AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Daewoo
Tico
0.8 41 KM 30 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
(536) - Silnik
Na liście zabraknie
523
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~profanoom
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Auto posiadam około roku czasu. Jeżeli chodzi o silnik to nie mam większych zastrzeżeń. Nie jest to demon prędkości jednakże daje niesamowicie wiele frajdy z jady. Osiągi rzędu 150km/h jak najbardziej realne. Samochód za 1000 zł + 2000 zł na nowe opony, drobne naprawy etc. W 100% wart swojej ceny. Często samochodu nie oszczędzam i wyciskam z niego całość dostępnej mocy. W granicach rozsądku i bezpieczeństwa zarówno swego jak i ticusia :)...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Olo
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Świetny. Po prostu. Konstrukcja japońska (Suzuki, chyba Alto). 41KM i krótkie biegi w tak lekkim samochodzie z powodzeniem wystarczają, żeby w pojedynkę bardzo sprawnie poruszać się po mieście. To wcale nie jest żółw (ale przy małych prędkościach!). Poza miastem, przy prędkościach powyżej ok. 100-110km/h robi się już bardzo niewesoło, fatalna aerodynamika, brakuje mocy. Dobra żywotność i niezawodność. A!... Tico faktycznie zapala przy ponad...
Dodane
16 lat temu
4,0
~grobo@op.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Kultura pracy bardzo niska(trzy cylindry bez wałków wyrównoważających) ale za to niezawodność + spalanie (udało mi się zejść poniżej 4l ale też powyżej 7)rewelacyjne zero brania oleju (pomijając moment kiedy przerdzewiała miska he..he.)Przy prawidłowej obsłudze(wymiana oleju najlepiej syntetyk dobrej firmy filtrów pasek rozrządu uwaga co 60tys. )chyba nieda się go zajeździć .W serwisach Daewoo nie słyszeli o generalce (pomijając przypadki...
Dodane
20 lat temu
1,0
~ja
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
zmnieniłem wóz.wcześniej miałem mercedes c klasa kOmpressor ok.200KM,ALE WPAKOWAŁ MISIĘ W DUPĘtir NA AUTOSTRADZIE I ON WYBUCHŁ ALE JA PRZEŻYŁEM:)I KUPIŁEM TICO co to jest ten silnik ja naciskam gaz i musze powiedzieć że się na rowerze szybciej rozpędzam.przy 60km/h wziął mnie traktorzysta z miną rajdowca.maksimum co on może to 140 i wydaje takie dżwięki że myślałem że się już kończy.chciałęm wziąść bezynę na stacji benzynowej to pracownik mi...
Dodane
19 lat temu
5,0
~blade94@vp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
SILNIK PO TAKIM PRZEBIEGU POWINIEN NADAWAC SIE NA ZŁOM A W BREW POZOROM CHODZI I TO CAŁKIEM NIEŹLE SZCZERZE MÓWEIAC TO PRZY SILNIKU OPRUCZ WYMIAN WYNIKAJACYCH Z NORMALNEJ EKSPLOATACJI PRAWIE NIC NIE BYŁO WYMIENIANE JEDNIE CO PADŁO TO 2 RAZY POMOPA PALIWA, TERMOSTAT CHŁODNICY USZCZELKA POD GŁOWICA I PO 200000 TYSIACACH BYŁA PRZEPROWADZONA REGULACJA ZAWORÓW PO PO PRZEBIEGU OKOŁO 280000 SILNICZEK ZACZOŁ SŁABNĄC ALE WYSTARCZYŁO ZREGENEROWAC...
Dodane
19 lat temu
5,0
~Yan00sh
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
cichy, super elastyczny (50kmh na 5.biegu), zamyka licznik (160kmh) przyspieszenie 0-100kmh - 13sek (dane fabryczne - 17:-))), palic gumy idzie lepiej nish jakimkolwiek sportingiem itp:-))) masakryczne osiągi jak na autko tej klasy! spod swiatel rakiet:-) a oto lista autek kumpli ktorych spokojnie moge scignąć: skoda felicia 1.3 i 1.6, golf II 1.6, daewoo matiz, cinquecento sporting, ford escort 1.6 a nawet za oplem omegą 2.0 nie zostawalem...
Dodane
22 lat temu
5,0
~Luca
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Jak na tak mały silniczek to rewelacja. Bardzo ekonomiczny, dynamiczny i trwały. Na trzecim biegu można szybko wycisnać do 120km/h Silnik przez 304tyś km nigdy mi się nie zepsuł na drodze. Ostatnio niestety zaczyna trochę słabnąć. Duży przebieg na LPG już go trochę zmęczył. 16lat eksploatacji też miało wpływ na uszczelki i uszczelniacze, więc silnik na zewnątrz jest już brudny od oleju, ale jeszcze nie kapie z niego i oleju dolewać za częśto...
Dodane
12 lat temu
5,0
~tudorusex
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
silniczek żywotny ale nie grzeszący zbytkiem mocy.maleństwo dzieki niemu zrywne,choć strasznie "zyczy".stosunkowo szybko sie nagrzewa.leje do niego olej k2 10W40 półsyntetyk,ale zmieniam go przed każda zima i po zimie.pojawiały mi się problemy z zapłonem w mokre dni, ale wymiana przewodów i palca rozdzielacza z kopułką pomogły.rozrusznik zaczął mi nawalać,a od czasu jak go kopiłem a miał 138 tysi na karku wymieniłem już szczotko trzymacze ale...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Perrez
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Silnik to zdecydowanie najsilniejeszy punkt tego samochodu. Dynamiczny (szybczy od CC i SC 900cm, nie wspominając o 700-etce)kręci się nawet do 8tys obr./min (nie przesadziłem) bardzo oszczędny (w mieście 6l przekraczam z reguły tylko podczas zimy), nie bierze ani kropli oleju (to świadczy o jego jakości) nie do ,,zajechania'' odpali w największe mrozy (oczywiście przez odpaleniem zimą należy nacisnąć pedał gazu 3-4 raz bo to gaźnikowiec)-...
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Daewoo Tico
0.8 41KM 30kW
Średni koszt
przejechania 100 km
23,00 zł
pb
6,1
l/100km
lpg
7,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Łukaszek
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Wszystkie dokonane przeze mnie oceny są relatywne w stosunku do autek najmniejszego segmentu. Silnik jest poprostu świetny i robi z Tikaczem co chce, oczywiście powyżej 100km/h w kabinie jest już głośno, ale nie wymagajmy cudów. Jest stosunkowo elastyczny, a co najważniejsze bardzo dynamiczny. Jako młody kierowca jestem bardzo zadowolony bo niejeden się zdziwił ruszając spod świateł :-) Fajnie pracuje, lubi wysokie obroty. Pilnować oleju itp....
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
54
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
4,0 (1 059 ocen)
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Daewoo Tico w pigułce
Daewoo Tico
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Daewoo Tico
Dane techniczne
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Usterki
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Publikacje
Daewoo Tico
Newsy
Daewoo Tico
Galerie
Daewoo Tico
Nasze pomiary
Daewoo Tico
Filmy
Daewoo Tico
Ogłoszenia
Daewoo Tico
Ceny aut używanych
Daewoo Tico
Dziennik kosztów
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie o instalacjach LPG
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Testy zderzeniowe
Daewoo
Aktualnie przeglądasz
Daewoo Tico
Dane techniczne
864 raporty
zużycia paliwa
24 zgłoszone
usterki
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy