Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW 2008-2012 (27) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~EC-Transalpin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Bardzo dobre osiągi jak na pojemność 1.6. 300 Nm daje się w znaki już od ok 1300 obr/Min gdzie samochód ma już "kopyto". Płynny wzrost mocy, praktycznie brak opóźnienia turbiny na dodanie gazu. Bezpieczne wyprzedzanie już od 1800 obr/Min. Niestety powyżej 3000 obr/Min zabawy już jest mniej. Powyżej 3500 obr/Min z kolei nie ma sensu silnika więcej kręcić gdyż mocy ubywa i większe przyspieszenie jest odczuwalne po włączeniu wyższego obrotu....
5,0
~Michal
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik bardzo dobry mocny z turbina o zmiennej geometri lopatek z dpf-em nie mam problemu wystarczy raz na tydzien pojechac w mala traske tzn jechac powyzje 50km/h ponad 2.100 obrotow i sie wypala wiec kontrolka jeszcze nigdy sie nie zaswiecila madry system sprawdzajacy lepkosc oleju przy dpf ktory informuje kierowce o wymianie oleju choc przebiegiem sie nie zbliza do wymiany ale za to silnik jest smarowany czystym olejem narazie raz przy 15...
4,0
~Cezary
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik pracuje dość głośno, szczególnie gdy jest zimny. Brak poważnych usterek, kilka potrzeb eksploatacyjnych (przytkany EGR, lekkie zapocenie turbiny) ale przy tym przebiegu to nie powinno dziwić czy odstraszać. DPF nie zapchany, wystarczy dopalać go do końca i jak na razie nie sprawia problemów. Auto odpala bez problemu w największe mrozy. Minusem jest nieco za mało mocy, jednak taki silnik jest trochę za słaby do ciężaru auta - samemu,...
5,0
~Paweł
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Pół roku temu zdecydowałem się na zmianę oprogramowania silnika. Moc zmierzona przed modyfikacją to 130 KM, a po to prawie 160 KM. Założyłem dodatkowo sportowy filtr powietrza i światła do jazdy dziennej. Daje to dużą przyjemność z jazdy i bezproblemowe wyprzedzanie. Spalanie nigdy nie przekroczyło 5 l (krótkie dojazdy do pracy i trochę trasy i miasta). Przy normalnej jeździe zgodnie z przepisami i bez gwałtownych przyspieszeń schodzę poniżej...
5,0
~km
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Po ponad 2 latach użytkowania trzeba napisać o samochodzie, którym jestem zachwycony. Auto lekkie nie jest, ale silnik doskonale sobie radzi (Nm robią swoje) i czasem ma się wrażenie, że jest tam chyba więcej niż 300 Nm. Wyprzedzanie na V biegu rewelacja od ok.80km/h. W trasie sprawdza się. chociaż to diesel,ale mam wrażenie że lubi wyższe obroty (przy 3000 obr. silnik pracuje jak pszczółka - równo i cicho). Ogromny pozytyw za silnik.
5,0
~maestro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód ma doskonałe osiągi, na trasie jest szybszy niż VW Passat TDI 130 PS. Myślałem że facetowi oczy wyjdą z orbit, jak go wyprzedzałem z prędkością 200 km/h. Spalanie - 7,2l/100km na trasie Katowice - Berlin, z prędkością 100 do 200km/h i ciągłym hamowaniem do 100-tki i pełny gaz do 200 i tak w kółko, czas jazdy 3h45min. Dynamika lepsza niż mercedes 122 PS, tylko że tamten palił mi 16 l/100 km przy takij jeździe.
5,0
~Tata
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Dynamiczny i oszczędny, choć łatwo u mnie nie ma. Jazda bardzo dynamiczna, silnik po chipie i po usunięciu "ekologii" DPF i EGR sprawuje się świetnie, moc wzrosła do 150km a moment do 380nm, zero dymienia, mega elastyczny, średnia zbardzo dynamicznej jazdy 50/50 miasto/trasa na poziomie 7L. Nieco za głośny, ale to juz chyba sprawa wyciszenia kabiny, nie samego silnika
5,0
~michancia@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Najmocniejszy punkt tego samochodu,po prostu rewelacja.Spod świateł auto odjeżdza wszystkim,na drodze też doskonała dynamika (jeszcze mnie nikt nie wyprzedził)i wcale nie jest to okupione zbyt dużym zużyciem paliwa,a jak trzeba to przy spokojnej jeżdzie(ok.110-120km.)na 6-biegu schodzę do poziomu 4,5l/100km/h.A tak po za tym to ten głos po prostu świetnie.
5,0
~filiposki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
bardzo dobra kultura pracy, spalanie też ok, tzn. przy normalnej jezdzie w trasie, tryb mieszany, spokojnie mozna zmieścic sie w 5,7ltr. Jazda autostradowa (niemcy), z predkościami do 190 daje spalanie na poziomie 10ltr. dynamika tez bez zarzutu, choc zawsze moglo by byc wiecej ;-)
5,0
~Bogusław
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Dla tej masy wydaje się optymalny, nie mam porówna do pozostałych wersji wysokoprężnych, delikatna turbo dziura do 1400 potem przyspiesza bardzo przyjemnie nawet na 6 biegu, pali bez problemu, na zimnym głośniej klekocze, dpf wypala się mniej więcej co 300 km
Fiat Bravo II Hatchback 5d