Szukaj

Lista ocen Fiat 500X (40) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~korfanty
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Silnik dynamiczny w trybie SPORT ,w trybach Auto i Allweather to tylko do zatłoczonego miasta . Podatny na tunning i montaż lpg .Tanie części oprócz np świec (70 zł sztuka ,ale można znaleźć za 45 zł /szt) . Trzeba pilnować ich wymiany bo układ zapłonowy nie jest tani ,olej o odpowiedniej specyfikacji i wymiana max co 15 tyś km ,co rozrząd wymiana filtra Multiair (ASO nic nie powie na ten temat ) ,a filtr turbiny co 45 tyś km (ASO nic nie...
5,0
~lukasz.zst
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Silnik - Mi wystarczy nie gdy nie miałem silnika z TURBO . Auto jest wyposażone w fabryczna instalacje LPG . Ceny wahają sie od 3100-4000 tys.zł za montaż LPG firmy TARTARINI. Silnik jest ospały w trybie Auto ale Sport pokazuje co potrafi 1.6 . po 6000 km mam . Jeżdżąc w aglomeracji GOP na śląsku tryb Auto 11,2 LPG , tryb Sport 12,5L. Jazda autostradowa do Austrii ( Innsbruck ) 140km spalanie 8,9-9,2 LPG . Co zauważyłem silnik w trybie auto w...
5,0
~alben
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Perfekcyjna i niesamowita elastyczność, ciągnie od dołu przy 1730obr/min osiągając już 230Nm nie obciążając dwumasówki jak w Golfie VII 1.2 i 1,4 (tu w "szajswagenie"dodatkowo, podatność awarii kompresora de facto turbo+kompresor=masakra pomimo osiągnięcia 230Nm już poniżej 1500obr/min i tym samym powoduje bardzo szybkie zużycie koła zamachowego pomimo lepszych osiągów oraz spalania de facto nieco wydać więcej na benzynę niż drenować...
4,0
~Irek M
Fiat 500X
Crossover 1.4 Multiair 170KM 125kW
Motor wydaje się mocny. Subiektywne odczucia są pozytywne. Elastyczny i cichy przy niskiej prędkości obrotowej, po przygazowaniu niemiłosiernie wyje niezbyt przyjemnym wysokim dźwiękiem. Po poprzednim aucie (dwulitrowy bokser) trudno zaakceptować wycie rzędówki. Szybko reaguje na dodanie gazu i chętnie wkręca się na obroty. Bardzo dobrze sprawuje się układ Start-Stop, reaguje momentalnie i trudno zauważyć jakąkolwiek zwłokę w działaniu.
5,0
~umberto
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Jestem zaskoczony elastycznością i ekonomią silnika 1.4 Multiair, który na razie występuje tylko w 140-konnej wersji, lecz w przyszłości będzie dostępna też mocniejsza odmiana. Samochód ochoczo przyspiesza już od niskich obrotów na wysokim biegu, dorównując elastycznością turbodieslom, natomiast tam, gdzie jednostki wysokoprężne kończą swój "galop", tam Multiair dostaje kolejnych skrzydeł i wkręca się z łatwością do 6000 obrotów.
4,0
~Dariusz
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Niezbyt dynamiczny, ale doskonale radzi sobie z tym samochodem, wersje z 1.4 z turbo są żwawsze, owszem, ja jednak nie miałem takiej potrzeby. Do tej pory (42000) nic nie musiałem przy nim robić, poza bieżącymi wymianami (świece, olej itd.). Wraz z prędkością rośnie apetyt na paliwo, średnie spalanie na dystansie 20tys. komputer pokazuje nmi na 7,9, ale przy prędkości stałej 150km/h autostradą miałem 11,7 - trasa ponad 800km)
5,0
~Tom
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Na razie bez żadnych uwag. Silnik 1.4 Multiair 140 km wydaje się optymalnym rozwiązaniem pod względem osiągów i ekonomiki przy założeniu wykorzystania auta i w mieście i na trasie w proporcjach po 50%. Przyspieszenie absolutnie wystarczające - szczególnie w trybie Sport. Elastyczność super. W porównaniu do Yeti /gdzie wyraźnie było czuć moment włączenia się turbiny ok. 2000 obrotów/ Fiat ciągnie od 1400 obr. jak wolnossący.
5,0
~Tomasz T
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Ciesze się ze wybrałem ten silnik mimo wszelkich uwag z którymi zreszta się nie zgadzam, uważam ze to dobry wybór! Do setki rozpędza się w 10 sekund niby nie taki świetny wynik ale ja nie potrzebuje się z nikim ścigać. Zreszta zawsze możemy przełączyć w tryb sportowy a w tedy samochód rwie się do jazdy , poprawia się dynamika i usztywnia układ jezdny! Nie zwiększa spalania! A daje przyjemny efekt!
5,0
~rafalik1
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Silnik 1.6 110KM prosta konstrukcja na wtrysku pośrednim. Kute korbowody, tłoki pokryte grafitem oraz ponad 80% maksymalnego momentu osiągnę jest po 2000 obrotach. Konstrukcja brazylijska od kilku lat na tamtym rynku. 11,5s do 100 (w testach w internecie podają 11,2) jak na jazdę głównie po mieście naprawdę wystarcza ale tutaj zachęcam do jazdy testowej z tym motorem (testowałem również 1.4 turbo).
Dziennik kosztów dla Fiat 500X
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomasz
Fiat 500X
Crossover Facelifting 1.3 Firefly 150KM 110kW
Nie ma chyba tak wydajnego silnika w tym segmencie . Produkowany w Polsce 1.3 Firefly to mnóstwo mocy (150KM ) i momentu obrotowego ( 270 Nm ! ) których nigdy nie brakuje. Kompletna cisza w środku, z zewnątrz fajne brzmienie wydechu, szczególnie na cold-starcie. Rozsądne zużycie paliwa przy spokojnej jeździe . Jak chcemy poszaleć to cudów nie ma .
Fiat 500X