Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (113) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ZWIERZAK
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Skrzynia biegów zaczęła sprawiać problemy w zimie 2010. W serwisie wtedy otrzymałem odp, że zamarzają linki itp. Podczas podróży i pobytu w Hiszpanii miesiąc temu szkrzynię trafił szlag. Czyli zamiast biegu nr 1 wchodziła 3, zamiast 3 wchodziła 5 itd. Wymiana linek w serwisie spowodowała powrót do normalności. Niemniej jednak wydaje mi się to grubą przesadą w samochodzie za 70 tys ( ten wariant wyposażenia ) Do tej pory jeździłem Corollą i...
3,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jako jedyna wersja silnikowa w Bravo, 1.9 120 KM jest wyposażona w 5-biegową skrzynię biegów. Trochę szkoda, zwłaszcza ze wersja 6-biegowa zbiera lepsze opinie. Przełożenia są dobrze dobrane, choć dość długie. Na 5-tce przy 3000 obr/min auto jedzie z prędkością ok. 160 km/h, i to jest taka optymalna, przelotowa prędkość autostradowa tego samochodu. Na tym niestety kończą się zalety. Fiat na przestrzeni lat niewiele się nauczył w kwestii...
2,0
~dth
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Nietety skrzynia 5-cio biegowa pozostaje baaardzo daleko za mozliwosciami silnika. Raz gdy jest zimna to jedyna, dwojka i wsteczny wchodza baaaardzo ciezko. Jak jest cieply to dwojka nie jest problemem, ale jedyna i wsteczny dalej (slabiej bo slabiej) ale dalej hacza. Dwa niestety sila jakiej trzeba uzyc aby zmieniac biegi jest pod psem. Porownujac do mojego poprzedniego autka (Ibiza) to jest to ziemia a niebo. Duze opory, duza sila. Dwojke...
4,0
~fn2000@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Na początku skrzynia wyraźnie \"haczy\". Po przejechaniu pierwszych kilku tysięcy łagodnieje, z tym, że nawet teraz zdarza się czasami przy wrzucaniu wstecznego biegu. \"Piątka\", na początku szczególnie, ma tendencje wskakiwać na \"trójkę\", ale odrobina wprawy wystarczy aby opanować sytuację. Ogólnie ocena pozytywna, jak na tę klasę auta skrzynia sprawuję się dobrze, tzn. nie stwarza problemów w codziennym użytkowaniu, na trasie także...
5,0
~brucha@interia.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Gladko, lekko, tam gdzie trzeba:-) Na 4 tym biegu przy 2000 obr mamy około 80 km/h - wiec dobrze sie wyprzedza ciężarówki w trasie mając cały moment obrotowy pod nogą. Niestety w mieście prędkość przepisowa 50-60 km/h oznacza lawirowanie miedzy 3 i 4 biegiem - trójka zbyt niska, czwórka z kolei wydaje sie byc zbyt wysoka i auto robi sie ospałe - bo obroty są wtedy poniżej 1800 obr.
5,0
~Marian z Rzeszowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
To jest mocna strona tego modelu. Biegi prowadzą się samoistnie, lewarek wskakuje intuicyjnie, pod warunkiem, że wbijamy biegi normalnie, bez pośpiechu. Jeśli tylko spróbujemy po sportowemu, szybko, możemy być zaskoczeni, że wskoczył nam bieg niższy, niż planowany... Mimo wszystko przy normalnej jeździe, skrzynia jest bardzo dobra i intuicyjna.
4,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Generalnie nie jest źle, od czasu do czasu są problemy ze wstecznym biegiem. Zgłaszałem problem w serwisie i jest to ponoć urok tych 5 biegowych skrzyń. Nawet miałem okazje sprawdzić to w innych modelach dizla znajdujących się u dilera, sytuacja podobnie jak u mnie. Wsteka haczy!!! Zobaczymy co dalej będzie się działo w tej kwestii.
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyczuwalny opór na lewarku podczas zmiany przełożeń, można by uznać nawet za szarpnięcie. Bez problemów z precyzją zmiany przełożeń, długi skok lewarka. Przełożenia długie, w połączeniu z akceptowalną mocą silnika pozwala szybko ruszyć ze świateł, a na trasie utrzymywać niskie spalanie (100 km/h, 5-ty bieg - 1800 obr./min)
3,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Skrzynia biegów jest przeciętna. Mało precyzyjna z tendencją do małego haczenia. Ze względu na niską elastyczność silnika trzeba często do niej sięgać co nie jest olbrzymią przyjemnością. Piątka ma dość długie przełożenie. W trasie da się odczuć brak 6 biegu. Przy wyższych prędkościach robi się głośno.
4,0
~Buli_8912
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Choc czasem wsteczny zgrzytnie przy wrzucaniu...Czytalem u kogos ze skrzynia chodzi jak lyzka w masle i nie pozwala na sportowa jazde... skrzynia jest taka jak do takiego auta panowie to nie bolid:) delikatnie jezdzac nie mam z nia klopotow a i przy mocnych i szybkich redukcjach daje rade..
Fiat Bravo II Hatchback 5d