Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo I 1.4 80KM 59kW 1995-2001 (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lukas156@poczta.fm
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
po pierwsze mam założone sportowe sprężyny, niestety w parze ze normalnymi amortyzatorami, co znacznie odbiło sie na komforcie. jednak prowadzenie auta bardziej przypomina lekkiego gokarta niz samochod, oxczywiście jak nawierzchnia jest rowna. oczywiście na lato załozone sa kola 15" wiec to jeszce poprawia prowadzenie, a pogarsza komfort. niestey trwałośc nie jest najmocniejsza stroną, ale dramatu nie ma. po wymianie tulei na wahaczach,...
5,0
~wkrótce podam meila
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Jak na tą klasę samochód świetnie prowadzi sie w zakrętach. Niestety jest dość twardy co wpływa ujemnie na komfort jazdy. Zawieszenie jest dość trwałe, jedynie uwagę należy zwrócić na tylnie amortyzatory, gdyż już po 35-40 tkm mają dość. Prawdopodobnie, ma to związek z ich wymiarami (są bardzo małe). Wachacze przednie są trwałe przynajmiej w moim samochodzie. Dwukrotnie wymieniałem wachacz w lewym zawieszeniu, raz przy 85 tkm i 90 tkm po...
4,0
~Andy-psg-gdansk
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Tu muszę napisac ze bravo prowadzi sie bardzo dobrze jak na fiata jestem zaskoczony,, dalbym piątke ale za zbyt slabe zawieszenie troche dam 4.Po roku czasu jazdy po polsce (dodam ze zrobilem nim okolo 15 tysiecy kilometrów)cale przednie zawieszenie musiałem wymienic tz:amortyzatory,wachacze,koncowki drązków,reasumując koszt był niewielki bo za amorki dałem 150 za wachacze dałem 260 za koncowki 60zl czyli razem 470 zł plus moja robocizna, dla...
4,0
~Marcin
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Bardzo dobre trzymanie drogi.Mam nowe amortyzatory (po 105 tys. km) polecam KYB gazowo-olejowe. Trąbią wokoło że bardzo kiepska trwałość zawieszenia (wahacze).Powiem tak, kiepska to jest jakość stosowanych zamienników wahaczy, ja do tej pory (114tys)mam oryginalne i dopiero teraz na przeglądzie wyszedł luz na jednej tulei.Zaczyna być to słyszalne.Jedyny dobry zamiennik to wahacze TRW-produkuja dla fiata na pierwszy montaż cena jednego 220zl.
2,0
~maniek
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Daje o sobie znać bardzo lekki tył i ciężki przód. Przy szybkim pokonywaniu ronda, czy zakrętów na polskich dziurach tył potrafi odbijać się od drogi jak piłeczka i przestawiać auto na boki. Strasznie niestabilne na koleinach. Nie daje poczucia bezpieczeństwa, co jak na auto lekko sportowe jest dziwne. Wspomaganie lekkie - idealne na miasto, w trasie - nerwowe.
4,0
~dominikus
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Twardy jak cholera. Trzyma sie drogi (choc okolo 100km/h zaczyna sie "bujanie" i robi sie mniej milo). Osobiscie jak dla mnie zbyt twardy jak na polskie drogi(kazda dzurka jest wyczuwalna), choc trzeba przyznac ze na nielicznych nowych nawierzchniach jedzie pieknie!
4,0
~Szczęsny
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Bardzo komfortowy do miasta, poza troszkę za miękki ale jet ok tak do 100k/h tak mocno się nie przechyla. Awarie wystąpiły po ponad roku jak auto zaczęło jeździć po wioskach. Na zwykłe drogi wytrzymuje sporo. Dość drogie części jak na fiata.
5,0
~dawidq100
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Super zawieszenie twarde tak jak lubie i nie spodziewałem sie ze Fiat moze to zaoferować:) wspomaganie kierownicy bajka (parkowanie to nic trudnego) nie spotykane nawet w owiele nowszych autach;] na ale ficiki juz tak mają:)
4,0
~Spidi
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Dopiero teraz wymieniłem amorki bo po 85 tys nic z nich nie zostało, tak ze auto jak nowe , gałki jeszcze całe...ogolnie to nie na polskie drogi. dobrze w zakrety wchodzi do 100km/h pozniej juz znacznie gorzej..
3,0
~Marcin z Bydgoszczy
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.4 80KM 59kW
Ładnie prowadzi się w zakrętach. Ale trwałość kiepska. Zaczynają odzywać się wahacze. Tu uwaga-wymieniać tylko na oryginały-cena 240zl/szt, bo zamienniki wahaczy 2x tańsze ale 3x mniej trwałe.
Fiat Bravo I