Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 (45) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Nad silnikiem się zachwycam i jeszcze długo to będę robić. Jednostka nie należy do najoszczędniejszych. Bo przeciętnie pali 9l/100km. Przy jeździe 150 km/h autostrada z pasażerem i bagażami na włączonej klimie to i 11 łyknie. W trybie standardowym silnik jest nieco ospały, mocno czuć turbo dziurę ponieważ turbina rozpędza się dopiero od 2500 obrotów. Trzeba do tego przywyknąć. Łuskając gaz ma się wrażenie, że jedzie się zwykłą wersją 1.4 bez...
5,0
~sdi18
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Silnik doskonale pracuje nie mam od samego pocz ątku żadnych problemów. Jeżeli chodzi o naprawę to tylko była wada fabryczna chłodnicy, jakiś małe miejsce w którym ocierała się gumka od docisku co spowodowało niewielki wyciek.Koszt wymiany to 700 zl z robocizną.A tak od 5 lat tylko same podstawowe części czyli klocki, tarcze filtry, oleje i naprawde nic więcej .Samochód mam w gazie na tą chwilę przy cenach gazu 2.30 do pełna zatankuję za 120...
5,0
~Seweryn
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Silnik to bez dwóch zdań najmocniejsza strona tego samochodu jest dynamiczny i bez awaryjny nigdy nie miałem problemu. Natomiast samochód nabyłem z małym przebiegiem 60tys km i może nie zdążyli go zajechać odrazu po kupnie olej wymieniałem na Selena k Puree energy tak jak zaleca producent i przeważnie robiłem to dwa razy w roku bo robiłem rocznie 18-25tys rocznie i starałem się dbać o filtry i oleje . Więc może dlatego nigdy nie miałem...
5,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Bardzo miło się jeździ, bardzo elastyczny, szybki i przy tym z instalacją lpg jazda za grosze. Przycisk SPORT dodaje dodatkowych niutonometrów i staje się bardziej narowisty. Co do instalacji LPG nie do końca współgra z silnikiem (wszędzie piszą że znosi idealnie gaz) Jak się poczyta fora gazowe to mnóstwo jest tematów z problemem polegającym na tym że poranny rozruch jest bardzo utrudniony. Jak do tej pory problem nie został jeszcze...
5,0
~GNOM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Po włączeniu przycisku sport "rakieta" (jak na 150KM rzecz jasna), reaguje bardzo spontanicznie na gaz. Bez "sport" robi sie troche spokojniejszy. Przyspiesza praktycznie od 2000 obrotów i ciągnie w zasadzie do samego końca. Przy tym jest cichy (na wyższych obrotach, słychać silnik ale jest to przyjemny dżwięk - testowałem nowego Civica 1.8 i to była porażka, zaczynał jechać powyżej 4000 obr i pracował jak...
5,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Elastyczność pracy silnika daje mozliwość zarówno dynamicznej jazdy po mieście, jak i zadowalającej jazy autostradą. Dodatkowy tryb SPORT poprawia wydajność silnika, nieznacznie tylko zwiększając spalanie (ok. 0,7l - 1,5l). Jednostka silnikowa w zasadzie bezawaryjna, regularna wymiana płynów silnikowych pozwoli na długą współprace z tym samochodem.
5,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Tutaj musze napisac ze jestem bardzo zadowolony z osiagow ,eleastycznosci i samego dzwieku silnika.Po zalaczeniu turbiny i wczesniejszym wcisnieciu przycisku sport usmiech na twarzy podczas wyprzedzania :)).Niektorzy zaskoczeni w samochodach innych marek ze fiacik przed nimi;)
5,0
~tatix2@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Znakomita elastyczność.\"Zbiera\" się nawet z 6 biegu.Wyczuwalny moment pracy turbiny ale to sama przyjemność..... Mam od początku instalację gazową Tartarini.Jest znakomicie wyregulowana i trudno wyczuć czy jedziesz na benzynie czy na gazie
4,0
~Sławomir
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Generalnie czuć te 150 kunia ale dopiero przy około 3000 obrotów. Fajna elastyczność, zużycie paliwa troszkę za wysokie jak na 1.4, ale akceptowalne jak na 150 km. Genialna kultura pracy
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Silnik rewelacyjny. Od 2000 obr/min ostro wyrywa do przodu, poniżej da się odczuć turbodziurę. Pomimo tego bardzo dobre osiągi jak na 150 KM, wspaniała elastyczność i wysoka kultura pracy.
Fiat Bravo II Hatchback 5d