AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Bravo
II
Hatchback 5d
1.4 T-JET 16V 120 KM 88 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
(94) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
31
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Układ jezdny pozwala nam na pokonywanie ciaśniejszych zakrętów przy delikatnie większej prędkości. Zawieszenie jest komfortowe jak na auta kompaktowe dzięki czemu dłuższa podróż nie dostarcza niemiłych wrażeń. W połączeniu z 17 calowymi kołami samochód staje się dużo twardszy niż na kołach o mniejszej średnicy jednakże jest to nieuniknione w połączeniu z oponami o niskim profilu co pozwala nam pewniej czuć pojazd. Wspomaganie kierownicy działa...
Dodane
8 lat temu
4,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
komfort jazdy niewiele ustępuje Renault (dlatego nie dałem 5),dlatego zdecydowałem się na ten zakup, dobrze wybiera nierówności, dobrze trzyma się drogi. Jeździłem testowo Hyundaiem i30 i tam była tragedia każda nierówność była odczuwalna i słyszalna w aucie, tutaj nic takiego nie ma no chyba ze się wjedzie w jakąś naprawdę spora dziurę:) jak chodzi o trwałość to jak do tej pory nic się nie dzieje,jako że jeżdżę na ryby to małym minusikiem dla...
Dodane
10 lat temu
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Naprawdę jest dobrze. Prosta konstrukcja, lekki przód (mały silnik), ale w normalnym użytkowaniu co jeszcze potrzeba? Układ kierowniczy jest poprawny. Auto pod względem wyczucia drogi zdecydowanie lepiej jedzie na fabrycznych 17\". Tak jak już wcześniej pisałem - na tor to auto nie jest i nawet nie udaje, ale do codziennego przemieszczania jest dobrze. Zwłaszcza przy naprawie. Jednak jest coś co trochę drażni. Przy niskich temp. trzeszczą...
Dodane
12 lat temu
5,0
~Arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Prowadzi się b. dobrze. Układ kierowniczy b. precyzyjny. Funkcja CITY daje możliwość parkowania w ciasnym miejscu operując jednym palcem - nie używam często bo wspomaganie podstawowe w większości wystarcza, na razie raczej dla zabawy. W pakiecie SPORT dają opony 17", 225x45 i po równej drodze sprawdza się to doskonale ale na koleinach trzeba uważać, bo mocno ściąga. Ale to już nie wina auta.
Dodane
17 lat temu
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Totalna prościzna, z przody kolumny, z tyłu belka i dwie sprężyny. Fiat jeździ poprawnie, dobrze trzyma się drogi, dobrze wybiera nierówności. W razie usterki z tyłu wszystko można zrobić samemu, wymiana sprężyn czy amortyzatorów to prościzna. Z przodu z kolei najczęściej padają sworznie, ale koszt ich to 30 zł, więc śmiech na sali, auto jest liderem w swoim segmencie.
Dodane
5 lat temu
3,0
~bajka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Twarde, trzeszczące zawieszenie, słabo wygłuszone nadwozie. Nadwozie całe przy nierównościach strasznie terkoce i hałasuje. Serwis szuka wszelkich wykrętów aby nic w tym zakresie nie robić. Przedni zderzak razem z przyległym przodem opada-szczelina ok.8mm -\"to wina użytkownika\". Niestety obie tarcze hamulcowe-tył popękane.Może po konsultacjach będą wymienione.
Dodane
14 lat temu
4,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Samochód jedzie tam gdzie chce kierowca. Wspomaganie bardzo fajne-wystarczające. Funkcji "city" nie używam. Nie jest mi potrzebna. Dla kobiety będzie extra. Zawieszenie sprężyste. Dobrze wybiera nierówności. Mam 225/45/R17, na polskich drogach (koleiny) trzeba trzymać kierownicę. Na zimówkach 195/65/R15 autko jedzie spokojniej. Bardzo dobre hamulce-tarcze na obu osiach.
Dodane
16 lat temu
5,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie mam nic do zarzucenia. Zawieszenie chodzi całkiem przyjemnie, układ kierowniczy też jest ok, dwa tryby wspomagania. Trzeba tylko pamiętać, że auto nie nadaje się na szutry i polne drogi, jest po prostu za nisko zawieszony i jazda tego typu drogami to męczarnia i ciągłe wypatrywanie większych dołków i kolein z próbami powolnego ich przejechania.
Dodane
16 lat temu
4,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Jest dobrze. Jezdzilem Fordem Focusem i w zakrety wchodzil lepiej. Ten wchodzi dobrze, ale ciut gorzej. Aczkolwiek, czesto zdarza sie,ze wjezdzam w zakret 80km/h a ktos z tylu zwalnia jadac nowym Passatem czy Toyota. Dobra jest funkcja city, zwlaszcza dla Pan, ktore nie musza sie nameczyc przy kreceniu kierownica na postoju.
Dodane
14 lat temu
Usterki
Fiat Bravo II
Liczba wpisów:
37
Fiat Bravo II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Smarowanie
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
Przepływomierz.
Zobacz więcej
usterek
4,0
~normalny użytkownik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wszystko jest ok świetnie tłumi wyboje dziury we wnętrzu jest cichutko aż chce się jeździć po polskich drogach:)! Jedynie bardzo duże poprzeczne wyboje gzie auto mocno nurkuje a potem wychodzi mocno do góry sprawiają iż słychać zawieszenie ( odbojniki na amortyzatorach - po ściągnięciu jest ok :) )
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 209 aut
od ręki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
4,2 (125 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 i 16V MPI 90 KM
1.4 MultiAir 16V 140 KM
1.4 T-JET 16V 120 KM
1.4 T-JET 16V 150 KM
1.6 TD MultiJet 105 KM
1.6 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 150 KM
2.0 TD Multijet 165 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Usterki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo II Hatchback 5d
Dane techniczne
821 raportów
zużycia paliwa
9 ogłoszeń
używanych
14 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy