Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 (33) - Ergonomia

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~ceef@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
przeciętnie, bo: zegary są źle ustawione, nie widać całych tarcz jednocześnie obrotomierza i prędkościomierza, zawsze trzeba zrobić milimetrowy ruch w lewo lub prawożeby zobaczyć tarczę jak księżyc w pełni. Poza tym, uważam, że ustawienie na środku wskaźnika paliwa i temperatury to jakieś nieporozumienie! konstruktorzy... myśleć, wyświetlacz oczywiście najłatwiej umieścić pod małymi wskaźnikami, ale najważniejsze są km/h i RPM. Druga sprawa:...
4,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Posiadam wersje ze sportowymi fotelami ,sa dobrze wyprofilowane i nie meczana dluzsszych odcinkach,zadnych boli plecow itp.Schowkki dosc plytkie ale poreczne,w mojej wersji" niepelny "podlokietnik,przyzwyczailem sie.Bardzo fajna sportowa kierownica,dobrze lezaca w dloniach, dajaca sie regulowac w dwoch plaszczyznach ze sterowaniem radia itp.Duzy bagaznik ,dosc ustawny ale minus za wysoki prog zaladunku.
5,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Nie mam większych uwag. Może jedynie do problemów z miejscami na kubki do kawy... Tak dla mnie to ważne! Kubki są chyba na filiżankę włoskiego espresso... Dwa normalne kubki z kawą już nie wejdą, a wystarczy jeden aby korzystanie z podłokietnika było niemożliwe. Duży schowek, bagażnik pokaźnych rozmiarów, ale określiłbym go mianem standardowego jak dla kompaktu.
5,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Wszystko pod ręką tak jak ma być, nie potrzebuje niczego więcej. Tutaj na minus brak możliwości rozłączenia połączeń po odebraniu ich z zestawu Blue&Me, jednak transmiter za kilkanaście złotych załatwia sprawę. Szeroki zakres regulacji fotela oraz kierownicy pozwala spersonalizować ustawienie dla swoich potrzeb.
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Mało wygodne fotele. Na szerokość jest ok. na tą klasę samochodu to jest szeroki i siedzi się wygodnie na szerokość. Niestety z tyłu pasażerowie zwłaszcza niskiego wzrostu mają problem bo pasy wżynają się w szyję! należy dokupić nakładki na pasy.
5,0
~waldeck1@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Wszystko na swoim miejscu, obsługa w pełni intuicyjna, prosta obsługa radia, bardzo wygodna obsługa klimatyzacji. Czytelne wyświetlacze, komputer komunikuje się po polsku. Żadnych niepotrzebnych udziwnień, wynalazków i silenia się na oryginalność.
3,0
~beksa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
W porządku. Jedna rzecz która jest idiotyczna to zasłanianie kołem kierowcy wskaźników szybkości i obrotów. To pierwsze jest szczególnie irytujące. Jeżeli ustawie kierownice tak jak chce to linia łuku kieronicy idealnie zakrywa skale predkosciomierza.
5,0
~GNOM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Brak zastrzeżeń. Blue & me, klima, pełna elektryka, super audio z8 głośnikami i subwooferem w bagażniku. Bagażnik Ok - 350 l (producent podaje 400, hehehe - bez koła zapasowego ...). Moim zdaniem wszystko na swoim miejscu i dobrze działające.
4,0
~KvM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Bez zarzutu oprócz dwóch niuansów. 1 kiepska widoczność prędkościomierza. 2 blue and me potrafi zmienić tryb współpracy z moim SE co skutkuje koniecznością ponownego rejestrowania telefonu. Świetnie działa AQS,
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~tomza
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Tu powiem ze fotele fiata to jedna z jego większych wad nie wybral bym sie w długą podroż bo plecy to odczują.Jest wersja kubełkowa ale nie wiem jak tamte trzymają.
Fiat Bravo II Hatchback 5d