Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 (39) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Mam wersję SPORT z szerszymi kołami (225x45 17") przez co auto doskonale radzi sobie na zakrętach, jest wystarczająco sztywne, przyczepność duża. Przed zakupem bałem się o komfort jazdy na 17" o niskim profilu na naszych drogach - ale jest bardzo dobrze, tłumienie nierówności wystarczające, nie jest za twardo a trakcja jest rewelacyjna. Jedynie przez szerokie opony w koleinach idzie odczuć pływanie - ale to już w każdym aucie z takimi oponami...
5,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jak dla mnie ideał. Zawieszenie precyzyjne, nieco niższe niż w standardowej wersji. Auto prowadzi się jak gokart. Na pewno nie sprawdzi się dla kogoś ceniącego bardziej komfort jazdy niż jakość prowadzenia. Nie jest tak betonowe jak w np. hondzie civic (VIII) co sprawia, że w moim odczuciu jest tak jak powinno być. Warto przy przeglądach zwrócić uwagę na przednie sprężyny. Mają tendencje do tracenia jednego zwoju.
4,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Powyżej 180 km/h słabiej trzyma się drogi, proponuje montaz dystansów 20mm, koszt ok 300zł, różnica zauważalna od pierwszej jazdy. Nie ma potrzeby zmieniania tulejek wahacza na pouliretanowe, gdyz wersja SPORT posiada twarde zawieszenie juz w wersji fabrycznej. Wspomaganie działa bardzo dobrze, w trybie SPORT stawia przyjemny opór poprawiający kontrolę nad pojazdem.
4,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Mam wersje sport na 17 calowych obreczach i niskim profilu opon 225.Podejrzewalem ze bedzie bardzo twardo ,jestem pozytywnie zaskoczony bo jest naprawde znosnie,dobrze wybiera nierownosci i dobrze trzyma sie w zakretach.Zawieszenie okreslilbym jako sprezyste.Zawsze jesli komus przeszkadza zbyt twarde moze zmienic opony na 195/65/r16
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Wspomaganie za silne. W trybie sport już jest lepiej. Samochód jest wyjątkowo podsterowny co mnie osobiście nie do końca odpowiada. Wersja sport jest fabrycznie obniżona i utwardzona co w połączeniu z kołami o średnicy 18" nie sprawia że jedzie się wyjątkowo komfortowo.
3,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Zestrojony dobrze, choć nie jestem przekonany do końca czy hamulce działają prawidłowo- wydaje się że przy delikatnym naciśnięciu działają jakby z opóźnieniem, mam wrażenie że samochód przyspiesza- ale m,oże to złudzenie- jedżę zbyt krótko aby to ocenić.
5,0
~worry_stone
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
wersja zawieszenia sport wraz z silnikiem to dobrze współpracjący zespół "rogal" z twarzy nie znika podczas jazdy nawet po ciasnych łukach a hamulce zatrzymują mnie zawsze w tym miejscu w którym ja chce
4,0
~GNOM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Dobrze. Zawieszenie dość twarde i spreżyste. Myślę, że takie powinno być przy tej mocy. Duże koła i niski profil też robią zwoje (17", 225x45). Ja wolałbym trochę bardziej "soft" :). Układ kierowniczy OK.
5,0
~niki129@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jedyny minus to jak dla mnie zbyt mocno wspomagany układ kierowniczy. Ale w mojej wersji Sport można wybrać tryb sportowy, wtedy wspomaganie utwardza się. Poza tym jest naprawdę super!!
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Seweryn
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Układ jezdny jak najbardziej na plus sztywny układ jezdny i przewidywalne zachowanie na zakrętach.twardy trochę jak dla mnie ale może to przez felgi 17 na niskim profilu?
Fiat Bravo II Hatchback 5d