Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (98) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ZWIERZAK
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Drobiazgi / szczegóły - to one budują opinię ogólną. A więc zaczynamy : 1) Pierwsza rzecz i wg mnie absurdalna. Samochód po 6 miesiącach miał odpryski na tylnej klapie ( prawy i lewy dolny róg - miejsce \"styku\" z tylnym zderzakiem ). Odprysk się powiększał i zaczął korodować. W samochodzie kolegi identyczna przypadłość. Więcej - w serwisie dowiedziałem się, że 90% Bravo tak ma. Tak ma i koniec. Panowie wzięli auto na tydzień...
2,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
I tu mnie bardzo zabolało. Auto ma 5 tys. przebiegu i już są słyszalne trzaski w kokpicie a w szczególności w drzwiach (w czasie jazdy po nierównościach, szczególnie kocie łby --- tragedia. Jakość materiałów owszem jest niezła ale pewnie coś przeoczyli, bo auto moim zdaniem z tak niewielkim przebiegiem nie powinno jeszcze trzeszczeć. Proponowano mi w serwisie rozbiórkę niektórych elementów w celu wygłuszenia. Obawiam się, że po ich zabiegach...
1,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Niestety, Bravo jest samochodem bardzo niedopracowanym. Widać to właśnie w takich dziedzinach jak ergonomia i irytujące drobiazgi. Mój samochód miał 3 lata gwarancji, i w tym czasie bardzo często odwiedzał serwis. Mimo zachwytu niektórych recenzentów, trzeba obiektywnie stwierdzić że mimo nielicznych wyjątków jest to typowe dla tego modelu. Wymieniano i naprawiano różne drobiazgi - od łuszczących się znaczków \"Fiat\", marszczącej sie...
4,0
~krzysztof.kohut@gmail.com
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Narazie wszystko jest ok choc mam kilka malych uwag. 1. Latwo sie ubrudzic cos chcac wyjac z bagaznika.. najpierw rece by otworzyc a potem jeszcze trzbe cos wyjac z bagaznika no i oprzec sie praktycznie trzeba za kazdym razem o zderzak.. wiec ubrudzic sie da latwo, no i przydaly by sie tam jakies haczyki czy cos do uporzadkowania bagaznika. 2. juz pisalem o tym ale schowek przed pasazerem jest duzy, fajnie ze chlodzony ale z miejsca...
4,0
~The Zioła Dwa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Obserwacje po 5000 km: - zamknięcie osłony słonecznej kierowcy jest do d.... Wystarczy kilka razy ją wyjąć i włożyć i blaszka przytrzymująca lekko sie luzuje, - za krótki podłokietnik, czasami żle działa otwarcie górnego schowka - za głeboka skrytka po stronie pasażera, jak by nie było zamka było by też lepiej, (żona zachwala, że dużo można w niej zmieścić, więc może nie jest to taki znowu wytyk) - i ostatnie najważniejsze, otwarcie klapy...
4,0
~brucha@interia.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Urwany kierunkowskaz boczny - złamany zaczep. Jade z tym do serwisu - ciekawe czy mi to wymienią na gwarancji- bo to eweidentna wada materiału z którego jest wykonany, choć telefonicznie sewris zarzeka sie, że to niemożliwe i że to nie jest objęte gwarancją... zobaczymy czy coś się zmieniło w kontekście podejścia do Klienta w serwisie fiata na przestrzeni ostatnich lat.. Troszke zaolejony przewód gumowy łaczący turbinę z filtrem powietrza -...
4,0
~zadowolony
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Naprawa ogrzewania lusterka lewego oraz wymiana tylnych lamp bo parowały.Odpalanie silnika zimnego przy dodatnich temperaturach sprawiało złe wrażenie tak jak ktoś to już opisał wcześniej ale jest na to rada a mianowicie nie odpalać od razu po zgaszeniu kontrolki świec żarowych a odczekać jeszcze ok.10s. jak one się dogrzewają i nie ma problemu to już taki mój patent zimą zbyteczny.
3,0
~michalcygan@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
nie ma źle ale rewelacji też nie. Reflektory z tyłu parują (wada fabryczna w 90% tych modeli-info fiat), elemanty karoserii nie są dobrze dopasowane i lekko odstają od bryły (np:przednie drzwi), poza tym w słupkach środkowych nagminnie coś brzęczy i stuka-po wizycie na serwisie ustaje na jakieś 2000km i znów zaczyna. Plastiki zaczynają powoli wydawać nieprzyjemne odgłosy.
5,0
~zdegustowany
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jedynie wymieniane elementy eksploatacyjne: poduszki łożyska amortyzatorów przód 350zł z robotą, łaczniki stabilizatora, łożysko tylne koła 250zł z robotą. Zatkanie i wylogowanie egr-a 250zł. Padł przepływomierz o zgrozo fabryczny od nowości! koszt nowego to prawie 600zł. Podjąłem próbę wyczyszczenia środkiem od liqui moly. Udało się i przepływka smiga
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Piotrek.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
No niestety ruszający się fotel, problem z jakimś małym drobiazgiem w schowku oraz ruchliwy element deski rozdzielczej przy prawym kolanie kierowcy na wysokości klimatyzacji trochę psuje ogólne poztywyne wrażenie jakie wywołuje w użytkowniku wnętrze, ale być może to tylko mój egzemplarz z początku produkcji cierpi na taką dolegliwość.
Fiat Bravo II Hatchback 5d