Szukaj

Lista ocen Dodge Durango II (13) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~skywalker
Dodge Durango II
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Czego się spodziewać po wysokim aucie - buja jak łódką na oceanie :D Ale to nie jest furka do 1/4 mili ani na tor - to auto do cruisingu i wożenia rodziny. Można wstawić twarde amorki, np. Rancho i ciach - już jest sztywno. Jak każde wysokie, "terenowe" auto, trzeba uważać w zakrętach, bo można nawywijać.
4,0
~Jarek
Dodge Durango II
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
Przydało by się wspomaganie zależne od prędkości. Kierownica chodzi tak lekko jak w zabawce. Przy dużych prędkościach na zakrętach brakuje wyczucia. Niesamowite wrażenie robi jazda w ciężkich warunkach - głęboki piach, strome podjazdy, krawężniki czy dziury w drodze nie robią na tym samochodzie żadnego wrażenia.
4,0
~skonio
Dodge Durango II
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
Jest to wysokie i miękkie auto. nie należy o tym zapominać. Jazda powyżej 120 km/h jest już troszkę niebezpieczna. Duża nadsterowność powodowana masą auta. Trzeba pamiętać, że hamulce to jego "pięta achillesowa". Przy zimnych tarczach działają poprawnie jednak wystarczy je podgrzać i .... Praw fizyki oszukać się nie da.
4,0
~funniczego@gmail.com
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Wysoko umieszczony środek ciężkości plus mięęęęękie zawieszenie sprawia że zakręty z większą prędkością są dla ludzi o stalowych nerwach:D A miało być o układzie jezdnym hmy...wiem że to nie legalne ale NIE MÓWCIE NIEKOMU!!!! kierowałem językiem:D
5,0
~el.jot
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Wygodny, miękki ale na wybojach potrafi nieźle zabujać i zatrząść. Prowadzenie przypomina trochę sterowanie łodzią. Zarówno z punktu widzenia układu jezdnego jak reakcji silnika na gaz.
5,0
~Stefan Waczyński
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Ja nie narzekam, komfortowy, bałem się efektu "łodzi", ale raczej nie występuje.
5,0
~Marcin
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 350KM 257kW
Tylny napęd w połączeniu z dużą mocą i masą tego auta wymagają rozwagi od kierowcy.
5,0
~Dar
Dodge Durango II
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
Po tylu latach wciąż brak luzów na drążku kierowniczym,
5,0
~Tadek
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 350KM 257kW
Zrobiłem 30 tyś mil i nic się dzieje
3,0
~Gończy
Dodge Durango II
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Buja na zakręcie, w koleinach
Dodge Durango II