Szukaj

Lista ocen Dodge Caliber (67) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kierowca bombowca
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Szalu nie robi, pomimo wysokiego profilu opon i w miarę wysokiemu zawieszeniu już gdzieś prztytarłem o podwozie. ponadto dziury naszych pięknych polskich dróg zbiera tak sobie. Przy prędkosciach ok 80km/h i średnio wielbłądziej drodze (koleiny) auto zachowuje się jakby koń na spręzynie jaki widzialem ost. na placu zabaw dla dzieci. Wygina sie to w lewo to w prawo, a brak w moim przypadku ESP nie pozwala zbytnio poszaleć.
4,0
~PW
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 CRD 138KM 101kW
Układ jezdny jest krytykowany za \"amerykański\" charakter. Faktycznie przy większych predkościach przydałoby się więcej stabilności. Z drugiej strony jest to auto bardzo komfortowe i płynące. Jeżeli jednak ktoś potrzebuje wiecej trakcji wystarczy kupić zestaw sprężyn Eibach obniżających o 3cm i utwardzających samochód-okolo 900pln.
1,0
~jankoz32
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Tarcze hamulcowe i klocki zdarte do zera przy 24000km przy łagodnej jeŸdzie. Serwis DODGE\'a nie potrafi uzasadnić tka szybkiego zużycia, cytujšc frazesy o ostrej jeŸdzie. Całkowita porażka. Wyglšda to na celowe działanie producenta – stosowanie najgorszych materiałów. Bardzo drogie opony zimowe.
4,0
~a.chlodnicki@wp.pl
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 i 16V 160KM 118kW
jeżdziłem Syreną, F125, Polonezem, Forem Mondeo 1999r. Xsarą 2001r., tu jest najlepiej, nawet małe krawężniki są niewyczuwalne, a niestety nie mam doświadczeń w jeździe np. 150km/h na krętych górskich trasach, a na szerokim asfalcie przy np. 180km/h jest super, nawet teściowa nie zauważy co się z nią dzieje.
5,0
~aliiiiii
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 CRD 138KM 101kW
Ten rozmiar kół na polskie drogi jest... powinien być obowiązkowy! Stąd moja ksywka dla tego auta - ponton. On płynie sobie spokojnie po tych wszystkich dziurach! Zaskoczyła mnie jego zwrotność przy tym. Promień skrętu (nie mierzyłem linijką) jest niespodziewanie mały.
3,0
~kolec78
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 CRD 138KM 101kW
buja na zakretach, nie da rady szybko. Hamulce siadaja w okolicach 15tys km,zarowno tarcze jak i klocki.problem z zakupem nawet w serwisie( Goworowski Gdansk i Gdynia). Hamowaniwe na nierownosciach to masakra- chce wyrwac kierownice z rak,serwis twierdzi ze wszystko ok!!!!????
4,0
~pablo
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Układ jezdny oceniam na 4 za dobre wybieranie nierówności. Mam jednak wrazenie że jest troche zbyt komfortowy i pokonywanie zakrętów w wersji bez ESP jest troche ... trzeba sie przyzwyczaić.
5,0
~mdzikowski@compass.pl
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Przejechałem Calibrem ponad 30 tys. Meganką ok. 80 tys. Mają inne wspomaganie (Caliber nieco twardsze). W Dodgu czuję się bezpieczniej, trochę \"przyspawany\" do jezdni), na łukach poczucie pewności...
4,0
~viking
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 CRD 138KM 101kW
mam utwardzone zawieszenie to sie nie buja ale teraz dziury dla niego to masakra ja duzo jezdze po skandywawskich drogach wiec tam jest rowno jak na stole ale w polsce mysle sobie ze by bylo ciezko
5,0
~Wojtek
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Samochód świetnie spisuje sie nie tylko na polskich drogach ale także w zakrętach polecam jazde po małym rondzie pomału zwiekszajac prędkość:) oczywiście w granicach rozsądku i bezpieczeństwa
Dodge Caliber