Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (106) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zawieszenie nie jest ani twarde, ani miękkie - jest to dość udany kompromis. Samochód prowadzi się dobrze, choć do niemieckiej konkurencji (zwłaszcza tej opartej na zawieszeniu wielowahaczowym) trochę brakuje. Komfort jazdy psuje nieco głośna praca zawieszenia, co wynika zapewne w dużej mierze ze stosunkowo niskiej sztywności skrętnej nadwozia. Przekłada się to też niestety na zachowanie auta podczas dynamicznej jazdy oraz na odgłosy wydawane...
3,0
~54janusz54@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Awaryjne hamulce, podczas jazdy na trasie następuje blokowanie kół przednich, nadmiernie się nagrzewają. Samochód bardzo źle jedzie,wzrastają znacznie opory toczenia ( średnie zużycie paliwa wzrasta do 7 l/100 km na trasie).Po ostygnięciu i kilkakrotnym naciśnięciu pedału hamulca następuje odblokowanie układu hamulcowego.Jednak ta usterka często się powtarza po przejechaniu kilkudziesięciu km. W serwisie nie wiedziano co to za przyczyna...
4,0
~fn2000@gazeta.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Nie odczułem różnicy z BMW 530d :) Na poważnie to zawieszenie jest raczej twarde co doskonale przekłada się na trzymanie się drogi, nawet w przypadku mokrej, czy też lekko oblodzonej nawierzchni. Z drugiej też strony po dwóch godzinach jazdy w trasie po NASZYCH drogach nie odczuwam zmęczenia czy bolów. Układ kierowniczy delikatny, należy się przyzwyczaić, że tutaj potrzeba mniej siły. W głębokich koleinach auto ma tendencję \"pływać\"...
4,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
To już jest kwestia temperamentu kierowcy. Dla kierowców o spokojnym uosobieniu będzie idealne chodż troszkę lepiej mogło by tłumić nierówności. Dla kierowców z zacięciem sportowym polecam wersje sport miałem okazję jeździć i rewelacja. Przy standardowym zawieszeniu odczuwalna nad i podsterność na zakrętach a przy hamowaniu samochód lekko nurkuje. Także obiektywna opinia to już zależność cech jakie oczekuje kierowca....
5,0
~renardos@vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jak na takie małe auto prowadzi się całkiem nieźle. Wprawdzie sportowy charakter wnętrza ni jak przekłada się na zawieszenie ale i tak jest dobrze. Denerwuje trochę nadsterowność przy dużych prędkościach na łuku. W Mondeo było z tym o wiele lepiej ale tam i rozstaw osi i masa tylnej części auta była większa. Do wnętrza dochodzą delikatne stukoty z zawieszenia w trakcie jazdy po dużych dziurach ale bardziej wyczuwalne stopami niż słyszalne....
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zawieszenie można byłoby uznać za lekko sportowe- nie należy się spodziewać kanapy lub tyłkowozu! Precyzja prowadzenia świetna, układ kierowniczy bezpośredni (da się niektóre małe ronda przejechać bez odrywania rąk od kierownicy!). Łatwo wyczuwalne podłoże, po którym się jedzie, jednocześnie doskonale pokonuje większe nierówności bez utraty stabilności, czy dźwięków sugerujących uszkodzenia (chyba ma dość spory skok zawieszenia). Minusem jest...
5,0
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Nie pływa, nie buja, nie nurkuje. Podwójne wspomaganie \"city\" może na początku szokować (kierownica chodzi tak lekko, że człowiek się zastanawia, czy jest czymś połączona z kołami), ale po osiągnięciu odpowiedniej prędkości \"twardnieje\" i jest super. Szerokie opony i niski profil (225/45) ładnie wyglądają, ale na polskich drogach nie zdaje to egzaminu, za to jak się już wyjedzie na kawał ładnego asfaltu...
4,0
~Marian z Rzeszowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
I tutaj mam problem, ponieważ dla mnie zawieszenie jest za twarde, takie, uwaga!, niemieckie... Doskonale trzyma się drogi, czuć wyraźnie granicę przyczepności przodu lub tyłu, a jednocześnie w trasie nie męczy. Tylko te poprzeczne nierówności, gdyby były lepiej wybierane, byłoby perfekcyjnie. Słychać delikatne stuki. Chyba za dużo wymagam, ale jest to moja ocena i bardzo mi to przeszkadza.
5,0
~Stefan Niesiołowski
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wchodze w zakrety bezproblemowo przy duzych predkosciach, zawieszenie zestrojono aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a delikatnie sportowa jazda. Na wertepach rzuca ciałem dosyc mocno, na dziurawych polskich drogach takze, ale do cholery w jakim aucie nie rzuca. Na plaskich odcinkach jest super, na dobrej drodze praktycznie mam przez caly czas erekcje :)
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zawieszenie również przeciętne, na nierównościach, garbach słychać jak pracuje. Wszystko jest OK dopóki nie chcemy pojeździć nieco szybciej. Niby zawieszenie jest dość sztywne, ale w szybko pokonywanych zakrętach wyraźny jest brak dobrego czucia auta. Powoduje to że ściągasz nogę z gazu bo zaufanie do auta spada. Do miasta wystarczy.
Fiat Bravo II Hatchback 5d