Szukaj

Lista ocen Daihatsu Feroza Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW 1988-1997 (47)

Pokaż filtry
4,2
~Przemek
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Moja pierwsza własna terenówka - wcześniej jeździłem różnymi 4x4 (Sportage, Navara), ale "sużbowo". A to fajny samochód za niewielkie pieniądze, o ile kogoś nie przestraszy rocznik. Ale dla tych aut czas płynie wolniej. Wg. mnie ładniejsza niż Vitara (ma też kilka innych zalet - nie rdzewieje aż tak bardzo). Dość niskie koszty utrzymania (paliwo). Wygląda nieźle, wjedzie prawie wszędzie, a w dodatku jeszcze wyjedzie. Tu najwięcej robią dobre...
3,7
~Jacek
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Jeśli ktoś szuka przeprawówki na rajdy, niech raczej szuka dalej, choć oczywiście dobry spawacz i z kiosku Mercedesa skroi. Osoby chcące popróbować trochę atrakcji w terenie, gdy przesiądą się z tzw. plaskacza, stwierdzą, że to zupełnie inna jakość, a na pewno żadnym SUV-em nie da się wjechać i wyjechać tam , gdzie Ferozą. Wystarczające również dla przeciętnego leśnika lub myśliwego. Gdy się chce coś przewozić - oczywiście, składanie tylnych...
4,8
~FEROZA SX by Zigi
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Pewny samochód na górskie wycieczki i osób mających trudny dojazd do domu czy pracy . Idealny jako wakacyjna fura zdejmowany hardtop lub szyberdach. Dla rodziny nie polecam chyba ze jako 2. Mam wersje z USA i brakuje tu regulacji twardości zawieszenia ale nadrabia chromami i ma szerszy rozstaw osi . Typ 310 Rocky (Tak nazywa sie Feroza z USA nie mylić z europejskim Rocky 2.8TD)
4,3
~WWW
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Podsumowując Ferozę uważam że będzie dobrze sprawował się jako drugie auto w domu, lub do pracy w terenie
4,1
~Waldek
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Przebieg 76 000. Jest to auto starego typu, toporne, sztywne zawieszenie bez komfortu ale to daje moc i odporność. Długo go szukałem ponieważ większość egzemplarzy jest „zmęczona” i wreszcie znalazłem – mój był bez rdzy co jest ewenementem i nie wyglądał na mocno eksploatowany. Nic się nie psuje, jedyne widoczne koszty to paliwo ale na gaz mnie nikt nie namówi. Eksploatuję je jako auto „techniczne” : ciągnę łódkę do wody, jeżdżę na ryby, do...
3,8
~ewk07@wp.pl
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Wszystko na 5 to nawet te fabrycznie nowe nie mają.Auto kupiłem jako hobby i rekreację i po raz pirewszy od lat odzcuwam przyjemność jazdy i posiadania.Mam skale porównawcza,miałem wiele aut i jeżdżę od 30 lat.Lepsze od disco blysco VITARA i SAMURAI.Tańszy w utrzymaniu i zakupie niż PATROL.Obrotność w zakupie części zam. i eksploatacyjnych wynagradza włascicielowi czasem brudne ręse.Nadaje się dla faceta mającego pojecie jak to działa,nie...
4,1
~adam59
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
jestem bardzo zadowolony, auto tanie, mialo byc przejsciowo, poki czegos lepszego nie znajde, ale tak mi sie spodobalo, ze zostalo. rewelacyjny naped na 4 kola, malo co sie moze rownac, kiedys wyciagalem feroza patrola z pola :-)
3,3
~TBWhite
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Bardzo przyzwoity śilniczek - choć odrobinę za wysokie obroty w normalnej eksploatacji. (Silnik)
4,1
~Waldek
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Klasyczny samochód terenowy, bardzo prosty w konstrukcji (toporny), mocny, bez wygód. Przemyślany, dopracowany w szczegółach.
Dziennik kosztów dla Daihatsu Feroza Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Średni koszt przejechania 100 km
1,00 zł
14,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Donatello
Daihatsu Feroza
Standard 1.6 i 16V 95KM 70kW
Jak na osiągi w terenie, spalanie i eksploatację - super autko. Doskonała baza na przeróbkę do mocniejszego offroadu --> Wypraw.
Daihatsu Feroza Standard