Szukaj

Lista ocen Fiat 500X Crossover (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Irek M
Fiat 500X
Crossover 1.4 Multiair 170KM 125kW
Układ kierowniczy ma dwa oblicza. Jedno w trybie comfort: słabe czucie podłoża i ogólna gumowatość, drugie: w trybie sportowym: spora bezpośredniość, dużo więcej informacji co dzieje się z kołami. Zawieszenie jest sprężyście sztywne co można uznać za zaletę, trudno powiedzieć że jest komfortowe, raczej sportowe. Koła 17, celowo zrezygnowałem z 18, ponieważ 17 wydawały się lepszym wyborem przy częstym zjeżdżaniu z asfaltu. Przy przejeżdżaniu...
5,0
~alben
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Najlepsza jazda w historii Fiata. W trybie "sport" nie powinno się używać gdy siedzą tylni pasażerowie za sprawą zmiany zawieszenia de facto przy szybkiej sportowej jeżdżie telepało by im tyłki "na kotleta". Minicrosover mógłby zawstydzić takim autkom jak Mini Cooper (jest słabszy), BMW X1 (horendalny drogi i mniej stabilny m.in. na boczne wiatry za sprawą lekkości pojazdu), Audii Q5 16' (500X jest dzielny trzymając za...
4,0
~korfanty
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Dało radę ponad 203 km/h przed tunningiem . Wady ?Słabe hamulce ,warto przy wymianie zainwestować w Brembo czy podobne zamiast fabrycznych ,wymiana klocków z tyłu wymaga komputera (można kupić program za nieduże pieniądze i samemu mieć dojście do ECU ,po 2 wymianach oleju zwraca się wydatek )
5,0
~Tom
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Wystarczająco komfortowy a zarazem bezpieczny. Dobre trzymanie się drogi nawet przy prędkościach autostradowych. Nie ma wrażenia tracenia kontaktu z nawierzchnią. Jednocześnie zdecydowanie mniej "dobija" na dziurach niż Yeti którą poprzednio jeździłem.
5,0
~rafalik1
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Samochód idealnie trzyma się drogi również w zakrętach nie przechyla się nadmiernie może to zasługa opon o niskim profilu w wersji Lounge 225/45/18. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności. Możliwość przestawienia ustawień kierownicy/silnika w tryb sport co utwardza ukłąd kierowniczy.
3,0
~vonski
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Ani dobrze ani źle. Auto jest twarde jak na crossovera, choć oczywiście do sportowej jazdy się nie nadaje. Na 17" kołach czuć w mieście prawie każdą dziurę i nierówność. Mimo twardego zawieszenia wychyla się na zakrętach bardzo mocno.
4,0
~maciek
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Odejmuje gwiazdkę bo wolę wygodę ale z drugiej strony auto wysokie a pewne w prowadzeniu.Sprt-program fajnie go wyostrza do zabawy jak sie da,Licznik przeciązen to przesada ale przenosi mnie do lat dziecinstwa...:)
4,0
~Dariusz
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Ciche, ale jednak dziwne dźwięki z przedniego zawieszenia, brak luzów, przy ruszaniu w przód po wcześniejszym wstecznym cichy "puk" jakby na przegubach lub w skrzyni - w serwisie nic nie stwierdzili i dodali, że "ten typ tak ma
5,0
~TomEk
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Sztywne zawieszenie koła 17" na 18" będzie gorzej. Układ kierowniczy wspomagany elektrycznie ale mi nie przeszkadza, po zmianie trybu jazdy jest albo cięższy albo lżejszy, chałupce tez inaczej reagują.
Dziennik kosztów dla Fiat 500X Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~vonski
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Ogólnie dobrze. Na 17" kołach wygodnie i zaskakująco pewnie. Oczywiście przy dynamicznej jeździe w zakrętach auto musi się przechylać, ale nie ma chyba crossovera, który tego nie robi.
Fiat 500X Crossover