Szukaj

Lista ocen DS 5 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Vive la France
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi Hybrid4 200KM 147kW
Układ jezdny jest bardzo harmonijny. Z jednej strony bezpieczny, przewidywalny i pewny, bez zbędnej podsterowności. Z drugiej strony komfortowy (choć nie w stylu citroena C5, który dla mnie jest jednak zbyt bujającą łajbą na morzu). Najważniejsze jest to, że zawieszenie wielowahaczowe nie pozwala na zmianę kierunku jazdy w zakręcie (gdy pojawiają się nierówności) i nie dobija, tak jak ma to miejsce w przypadku "zwykłych" DS5, w których...
5,0
~Jacek Marciniak
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Bezpośredni plus wyłącznie opony premium dają niesamowite wrażenia po kretych gorskich drogach w alpach i nie tylko.Zima Dunlop Winter Sport 5 225/50r17 a na lato obecnie nowiótkie Pirelli P Zero SC 235/40r18 a przyznam że już zjechałem Conti 5,Good Year F1 asymmetric 2 235/45r18 oraz najwieksze badziewie na rynku Uniroyal Rainsport 5 naprawdę te ostatnie straszna sraka nie polecam.
4,0
~Kuba
DS 5
Hatchback Facelifting 2015 2.0 BlueHDi 181KM 133kW
Samochód bardzo komfortowy, nie dajcie się zwieść obiegowym opiniom recenzentów na YouTube. Na 18calowych felgach jest bardzo fajnie,resoruje przyjemnie i cicho. Nastawy nie są pływające, auto jedzie bardzo pewnie w zakrętach. Oczywiście nie jest to samochód sportowy, natomiast jego charakterystyka jezdna bardzo mi odpowiada, w trasie jest wygodny, jednocześnie nie wymusza zwalniania na łukach.
4,0
~wojtekp67
DS 5
Hatchback Facelifting 2015 2.0 BlueHDi 181KM 133kW
Jest trochę twardo. Z jednej strony to kwestia felg 18 i opon o profilu 235/45 ale zawieszenie jest jednak twarde. Na autostradzie super, jedzie jak przyklejony do nawierzchni, nie jest podatny na wiatr. Ale na wyboistych i nierównych drogach nie jest komfortowo. Osobiście wolałbym trochę bardziej miękkie nastawienia. Hamulce rewelacja - na pewno kwestia dużych tarcz .
3,0
~vwir
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Zawieszenie w modelach z 2012 i 2013 roku jest bardzo twarde i niekomfortowe. Gdybym nadal je miał to dałbym tutaj 2 gwiazdki. Na szczęście różni się od nowszych jedynie amortyzatorami, które łatwo jest wymienić. Zamontowałem u siebie te nowsze amortyzatory i teraz jest znacznie lepiej (na 4 gwiazdki). Daję więc średnią z tych 2 ocen: 3 gwiazdki.
3,0
~vanoss
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
To mój pierwszy samochód z zawieszeniem wyposażonym w belkę skrętną. Póki nawierzchnia jest w miarę gładka jest OK ale na poprzecznych nierównościach ma się wrażenie, że samochód chodzi na boki. Pewnie po trochu to wina niskoprofilowych opon. Zawieszenie przy tym jest też trochę za głośne.
3,0
~hany
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Niestety ... Autko jest przeciętnie zestrojone ... sztywne i podskakuje na łatanych asfaltowych drogach - o innych dziurawych nie wspominam bo jest jeszcze gorzej. Rozczarowało mnie to, że tak piękny samochód o prestiżowym charakterze może tak zachowywać się na bruku lub naszych dziurawych drogach.
3,0
~atrax44
DS 5
Hatchback (Citroen) 1.6 THP 200KM 147kW
Układ jezdny jest mało francuski, auto nie pływa, ale nie jest też niemiecki by pewnie trzymał się drogi. Nie zawsze wiadomo co dzieje się z przednimi kołami. Silnik zachęca do szybszej jazdy ale zawieszenie nie koniecznie. może i dobrze, bo na tą chwilę odbyło się bez mandatów.
3,0
~Lucasi
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Nieżle trzyma się drogi, aczkolwiek zawieszenie w tym aucie to tragedia, nie rozumiem jak można zastosować coś takiego w aucie, które ma aspiracje należeć do kasy premium. Nie jest ani sztywne ani tym bardziej komfortowe, czuć w tym aucie dosłownie każdą dziurę.
3,0
~Lucasi
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Nieżle trzyma się drogi, aczkolwiek zawieszenie w tym aucie to tragedia, nie rozumiem jak można zastosować coś takiego w aucie, które ma aspiracje należeć do kasy premium. Nie jest ani sztywne ani tym bardziej komfortowe, czuć w tym aucie dosłownie każdą dziurę.
DS 5