Szukaj

Lista ocen Fiat 500L (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zaki
Fiat 500L
Living 0.9 TwinAir 8V 105KM 77kW
Nie mam jakiś specjalnych uwag, może dlatego że to tylko jazdy próbne. Tryb CITY działa dobrze, z wyłączonym też da się manewrować. Nie miałem jakiś odczuć że kierownica jest "oddzielona" od kół. Normalnie, wsiada się i od razu można jechać, bez jakiś czasów "adaptacji" do charakterystyki układu jezdnego. Resorowanie raczej twarde, auto z tych "podskakujących" ... no tutaj to średnio raczej. Cicho i...
4,0
~Długi
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-Jet 16v 120KM 88kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Zachowany jest kompromis pomiędzy pewnością prowadzenia a komfortem. Układ kierowniczy jest wystarczająco precyzyjny. Prowadzenie w zimie na śliskiej nawierzchni jest pewne i stabilne. Koleiny także nie robią żadnego wrażenia. Silny wiatr przy wyższych prędkościach mocno przeszkadza w prowadzeniu. Nie nadaje się do sportowej jazdy w zakrętach. To van. Ma wysoko środek ciężkości. Poza tym fotele mają słabe...
5,0
~bouvierek
Fiat 500L
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
Super. Z tyłu prosta belka skrętna, z przodu niewyrafinowane zawieszenie ale prowadzi się bardzo dobrze, precyzyjnie i pewnie. Możliwość ustawienia twardości wspomagania kierownicy to rewelacja. Auto chętnie reaguje, na jej ruchy. Kto potrafi, może wyłączyć ESP. Tak, oczywiście. Co z tego, że to minivan? Prowadzi się świetnie i można się nim pobawić. Oczywiście jak się umie bo szkoda tak pięknej karoserii zamienić w złom. Reasumując, pomimo...
4,0
~szpiki
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 5 1.4 16V 95KM 70kW
Auto prowadzi się dość pewnie, ale z racji gabarytów, a zwłaszcza silnika, nie jest to auto sportowe. Szybsze wyjście z zakrętu powoduje mocne płużenie przodem. Mimo wszystko jazda po wąskich i ciasnych drogach to sama przyjemność. Hamulce działają przewidywalnie, nie słabną, ale ich skuteczność nie zachwyca. Każde mocniejsze hamowanie, z gwałtownym przełożeniem nogi z gazu na hamulec, jest sygnalizowane miganiem świateł awaryjnych.
5,0
~induktor
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 95KM 70kW
Jak dla mnie bomba, stosunkowo duże koła 16 cali, nowiutkie zwieszenie, czegóż chcieć więcej. Przyjemnie twarde, ładnie wybiera nierówności, pewnie wjeżdża się na krawężniki, po prostu nowe auto. Świetne hamulce, dobrze i pewnie się prowadzi, dużo wybacza. Wspomaganie rewelacja, opcji city nie ma nawet co używać, bo jest aż za lekko.
2,0
~PN1500
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 2 1.4 16V 95KM 70kW
Na autostradzie Polonez prowadzi się lepiej, jak po sznurku. Fiat nieco myszkuje przy dużych prędkościach. Na nierównościach podskakuje, nawet małych. Przepaść przy autach francuskich. Przypomina mi się fatalne Punto II
5,0
~Rafał
Fiat 500L
Living 1.6 MultiJet II 105KM 77kW
Dzięki temu że samochód jest wyżej zawieszony dobrze mija nierówności nie czując ich. Zawieszenie dobrze zestrojone nie za miękkie ale komfortowe. Niestety z racji wysokości auta zakręty przy dużych prędkościach odradzam.
5,0
~Mariusz
Fiat 500L
Hatchback 5d 1.4 16V 95KM 70kW
Bardzo ciche zawieszenie pozwala jeździć po dziurach na DK1 w Polsce bez żadnego hałasu, do tego tryb city (podwójne wspomaganie kierownicy) sprawia że auto się świetnie prowadzi i parkuje w mieście
4,0
~dominik1989
Fiat 500L
Trekking Seria 1 1.4 T-Jet 16v 120KM 88kW
Prowadzi się pewnie. Jedynie ze względu na rozmiar kół przy zmianie pasa przy wyższych prędkościach trzeba pilnować auto. Oczywiście zależy też od wielkości kolein jakie wiadomo mamy w naszym kraju.
Dziennik kosztów dla Fiat 500L
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
7,9
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Limonczik
Fiat 500L
Hatchback 5d Seria 5 1.4 T-Jet 120KM 88kW
Jest miękko i wygodnie, dość mocno pochyla się na zakrętach, zawieszenie sprężyste, dobrze tłumi nierówności, oczywiście umiarkowane nierówności, nie dziury na pół samochodu.
Fiat 500L