie o instalacjach LPG
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Testy zderzeniowe
Daewoo
Aktualnie przeglądasz
Daewoo Tico
Dane techniczne
864 raporty
zużycia paliwa
24 zgłoszone
usterki
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy