Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (496) - Silnik

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
2.0, 165KM, 350Nm, 8,2s. 0-100km/h. Poprawiona wersja bliskiego ideałowi 1.9: tym razem bez problemu klap wirowych. Bardzo wytrzymały osprzęt (sprawdzony przez szerokie grono chipujących: zbliżenie się do 200KM i 400Nm bez zmian mechanicznych to nie problem). Bezobsługowy (w teorii i praktyce) DPF. Dotąd żadnych problemów. Warto jedynie pamiętać o profilaktycznej (interwał kilku lat) wymianie uszczelki smoka oleju (sparciała potrafi zasysać...
5,0
~daro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Czy kupiłbyś jeszcze raz ten samochód? NIE!!!!! Wziąłbym mocniejszą wersję!!! I nie to, że Multijet 120KM jest słaby; wg mojej oceny to rewelacyjny silnik, ale nie jet to optimum dla BRAVO II; nie czarujmy się; tym samochodem nie da się spokojnie jechać; jego własności trakcyjne, hamulce, wygląd, wnętrze prowokują do jazdy dynamicznej; wsiada się do samochodu, włącza mp3 i ....jazda!!! Jeśli ktoś ma do wydania parę groszy więcej to polecam...
5,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Nad silnikiem się zachwycam i jeszcze długo to będę robić. Jednostka nie należy do najoszczędniejszych. Bo przeciętnie pali 9l/100km. Przy jeździe 150 km/h autostrada z pasażerem i bagażami na włączonej klimie to i 11 łyknie. W trybie standardowym silnik jest nieco ospały, mocno czuć turbo dziurę ponieważ turbina rozpędza się dopiero od 2500 obrotów. Trzeba do tego przywyknąć. Łuskając gaz ma się wrażenie, że jedzie się zwykłą wersją 1.4 bez...
5,0
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Porównując z kulturą pracy dzisiejszych silników diesla, 1.9 Multijet 8V to traktor. Ale jak się weźmie pod uwagę trwałość, to nie ma leszcza - trzyma się jak stary volkswagenowski TDI, od którego (nawiasem mówiąc) MJ jest o wiele cichszy. I jeszcze jedno - nie ma tu filtra cząstek stałych, czyli koszmaru dzisiejszych fanów diesla... 120 KM w zupełności wystarczy, by rozbujać auto do \"setki\" w 10 sek. i do 200 km/h (na niemieckiej...
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik to mocna strona samochodu. Jego największą zaletą jest brak istotnych wad :) Jest to sprawdzona, trwała, choć niezbyt juz nowoczesna pod względem mechanicznym jednostka. Kultura pracy jest całkiem przyzwoita, choć wersja 150 KM pracuje ciszej i mniej \"klekocząco\". Mocowanie silnika ma wadę fabryczną - przy rozruchu na zimno na nadwozie przenoszone są bardzo duże wibracje. ASO Fiata zna problem, wymiana poduszek silnika na nowszy typ...
3,0
~serj
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Silnik 1.4 90 KM to zdecydowanie najsłabszy punkt nowego bravo. Z jednej strony wyposażony w instalację lpg staje się bajecznie ekonomiczny, do tego jest bardzo tani w utrzymaniu i przede wszystkim bezawaryjny. Niestety z drugiej strony brakuje kilku KM. Dynamika i elastyczność do spokojnej jazdy są wystarczające, niestety wyprzedzanie jest mało komfortowe i trzeba dwa razy się zastanowić czy zdążymy. Fiat decydując się na sprzedaż nowego...
4,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Kupując tego 120 konnego multijeta miałem nieco inne wyobrażenie na temat jego osiągów. Jak na 120 koni i ok.1300 kg. masy całkowitej auta nie jest to zapewne porywająca jednostka napędowa. Na niskich obrotach nieco go przymula więc ciężko jest nim sie poruszać w mieście na 4 biegu konieczna jest redukcja. Być może jest to po części uwarunkowane od skrzyni biegów ale moim zdaniem powinien się bardziej zbierać. Czytając Państwa opinie związane...
5,0
~sdi18
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Silnik doskonale pracuje nie mam od samego pocz ątku żadnych problemów. Jeżeli chodzi o naprawę to tylko była wada fabryczna chłodnicy, jakiś małe miejsce w którym ocierała się gumka od docisku co spowodowało niewielki wyciek.Koszt wymiany to 700 zl z robocizną.A tak od 5 lat tylko same podstawowe części czyli klocki, tarcze filtry, oleje i naprawde nic więcej .Samochód mam w gazie na tą chwilę przy cenach gazu 2.30 do pełna zatankuję za 120...
3,0
~fn2000@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Klekocze jak to diesel, przy 140km/h słychać wyraźnie w kabinie. Przy wysokich obrotach 3k i więcej, wyraźnie głośny. Klekot odrobine bardziej zdecydowany po zimnym rozruchu, później jednak wraca do normy dla tego typu auta. Przy -23 st. zanim zaskoczył trajkotał ok. 10 sek., ale zaskoczył :) (Producent gwarantuje uruchomienie silnka przy -20 st.). Należy uważać w okresach przejściowych zima/wiosna, jesień zima. Przy temperaturach minusowych...
5,0
~Seweryn
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Silnik to bez dwóch zdań najmocniejsza strona tego samochodu jest dynamiczny i bez awaryjny nigdy nie miałem problemu. Natomiast samochód nabyłem z małym przebiegiem 60tys km i może nie zdążyli go zajechać odrazu po kupnie olej wymieniałem na Selena k Puree energy tak jak zaleca producent i przeważnie robiłem to dwa razy w roku bo robiłem rocznie 18-25tys rocznie i starałem się dbać o filtry i oleje . Więc może dlatego nigdy nie miałem...
Fiat Bravo II Hatchback 5d