Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Caliber

muflon, 13 lat temu
Silnik 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 81 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Caliber 1.8 VVT 16V 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt.
4,0
Całokształt
Jestem bardzo mile zaskoczony tym samochodem. Po pierwsze, i najważniejsze, auto po prostu wyróżnia się z tłumu- świetnie wygląda, a w dodatku to Dodge. Stawiając go obok europejskiego pojazdu za te same pieniądze zdecydowanie wyróżnia się. Po drugie- do wyrwania za ŚMIESZNE pieniądze. Kupiłem go za cenę 5 lat starszego Golfa, a klasa samochodu (wg mnie oczywiście) zupełnie inna. Po trzecie- prowadzenie. Jeździ się nim o wiele lepiej, niż mogłoby się wydawać. Po czwarte- nie sprawia problemów. Po piąte- ma w sobie to \'coś\'. I ostatnie- PROSZĘ, nie popadajmy w monotonię VW, Audi, Fiatów i innych. Dodge, Chrysler, Alfa Romeo, Jaguar, Infinity to naprawdę marki, które urozmaicają nasze nudne, szare, dziurawe drogi. A opisywany tutaj Dodge Caliber to świetna propozycja dla osób szukających auta w segmecie C, lub nawet troszkę większego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mogłoby być troszkę lepiej, ale narzekać nie ma co. Pracuje tak jak należy.
4,0
Skrzynia biegów
Charakterystyczny przeskok przy zmianie biegu jest miły i dla ucha, i dla ręki. Choć mam zastrzeżenia do stosunku przełożeń biegów niższych do wyższych (na jedynce i dwójce kręci się świetnie, później nieco gorzej).
5,0
Układ jezdny
Chyba największe zaskoczenie. Wydawać by się mogło, że to auto nie może dobrze się prowadzić, a jednak!
Komfort
3,0
Widoczność
Szału nie ma- amerykańskie auto. Dookoła go pełno, trzeba się przyzwyczaić żeby to ogarnąć.
4,0
Ergonomia
W porządku. Podłokietniki mogłyby być lepiej dopracowane (lewy za nisko, prawy jakoś dziwnie jeździ i nie daje się ustawić), mimo to jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super. Gdy trzeba- grzeje. A gdy trzeba- chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chrysler 300C to to nie jest, ale dużo ludzi dziwi się, ile miejsca ma w środku.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika- super. Przy wyższych prędkościach niestety opór powietrza mocno odczuwalny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa dosyć spore jak na 1.8, jednak akceptowalne jak na 150KM. Ceny części, po znajomości, bez tragedii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rzecz, która chyba najbardziej zachęca do kupna tego samochodu. Wystarczy wejść na Allegro i sprawdzić, jakiej klasy auto z którego rocznika można wyrwać za grosze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak problemów. Drzwi tylko zgrzytały ale same przestały.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie napotkałem. Reflektor wypadł mi z regulacji i trzeba było go wyciągać, aby następnie zamontować na nowo. To drobiazg w sumie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dodge Caliber 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Dodge Caliber