Szukaj

Lista ocen Daihatsu Charade G100 (40) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dża
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 52KM 38kW
1. Rdza, rdza, rdza. Niestety moja Charada z 1993 roku jest bardziej zeżarta niż stojące obok w garażu klasyczne Audi 80 z 1986 roku... Rdza wcina wszystko i wszędzie. Koniec życia auta zazwyczaj jest spowodowany zeżarciem przez rdzę . 2. Przez 2 lata eksploatacji padło: -Sprzęgło -Sprężyna na amortyzatorze -Chłodnica -Pompa paliwa -Uszczelka pod pompom paliwa -Alternator -Hamulce -Zamki w drzwiach Naprawy były tanie, ale trochę...
4,0
~Młody
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 TD 48KM 35kW
Szczególnie dała mi w "kość" instalacja elektryczna (chodzi o sterownik ładowania akumlatora z alternatora w orginale napiecie reguluje się poprzez odgięcie pewnej blaszki no cóż u mnie cały czas to szwankowało akumlator miał albo za duże albo za małe ładowanie {tak więc czasami akumlator się rozładował w czasie jazdy a nawet raz mi zagotował} - po wymianie tego sterownika na diodowy [z poloneza :) ] wszystko chodziło jak należy
3,0
~Kosciej
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 52KM 38kW
Auto proste w naprawie - kazdy jest w stanie sam zrobic wszystko - zadnej elektroniki, silnik "jak z podrecznika fizyki". Co do awaryjnosci, to mialem problemy z walkiem rozrzadu - wymienilem sam i z peknieta sprezyna z przodu - rowniez wymieniona samodzielnie, rozrusznik(lozyska), alternator...Ale to 1991 za 1500 zl:) Dlatego ocena przecietna, za ta prostote naprawy:)
5,0
~Wojtek
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 54KM 40kW
kupiłem auto z chłodnicą bez blaszek więc gdy po zimie zaczęło się robić ciepło niechcący go przygrzałem i zaczęło się delikatnie pocić na osłonie zaworów ale podsilikonowałem i wszystko ok. Raz ze starości zatarł się klocek hamulcowy w prowadnicy i na trasie skopcił mi się hamulec, naprawa trwała 20 min i kosztowała 20 zł ;)
3,0
~markow
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.3 i 90KM 66kW
No usterki się trafiają. U mnie z ważniejszych alternator i uszczelka pod głowicą... Po za tym lubią cieknąć uszczelniacze przy rozrządzie, trzeba uważać na stan hamulców przód, układ zapłonowy jest dość wrażliwy. Po za tym ? Nie ma poważnych usterek :)
5,0
~8konrad888
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.3 i 90KM 66kW
W rozruszniku mi nie stykało cos w srodku wiec wymienilem to ale to jedyna powazna usterka(powazna bo nie odpalał) i to przy przebiegu 233 tysiecy jakas blaszka sie wytarła:) a tak po za tym nic kompletnie i mam nadzieje ze tak bedzie dalej:)
3,0
~CrulicK
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 52KM 38kW
zadnych. wbrew pozorom sotep do czesci jest. Wszystkie drobiazgi dostepne sa w sklepach z czesciam di samochodow japonskich, a powazniejesze ciezkie czesci albo na gieldzie, w internecie albo na szrotach. Wszystko jest, wystarczy sie rozejrzec.
3,0
~PrzemGT
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 54KM 40kW
Pasek i alternator patrz rozładowanie akumulatora no i pchanko :D:D:D Żre olej... i niepali na wszystkich... Ssanie nie działa... Sprzęgło...
4,0
~madzia
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 52KM 38kW
samochód wcześniej był zaniedbany..poszła mi chłodnica na trasie,ale samochodzik dojechał szczęśliwie do swojego osobistego mechanika:)
4,0
~MadMandy
Daihatsu Charade G100
Hatchback 1.0 54KM 40kW
Autko będzie niezawodne pod jednym warunkiem - wszystkie przeglądy muszą byc robione regularnie. Nie można autka "zapuścić", bo to się bardzo zemści.
Daihatsu Charade G100