AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Daewoo
Tico
0.8 41 KM 30 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
(452) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
607
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~profanoom
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Samochód sprawuje się dobrze we wszystkich warunkach jeżeli tylko kierowca ma nie co rozwagi. Po kupnie samochodu w pełni wymieniłem całe zawieszenie przednie. Samochód mimo wyjątkowo paskudnego wyglądu zewnętrznego jest w 100% sprawny technicznie, w pełni bezpieczny, na bieżąco wymieniane są wszystkie elementy eksploatacyjne. Hamulce po małej regulacji sprawują się dobrze. W zakręty wchodzi śmiało, w terenie zimą nie stwierdziłem większych...
Dodane
14 lat temu
2,0
~marek
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Cudów nie ma... to nie jest gokart. Auto buja się na zakrętach jak statek podczas sztormu, małe i wąskie opony których nie sposób już znaleźć na rynku ledwie radzą sobie z utrzymaniem samochodu na drodze, a brak ABS i kiepskie hamulce powodują, że na mokrej nawierzchni samochód po prostu sunie... a my zastanawiamy się czy kiedykolwiek wyhamujemy nie uderzając w przeszkodę. Jednak, gdy ktoś jeździ tym autem jak człowiek a nie używa go jak...
Dodane
11 lat temu
1,0
~sky
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Układ jezdny to prawdziwy dramat w tym samochodzie,co prawda mój egzemplarz ma już duzy przebieg,ale starałem sie wymieniać elementy zawieszenia na bieżąco.Maksymalna prędkość po nierównych drogach to max. 70 km/h.Ostatnio przy predkości 100km/h na prostym odcinku wpadłem w na niewielką nierówność i tył samochody wyrzuciło na przeciwny pas ruchu!!!(amortyzatoty mają ok 60 tysiecy przebiegu).Nie wiem może to przez kiepskiej jakości części...
Dodane
19 lat temu
3,0
~Olo
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Daję aż 3 mając na uwadze wielkość auta (tzn. jego miniaturowość), inaczej byłoby 2. No cóż, małe koła wybierają najmniejsze nawet dziury w jezdni, terenówka to w żadnym razie nie jest. Przy dużych prędkościach auto prowadzi się kiepsko, lepiej nie szaleć. Stosunkowo delikatny układ kierowniczy. SŁABE HAMULCE! Trzeba uważać zwłaszcza jeśli przewozimy kilka osób! Tylne, bębnowe hamulce są głównie do ozdoby. Brak ABSu w sytuacjach awaryjnych...
Dodane
16 lat temu
4,0
~scania71
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pierwszy raz wymieniłem klocki hamulcowe po 80 tyś., gorzej jest z bębnami z tyłu były już 2x zmieniane szczęki., ponadto drążek kierowniczy i amortyzatory tył + bak paliwa i pompa paliwa (ale to dlatego bo jeździłem na min. paliwa) i 2x wydech Wymiana amortyzatorów z przodu nie wiem co to znaczy. Radziłbym uważać na gumy osłaniające przeguby po jak pękną to trzeba je będzie wymienić. To wszystkie usterki jakie wystąpiły w tym samochodzie...
Dodane
19 lat temu
4,0
~sitnikl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach. W zimę wyjeżdża z największych zasp. W mieście jest wiele miejsc parkingowych, na których z różnych powodów zalega dużo śniegu i nikt tam nie wjeżdża, bo albo nie wjedzie albo, co gorsze, nie wyjedzie - jest to doskonałe miejsce dla Tico. Do przodu, do tyłu, do przodu i wyjechane. Układ jezdny Tico oceniam na 4, dlatego, że nie ma żadnego elektronicznego wspomagania, kontroli trakcji czy...
Dodane
15 lat temu
3,0
~trakkowski
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Tutaj trochę gorzej wypada ten model, jeśli wszystko jest sprawne to nie ma na co narzekać, ale gdy jesteśmy użytkownikami tak świetnych "dróg" delikatne w sumie części naszego tik taka potrafią szybko się zużyć...ale znowuż rekompensuje to cena części...tanie jak barszcz, a nawet można tu dostrzec pewną zaletę: nawet jak częściej wymieniasz części bo Cię na to stać to więcej jeździsz sprawnym i cichszym samochodem, a gdy masz jakikolwiek inny...
Dodane
17 lat temu
3,0
~tudorusex
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
średnio.brak wspomagania nie przeszkadza,(chyba ze ktos brzydko kreci kolkami w miejscu)ale nie zaszkodziło by a co;)czesto siadają łożyska kol.na amortyzatory nie narzekam..na razie..ale hamulce, o zgrozo!!słabe, cylinderki sie zapiekają,a z przodu ostatnio zaczęło mi piszczeć w lewym kole...stracił mi sie dystans pomiędzy tarcza a zaciskiem,wewnętrzny klocek jest od dołu skośnie starty nieiwem.sytuacja pogarsza sie po skrecie w lewo.reczny...
Dodane
13 lat temu
3,0
~kaliimea@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Miękkie zawieszenie, wyczuwa każdą nierówność na drodze, które to odczucie potęgują jeszcze małe koła. Rzuca szczególnie na tylnej kanapie (ale jak ją dobrze dociążyć pasażerami to odczucie znika ;-) Ostrożnie ze szybkimi zwrotami i w ogóle z zakrętami przy dużej prędkości, bo środek ciężkości auta jest wysoko ustawiony i może to grozić wywrotką. Przejechane jest 50000 km - tylne amortyzatory nadają się zdecydowanie do wymiany. Ale i tak mimo...
Dodane
21 lat temu
Dziennik kosztów dla
Daewoo Tico
0.8 41KM 30kW
Średni koszt
przejechania 100 km
23,00 zł
pb
6,1
l/100km
lpg
7,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
1,0
~Waikiki, zxzx5@wp.pl
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
ooojjjj....cieniutko, zawieszenie paradoksalnie laczy w sobie wady zawieszenia sportowego i komfortowego: samochod podskakuje na nierownosciach i mocno przechyla sie na zakretach; praca zawieszenia jest glosna, a kazda nierownosc czuc na kierownicy; na szczescie zawieszenie przednie jest dosyc odporne na dziury, gdyz zastosowano w nim stabilizator pelniacy tez funkcje drazka reakcyjnego; ogolnie: na prostej jako tako, na wertepach noga z gazu
Dodane
24 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
46
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
4,0 (1 059 ocen)
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Daewoo Tico w pigułce
Daewoo Tico
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Daewoo Tico
Dane techniczne
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Usterki
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Publikacje
Daewoo Tico
Newsy
Daewoo Tico
Galerie
Daewoo Tico
Nasze pomiary
Daewoo Tico
Filmy
Daewoo Tico
Ogłoszenia
Daewoo Tico
Ceny aut używanych
Daewoo Tico
Dziennik kosztów
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie o instalacjach LPG
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Testy zderzeniowe
Daewoo
Aktualnie przeglądasz
Daewoo Tico
Dane techniczne
864 raporty
zużycia paliwa
24 zgłoszone
usterki
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy