AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Bravo
II
Hatchback 5d
1.4 T-JET 16V 120 KM 88 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
(95) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
30
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Biegi wchodzą prawidłowo.Troszkę coś haczy przy wrzuceniu II i III. Auta mam miesiąc-myślę że wszystko się dotrze, dopracuje. Wsteczny wchodzi bez żadnego problemu. Bieg nr 6 super, 2000 tyś obrotów i autko jedzie bez oporu 80 km/h. Na 3 i 4 ciągnie rewelacyjnie. Bieg nr 1 krótki, ale to nie wada. Drążek zmiany biegów fajnie sztywno "siedzi" w każdym przełożeniu. 22.01.2009r. ok. 2 tyś. km tak jak myślałem wszystko się ładnie ułożyło.Biegi...
Dodane
16 lat temu
2,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
No tutaj słabiutko, Skrzynia jest mało precyzyjna i bardzo delikatna (podobno też awaryjna). Lubi coś tam przy zmianie biegów lekko stuknąć czy zakrzaczyć (zwłaszcza jeśli szybko chcemy zmienić bieg), ale podobno ten typ tak ma. No cóż jeśli się zepsuje naprawie i będę jeździł dalej. Na pochwałę zasługuje 6 bieg dzięki któremu w trasie możemy poruszać się z autostradowa prędkością w ciszy i niskimi obrotami silnika oraz rozsądnym spalaniem.
Dodane
6 lat temu
1,0
~arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Mam skrzynię M32. Po ok. 40 tys. km pierwsze oznaki zużycia łożysk (typowa wada tych skrzyń) przy dłuższej jeździe autostradą 130-140 km/h skrzynia zaczyna głośniej pracować. Drugi bieg potrafi na ciepłej skrzyni haczyć i zgrzytnąć. Za długi drugi bieg - poniżej 20 km/h samochód nie bardzo chce na nim jechać. Niepotrzebny 5 bieg, zamiast niego mogła by być dłuższa czwórka, ale marketingowo 6 biegów lepiej wygląda.
Dodane
7 lat temu
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Słynna skrzynia M32, 6 biegów. Jeśli chodzi o awaryjność to mit, moja skrzynia pracuje bez problemu, wymieniłem samemu olej, zalałem 2,9 litra Fuchsa i pracuje cicho. Praca lewarka jest dosyć charakterystyczna, ale to pewnie subiektywne odczucie, bo dotychczas jeździłem Mazdą. Jak dla mnie troszke za krótkie przełożenia, jazda po mieście to częste przerzucanie biegów.
Dodane
5 lat temu
5,0
~Pinio
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Chyba najlepsza jaką miałem. Wszyskto wchodzi jak malina, tylko w BMW miałem kiedyś taki komfort. Chodzi opinia że to skrzynia Opla i to minus tego auta, ale to bzdura. Oglądałem 5 szrotów i rzeczywiście chodziło jak dłuto ale wszystkie były zajechane i po dzwonkach. Trzeba jednak wyszukać zadbany model i wszystko igłą!
Dodane
8 lat temu
3,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
6-biegowa, manualna skrzynia biegów niestety nie zawsze działa tak lekko jak powinna. Skrzynia ma tendencje do haczenia co nie raz doprowadzało do ponownej próby "wbicia" biegu, szczególnie pierwszego. Jednakże w ogólnym rozrachunku skrzynia wypada dość dobrze i nie przeszkadza w eksploatacji samochodu.
Dodane
8 lat temu
1,0
~Anon
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tutaj... po prostu tragedia. Największa wada tego samochodu. Skrzynia strzela, zgrzyta, jest ciasna i strasznie awaryjna. Trzeba się na to niestety nastawić... Nie zdarzyło się, aby się posypała - fakt, działa - ale to jak działa to po prostu jakieś nieporozumienie...
Dodane
7 lat temu
5,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie mam wiekszych zarzutow. Czasem nie wchodzi wsteczny albo jedynka, ale to baaardzo rzadko. Wystarczy wrzucic inny bieg i jest w porzadku. Zeby mniej palil trzeba sie namahac dzwignia. 6ty bieg jest rewelacyjnym rozwiazaniem-bez niego pewnie by palil z 15 w trasie:)
Dodane
14 lat temu
4,0
~apospiech77@gmail.com
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fajny 6 bieg w skrzyni, na liczniku 160km/h a tu tylko 3500 obr/min. Mój ma przejechane jakieś 4300km i skrzynia delikatnie haczy przy przejściu z 2 na 3. Przełanczanie z piątki wyprofilowane na zejście na 4, a nie na 6 - mnie to zaskoczyło. Generalnie wielki plus tego auta.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Misiek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha w poprzednim fiacie to samo (Stilo) wszystkie biegi wchodzą perfekcyjnie tylko nie wsteczny jeszcze nie zdarzyło się tak, żeby wszedł za pierwszym razem. jest to dość irytujące a panowie z serwisu niestety nic na to nie mogą poradzić.
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 209 aut
od ręki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
4,2 (125 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 i 16V MPI 90 KM
1.4 MultiAir 16V 140 KM
1.4 T-JET 16V 120 KM
1.4 T-JET 16V 150 KM
1.6 TD MultiJet 105 KM
1.6 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 150 KM
2.0 TD Multijet 165 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Usterki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo II Hatchback 5d
Dane techniczne
821 raportów
zużycia paliwa
9 ogłoszeń
używanych
14 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy