Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW 2008-2012 (37) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzyś
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Silnik uważam za bardzo udany jak większość koncernu Fiat. Ekonomiczny a zarazem dość dynamiczny wystarczający jak dla tego auta. Owszem wyczuwa się mały niedosyt przy niskich obrotach ale nie jest to jakiś dyskomfort. Wszystko zależy czego się oczekuje od samochodu. ja kupiłem swój pod wpływem chwili bo to ostatni rok kratki i akurat wpłynęło trochę gotówki więc nie miałem problemu z wyborem bo zawsze wiedziałem, że następny będzie też Fiat....
4,0
~Marek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
O.K. Zastanawiam się jak się ma do wersji 120 KM. Deklarowane zużycie paliwa jest takie samo jak w wersji 105 km, dodatkowe 15 KM na pewno jest miłe. Za wersją 105 KM przemawia brak filtra cząstek stałych, co przy częstej eksploatacji w warunkach miejskich jest wielkim atutem. Powyżej 2000 obr/min jest wyraźnie głośniejszy, przy takich obrotach podczas jazdy na na 6 biegu to to prędkość ok. 110 -120, co przy ogólnym hałasie nie ma znaczenia....
5,0
~Gato
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Po porzesiadce z silnika 75KM te 105KM robiło wrażenie. Teraz oceniam, że jest to minimum. Silnik pracuje płynnie choć czasem na niskich obrotach brak mu dynamiki ale coś za coś - niskie spalanie. Co ciekawe przy spokojnej jeździe po mieście nie przekraczając 60km/h silnik potrafi spalić 4,5l/100km co nie jest możliwe już na autostradzie. Dziwne ale prawdziwe.
5,0
~multijet
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
To jeden z najmocniejszych punktów tego auta - podczas ostatnich mrozów (kilka dni po -20C) odpalił za pierwszym razem bez chwili zawachania po 3-dniowej przerwie - to już nie te same diesle co kiedyś :) Spalanie na trasie ok 5,0-5,2 cho jak ktoś lubi to da radę zejśc do 4,2-4,4 (to mój rekord), komputer pokazuje wtedy 3,9-4,1 - przekłamuje permanentnie o 0,2l/100km
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Bardzo dobry motor - małe spalanie, brak problemów z wyprzedzaniem. Denerwuje mnie tylko 6 bieg - trzeba pamiętać o minimalnych obrotach ok. 1500, bo inaczej się dławi. Czasem trzeba redukować na niższy bieg podczas wyprzedzania. W porównaniu do Stilo - bajka, głównie za sprawą momentu - 340 Nm.
3,0
~duch14@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
silnik coż po zakupie auta dosłownie po przejechaniu 20 km komputer pokazał mi komunikat sprawdź silnik, potem powtórka po 150 km, 9 tyś, 15 tyś, sama jego praca może bez zastrzeżeń, ale w zimie przy -15 st. cholerne problemy z uruchomieniem auta pomimo zimowego paliwa i uszlachetniacza do ON.
5,0
~Julian
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Rewelacja przez duże R. W ok. 70 % jeżdżę po mieście na stosunkowo krótkich odcinkach - 5/10 km. Tankuję dobre paliwo i silniczek mruczy jak kotka. Do miasta jest Rewelacyjny. Na trasy z obciążeniem trochę ma za mało kucyków. Ale zależy do czego się kupuje auto. Dla mnie zaj. ...
4,0
~mm
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Silnik jest OK, jedyny zarzut to jest slaby na niskich obrotach zanim wlaczy sie turbina i posiada male opoznienie w reakcji na pedal gazu. Wczesniej w benzynie tego nie mialem i bylem troche zawiedziony, ale rekompensuje niskim spalaniem.
5,0
~mpaul
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Diesle to największy atut Fiata. Do kultowych 1.9 JTD/MTJ można dołączyć 1.6. Malutki minusik - czasem dolewam oleju. Poza tym 123 tys km bezproblemowej jazdy. Tylko rozrząd, wymiany filtrów i raz wymiana chłodnicy (nowa 140 zł).
3,0
~Daniel
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Silnik z pełnym obciążeniem w zupełności wystarczający. Trzeba się nieco nauczyć w jakich przedziałach obrotów się poruszać. Niestety z trwałością silnika 1.6 M-Jet i podzespołów już nie jest tak fajnie jak głoszą urban legendy.
Fiat Bravo II Hatchback 5d