Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW 2008-2012 (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~filiposki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
dość twardo zestrojone, ale wiadomo - nie jest to limuzyna. jedynie przy wiejszych predkośćiach 90-120 gdy symymuluję nagła zmianę pasa ruchu, auto nie stabilizuje sie tak od razu, ma taki specyficzny ruch nadwozia(taka \"ósemka\") zanim wróci do równowagi. seat altea ktorym jezdzilem robil to jakby byl przyklejony do jezdni. domyslam sie rowniez ze ford fokus tez ma to dopracowane do perfekcji. poza tym cacy, układ kierowniczy czuły tak jak...
4,0
~EC-Transalpin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Do normalnej jazdy idealne. Ciche amortyzatory, małe przechylenia, trochę twardsze zawieszenie (opony 205/55/16) dające poczucie bezpieczeństwa w zakrętach. Bardzo stabilne nawet powyżej limitów na autostradach w zakrętach. Zawieszenie dość niskie. Uwaga na progach zwalniających i krawężnikach. Zahacza czasami plastikową osloną silnika. Prowadzenie bardzo lekkie nawet bez funkcji City. Przy wyższych prędkościach wskazany byłby większy opór...
5,0
~km
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Tu jest doskonale gdy chodzi o trakcję, na drodze i w zakrętach jak "przyklejony". mimo że dość twarde zawieszenie, ale koła 16 i dla mnie bardzo dobrze. W mondeo było doskonale, ale tamto inny zawias i klasa auta - zatem nie można porównywać. Po 70 tys km przebiegu po naszych drogach amortyzatory i inne części zawieszenia w doskonałym stanie.
4,0
~CWP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Trzyma sie drogi jak żaba, prowadzi sie bardzo dobrze, jedyna uwaga to przechyły w ostrych zakrętach. Są one mniejsze niż w moich poprzednich Francuzach więc jestem przyzwyczajony ale przy dużych szybkościach, po twardych Niemcach szczególnie, może wymagać przyzwyczajenia. Autko reaguje na najmniejszy ruch kierownicy - extra.
5,0
~Michal
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
zawieszenie rewelacja sportowo-komfortowe ostre zakrety to przyjemnosc w trakcie prowadzenia tego samochodu przy wiekszych predkosciach ( moze wpasc w poslizg bardziej nazawal bym to delikatnym uslizgiem na 1-2 sek przy duzych predkosciach tak jak testowali redaktorzy np tvn turbo)
5,0
~Cezary
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto świetnie trzyma się drogi choć zawieszenie mogłoby być nieco sztywniejsze. Belka z tyłu może nie jest najnowocześniejszym rozwiązaniem, ale z pewnością ogranicza wydatki na obsługę auta (części zawieszenia, czy ustawianie zbieżności).
5,0
~Tata
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
bez zastrzeżeń, fajnie się prowadzi w zakrętach na obniżonych sprężynach (wersja Sport) i kołach 17". Bardzo tanie części do zawieszenia i mało skomplikowane zawieszenie.
5,0
~kierowca
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi jedyny minus to może to że na kierowniczy czuć tak jakby małą podsterowność Ale zobaczymy co będzie po założeniu letnich opon
5,0
~jaras-z7@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, poszli bardziej w niemieckie auta typy VW niż we francuza ale dla mnie jest to zaleta wolę takiego jak jest.
5,0
~michancia@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Autko jedzie jak po sznurku doskonale trzyma się drogi(jest niskie)i doskonale tłumi nasze dziury,nic nie trzeszczy i w srodku jest bardzo cicho.
Fiat Bravo II Hatchback 5d